samson 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 ...Bare man ikke er tvunget til at drikke det sorte djævelskab :D Hej BS! Jeg skal bare lige være sikker... Man serverer da det sorte djævelskab selvom man ikke selv drikker det, ik....? Og så ville jeg lige dele dette link med Jer alle http://www.frogwell.com/ Jeg så hans billeder på et motorcykel-forum jeg af og til skriver på, og blev inspireret af de flotte scenerier og hans evne til at perspektivere (hvis man kan sige sådan).. Jeg skal helt sikkert til Skotland en gang... Glæder mig helt vildt til Lørdag...kom frisk! Jasper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 ....og så var det vist på tide at un-stick'e tråden, inden visse sko begyndte at klemme for meget Nu er "klubben" løbet i gang - og så ser vi om vi kan holde liv i den. Jeg glæder mig til på lørdag. Jeg har citronmåne og tigerroulade med hva fan er en "tigerroulade" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 hva fan er en "tigerroulade" Tigerroulade er en tur ned af Memory Lane. A Dan-Cake Classic, er hvad det er... Ved dog ikke engang om de sælges længere? Hvis ikke, så bliver det Citron-måne i lange baner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Hej BS! Jeg skal bare lige være sikker... Man serverer da det sorte djævelskab selvom man ikke selv drikker det' date= ik....? vand? RedBull? Blåbærsaft? Gør det gerne, hvis det er af interesse?:D Og os der ikke drikker det sorte stads, står sammen om? Skal jeg medtage noget ..?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Såe... Ingen kvindfolk der leger med kamera som dukker op den 14. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Tigerroulade er en tur ned af Memory Lane. A Dan-Cake Classic' date=' er hvad det er...[/quote'] Joe... dem kan jeg da godt huske, det var jo dengang man var fattig og boede i Danmark (eller var det boede i Danmark og var fattig?). ;) Nu kan man jo få sig et stykke citron/chokolade-roulade fra Ambrosia. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Og os der ikke drikker det sorte stads, står sammen om?....vand? RedBull? Blåbærsaft? Frugt og saftevand...*fnis*... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Hmm, er lidt i tvivl om hvor jeg skal tilmelde mig... så here goes: Jeg dukker også op i Skegrie lørdag den 14. klokken 13 (forudsat BS vil PM'e en adresse). Er nok mest rookie når jeg sammenligner med nogle af de indlæg der er i tråden, men er opsat på at få det hér lært. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Hmm, er lidt i tvivl om hvor jeg skal tilmelde mig... så here goes: Jeg dukker også op i Skegrie lørdag den 14. klokken 13 (forudsat BS vil PM'e en adresse). Er nok mest rookie når jeg sammenligner med nogle af de indlæg der er i tråden, men er opsat på at få det hér lært. Ser du er blevet tilmeldt så det er jo super :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Og os der ikke drikker det sorte stads, står sammen om? Skal jeg medtage noget ..?? vand? RedBull? Blåbærsaft? Gør det gerne, hvis det er af interesse?:D Har selv noget sodavand, saft og the. Øl er der sågar også. Chips er der også lidt af. (rester fra barnedåb :D ) Hej BS! Jeg skal bare lige være sikker... Man serverer da det sorte djævelskab selvom man ikke selv drikker det, ik....? Jo da. Skal nok få brygget noget sammen til jer der ikke kan undværre jeres mokka :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2009 Hmm, er lidt i tvivl om hvor jeg skal tilmelde mig... så here goes: Jeg dukker også op i Skegrie lørdag den 14. klokken 13 (forudsat BS vil PM'e en adresse). Er nok mest rookie når jeg sammenligner med nogle af de indlæg der er i tråden, men er opsat på at få det hér lært. Du er hermed blevet PM'et. Så der burde være en mulighed for du dukker op :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Fordelen ved den' date=' er at du nemmere kan bounce med en kraftigere flash. Og så mener jeg også 580'eren kan dreje 180 grader, så du kan bounce bagud. Men start med en 430EX II - så kan du altid opgradere senere, og bruge 430'eren som slave. Nemlig .. jeg undersøgte det lige lidt mere grundigt og 430EX II kan også 180 grader etc.. og hvis jeg en dag skal blive mere avanceret, så kan jeg bruge 430'eren som slave .. så jeg tror det bliver sådan noget. jeg checkede med kamerahuset, hvor jeg har handlet før - 430EX II koster 1995 kroner (DKK) og 580EX II koster 3495kroner (DKK), så det ville være en lille prisforskel synes jeg, hvis der virkelig var en mega kæmpe gigantisk fordel for at vælge den store - men jeg synes ikke rigtig de forskelle tiltaler mit begynder flash hjerte... Mere info her: http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?ID=1657 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Nemlig .. jeg undersøgte det lige lidt mere grundigt og 430EX II kan også 180 grader etc.. My bad...jeg var lige henne og dreje på min 430EX (ikke II'er) - og den drejer fint 180 grader :o Udover dét, så lyder din disposition ganske fornuftig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 My bad...jeg var lige henne og dreje på min 430EX (ikke II'er) - og den drejer fint 180 grader :o Udover dét, så lyder din disposition ganske fornuftig. :) .. ville det være en ide med en desidered tråd så den ikke er i arrangementer? Jeg synes en foto kategori er rigtig fin =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 :) .. ville det være en ide med en desidered tråd så den ikke er i arrangementer? Jeg synes en foto kategori er rigtig fin =)Jeg har foreslået Steen en "Hobby & Fritid"-kategori for længe siden. Indtil da, så er det vel bare at oprette i "Fri Debat". Kan godt se det kan blive noget rod i længden, hvis alle de foto-relaterede spørgsmål smides i denne tråd :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Frakkel du har en pm! Skal bruge din adresse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Errrrm har adressen, men hvad tid skal vi være der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 never mind, læste lige tråden igennem. ( kl. 13.00 ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 BS, hvordan har dine naboer det med at vi lukker gaden med 12 (?) parkerede gæste biler? :D Har du et særligt sted for gæsteparkeringer, eller liner vi bare op langs vejsiden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Ellers må GIO køre sin audi igemmen en væk så vi kan holde i stuen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 BS, hvordan har dine naboer det med at vi lukker gaden med 12 (?) parkerede gæste biler? :D Har du et særligt sted for gæsteparkeringer, eller liner vi bare op langs vejsiden? Der er ikke noget sted lige ved siden af til gæsteparkering så hvis folk tager hensyn og ikke lukker folks indkørsler så går det nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2009 Der er ikke noget sted lige ved siden af til gæsteparkering så hvis folk tager hensyn og ikke lukker folks indkørsler så går det nok. så gælder det bare om at komme først så man ikke skal holde for langt væk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2009 Vil gerne takke for en superhyggelig dag. Rart at få sat ansigter på! Er sikker på vi nok skal få meget tid til at gå med det her og få noget konstruktivt ud af det. Vi ses hos Gio næste gang :D Har lavet denne tråd til alle de links vi kom med idag. Lad os få dem samlet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2009 Jeg vil også gerne sige tak for en hyggelig dag, dejligt at sætte navn og ansigter på brugernavnene. Ser frem til det næste møde, dog med lidt mindre kaffe for mit vedkommende, pyhh koffein Jimmy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2009 Jup det var super.. Og kan ikke huske hvem der var der have kage med. Men den da var sgu god.:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites