Jump to content
Gio

Foto-nørdernes kaffeklub

Recommended Posts

Lad os håbe du når at få det GIO. så kan folk pille ved dit og ikke mit :)
Næh-næh...så er der bare mere at rode med :th2: Brian har nogle namme-nam IS-glas vi skal fedte med. Noget med at du styrter rundt ude i haven, og så skal vi se hvor hurtige de er :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Næh-næh...så er der bare mere at rode med :th2: Brian har nogle namme-nam IS-glas vi skal fedte med. Noget med at du styrter rundt ude i haven, og så skal vi se hvor hurtige de er :laugh:
Vil godt garantere han ikke er hurtig nok! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lad os håbe du når at få det GIO. så kan folk pille ved dit og ikke mit :)
Så vidt jeg husker var dit jo et mrk II. Det kan Gio's ikke være med den alder. Så vi skal jo pille ved begge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så vidt jeg husker var dit jo et mrk II. Det kan Gio's ikke være med den alder. Så vi skal jo pille ved begge :)
nej ikke nednu. Det jeg har med er et jeg har lånt af en jeg arbejder sammen med og et en mrk I .. Vil ikke købe et før mrk II er til at få fat i igen.. PS: Så er der i dag 14 dage til FOTOfesten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er kun Ds'eren (og 5D/5D mkII) der er fullframe. De andre er FOV 1.3 og 1.6. http://www.nicolasgenette.com/Labo/Articles/CropFactor/index_us.php ...lidt læsning omkring cropfactor for de nysgerrige - i et let-tilgængeligt sprog/format.
Faldt lige over en lille oversigt: fjkkls.pngKilde: http://www.the-digital-picture.com/Canon-Lenses/Field-of-View-Crop-Factor.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm prismæssigt kan jeg godt se at 5D vil være det bedste køb. For på en 1Ds mrk II kommer man ned i det lille 2" display som på en 20D og det vil jeg slet ikke kunne klare efter jeg har 2½" på 30D Men FF er godt nok fristende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm prismæssigt kan jeg godt se at 5D vil være det bedste køb. For på en 1Ds mrk II kommer man ned i det lille 2" display som på en 20D og det vil jeg slet ikke kunne klare efter jeg har 2½" på 30D Men FF er godt nok fristende!
5D og 1Ds mkIII til salg. Prismæssigt er 5D'eren nok mest interessant :D http://www.blocket.se/vi/19530611.htm?ca=23_11_s ...og 5D'eren er inkl. batterigreb. (...når man først har vænnet sig til det, så er det svært at undvære)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej nej...BS har humor! :th2: Han mener skam mk IV (læs: Mark Four...om sådan cirka tre-fire-otte år e.l.) :D
Ja lige netop! Enten skal jeg ind og snakke med bossen om min løn eller også skal jeg være mere heldig i lotto hvis jeg skal retfærdiggøre et sådant køb :D Men er nu godt tilfreds med mit 30D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så er der sendt lidt info afsted til dem af jer der har tilmeldt sig i kalenderen. Hvis nogen ikke skulle have fået den så giv lige besked.
Ja...der skulle jo nødig gå kage i det, ikke!? :rolleye::rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godaften BS' date=' Da jeg jo ikke kan den 14. februar har jeg ikke meldt mig til i kalenderen, men hvis der er noget jeg skal vide, kan du så ikke sende den info i en email eller PM. Hygge S[/quote'] Der står faktisk ikke andet end adresse og sådan lidt. Men du får den da alligevel så ikke skal føle dig udenfor :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Frakkel, jeg kan da godt tage dig med. Men alt efter hvor lang tid arrengementet varer, bliver jeg måske nødt til at gå lidt tidligere. Det er jo åbenbart den fandens Valentines day. Jimmy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frakkel, jeg kan da godt tage dig med. Men alt efter hvor lang tid arrengementet varer, bliver jeg måske nødt til at gå lidt tidligere. Det er jo åbenbart den fandens Valentines day. Jimmy
Hov :surprise: Det var lige en reminder.....:love: Skal vist liiiige forberede min fridag en anelse :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites