ALB! 10 Anmeld indhold Skrevet January 12, 2009 Er det muligt at låne penge hos nordea i sverige når man er registreret i rki i danmark? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Er det muligt at låne penge hos nordea i sverige når man er registreret i rki i danmark? Ikke umiddelbart, alle jeg kender har skullet underskrive et dokument om at det var OK at de slog op i RKI... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Er det muligt at låne penge hos nordea i sverige når man er registreret i rki i danmark? For 2 år siden, mens der var bragende højkonjunktur: Måske. Nu: Nej! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Hvis man har en solid udbetaling så kan man måske nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Da jeg lånte her i juli til bolig, ville Nordea have en udskrift fra RKI - førd de ville sige god for lånet. Så jeg vil sige nej, især nu hvor situationen er spidset til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2009 De ville også have kontoudskrift fra mig fra RKI (danmark) før jeg fik et lån... Det her var i Marts 2008 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites