Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet January 12, 2009 Er lang tid om at opdatere siden osv..... Warum??? Så godt i har skiftet udbyder, men det er da for dårligt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Er lang tid om at opdatere siden osv..... Warum??? Så godt i har skiftet udbyder, men det er da for dårligt....Hvis vi kan få mere stabilitet og mindre databasefejl, så synes jeg ikke det er et problem, at hastigheden betaler en smule af prisen. Prøv at lave en trace, Brian...og se hvor mange hops der nu er til serveren. Det burde forklare det hele lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Jeg ved det...Det er allerede gjort, men det burde da være til at finde noget tættere på. Lige om lidt ligger siden vel på Hawaii eller noget. Fatter ikke Steen ikke tænker over sådanne ting. Og det er sgu ikke svært at undgå databasefejl....Kræver bare en ordentlig host og dem er der altså ret mange af, med mindre man er Steen altså ......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Prøv at lave en trace' date=' Brian...og se hvor mange hops der nu er til serveren. Det burde forklare det hele lidt. [/quote']Jeg opdaterer lige på mit eget forslag hér. Jeg trace'de www.sunddebat.com i går, da jeg fik at vide Steen havde flyttet den - og havde betydeligt flere hops end jeg har nu. Jeg ender op på 11 p.t. - og beliggenheden er ikke den samme længere. Men det er nok p.g.a. GoDaddy's forskellige datacentre, som man kan risikere at shuffle rundt imellem. Jeg synes faktisk hastigheden er mærkbart forbedret, i forhold til Servage's formåen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Jeg synes også det er okay, men nu har jeg heller ikke været online i "primetime" (læs: diverse kaffepauser på jobbet ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2009 Er det bare mig, eller kører dette site bare SÅ langsomt Det tager jo omkring 10 sekunder at åbne en tråd... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2009 Er det bare mig, eller kører dette site bare SÅ langsomt Det tager jo omkring 10 sekunder at åbne en tråd... Det er ikke bare hos dig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2009 Der er, og har været, pakke-tab på forbindelsen til USA den seneste tid. Derfor kan der være lange svartider. Jeg synes dog det kører betydeligt bedre idag, end det har gjort det sidste stykke tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2009 Siden kører ad helvede til..... :( Super lange svartider......Ping tider på over 200ms, men ingen pakketab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2009 Siden kører ad helvede til..... :( Super lange svartider......Ping tider på over 200ms, men ingen pakketab.Interconnect til USA har pakketab: C:\Documents and Settings\Gio>pathping www.sunddebat.com Sporer rute til sunddebat.com [72.167.232.144] over et maksimum af 30 hop: 0 stationaer [192.168.1.10] 1 Linksys-G1-N [192.168.1.1] 2 gw3-no39.tbcn.telia.com [81.232.50.1] 3 kbn-bb1-link.telia.net [80.91.250.91] 4 s-bb1-link.telia.net [80.91.248.46] 5 s-b3-link.telia.net [80.91.249.220] 6 global-ic-120468-s-b1.c.telia.net [213.248.77.214] 7 * * * Beregner statistik i 175 sekunder... Kilde tilher Dette node/Dette link Hop RTT Tabt/Sendt = Pct Tabt/Sendt = Pct Adresse 0 stationaer [192.168.1.10] 0/ 100 = 0% | 1 3ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% Linksys-G1-N [192.168.1.1] 0/ 100 = 0% | 2 15ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% gw3-no39.tbcn.telia.com [81.232.50.1] 0/ 100 = 0% | 3 11ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% kbn-bb1-link.telia.net [80.91.250.91] 0/ 100 = 0% | 4 24ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% s-bb1-link.telia.net [80.91.248.46] 0/ 100 = 0% | 5 24ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% s-b3-link.telia.net [80.91.249.220] 9/ 100 = 9% | 6 158ms 9/ 100 = 9% 0/ 100 = 0% global-ic-120468-s-b1.c.telia.net [213.248.77.214] 91/ 100 = 91% | 7 --- 100/ 100 =100% 0/ 100 = 0% stationaer [0.0.0.0] Sporing fuldført. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2009 Nu siger du USA.......??? Hvorfor det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2009 Nu siger du USA.......??? Hvorfor det?Hvis du kan påstå der ikke er pakketab til www.sunddebat.com, så har du sikkert tjekket - og derfor burde du også vide at vi er hostet i USA. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Hej Gio Hvorfor er I hosted i USA? Jeg kører på www.gigahost.dk med en Wordpress blog og selvom der i perioder er mange sidevisninger, så kører det super godt. Var det måske et alternativ for dette forum? Mvh Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Jeg oplever at siden svarer ganske som forventet og oplever ingen svartid. Bruger TDC Erhverv forbindelse fra en pragnende adresse i Randers. Synes ikke at siden er langsommere end andre sider jeg benytter mg af. Måske er folk med 100/100 i Sverige bare blevet lidt for krævende? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Hej Gio Hvorfor er I hosted i USA? Jeg kører på www.gigahost.dk med en Wordpress blog og selvom der i perioder er mange sidevisninger, så kører det super godt. Var det måske et alternativ for dette forum? Mvh Kim Nu hedder jeg godt nok ikke Gio, men er nok den rette til at svare.Den kører i USA på grund af prisen og på grund af mange danske udbyderes useriøsitet med deres "fri trafik"-politik. Den trafik vi har her på debatten koster knapper i DK, men vi kan da godt skifte hvis jeg må sende dig regningen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Hej Steen Undskyld navnet. Nu er det vel ikke sådan at der er flere tusinde brugere på samtidigt og at de kigger på mange sider samtidigt. Men jeg er ikke ekspert, men jeg ved at jeg flere gange har opgivet at gå på sunddebat, fordi det tager lang tid at loade. By the way, Gigahost skriver: Hvilke begrænsninger er der? Det er stort set ingen begrænsninger på dit webhotel, bortset fra disk kapaciteten (der p.t. er på over 4.5 GB). Der er fri trafik på alt, med mindre der er tale om streaming af lyd eller video, eller download af store filer. I de tilfælde kan man lave en separat aftale med Gigahost. Jeg fik det anbefalet af en fyr som til dagligt laver websider og har gode erfaringer med Gigahost og jeg har ikke noget at klage over. Men du har sikkert mere forstand på dette end mig. De bedste Hilsner Kim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Hej Steen Undskyld navnet. Nu er det vel ikke sådan at der er flere tusinde brugere på samtidigt og at de kigger på mange sider samtidigt. Men jeg er ikke ekspert, men jeg ved at jeg flere gange har opgivet at gå på sunddebat, fordi det tager lang tid at loade. By the way, Gigahost skriver: Hvilke begrænsninger er der? Det er stort set ingen begrænsninger på dit webhotel, bortset fra disk kapaciteten (der p.t. er på over 4.5 GB). Der er fri trafik på alt, med mindre der er tale om streaming af lyd eller video, eller download af store filer. I de tilfælde kan man lave en separat aftale med Gigahost. Jeg fik det anbefalet af en fyr som til dagligt laver websider og har gode erfaringer med Gigahost og jeg har ikke noget at klage over. Men du har sikkert mere forstand på dette end mig. De bedste Hilsner Kim Jeg har aldrig problemer med at loade sunddebat.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Hej Steen Undskyld navnet. Nu er det vel ikke sådan at der er flere tusinde brugere på samtidigt og at de kigger på mange sider samtidigt. Men jeg er ikke ekspert, men jeg ved at jeg flere gange har opgivet at gå på sunddebat, fordi det tager lang tid at loade. By the way, Gigahost skriver: Hvilke begrænsninger er der? Det er stort set ingen begrænsninger på dit webhotel, bortset fra disk kapaciteten (der p.t. er på over 4.5 GB). Der er fri trafik på alt, med mindre der er tale om streaming af lyd eller video, eller download af store filer. I de tilfælde kan man lave en separat aftale med Gigahost. Jeg fik det anbefalet af en fyr som til dagligt laver websider og har gode erfaringer med Gigahost og jeg har ikke noget at klage over. Men du har sikkert mere forstand på dette end mig. De bedste Hilsner Kim Nu er det bare sådan at mange useriøse webhoteller reklamerer med "Fri trafik" og så skriver i deres betingelser at det altså kun er hvis man ikke har for meget . Øresundsdebatten ER allerede blevet smidt ud hos surftown af den grund og jeg har en anden side der er blevet smidt ud hos one.com og servage.net af samme grund. Derfor har jeg ikke tænkte mig NOGENSINDE at få en konto hos firmaer der tilbyder "Fri Trafik". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites