Anina 10 Anmeld indhold Skrevet January 11, 2009 Når jeg, for lidt siden, skrev i adresselinien: http;//www.sunddebat.com - kommer denne tekst: Invalid forum path specified! Please edit this file and be sure to include the correct path for your $forumpath variable. Jeg er kommet ind via Google. Også WOT-rating for Øresundsdebatten er væk. Nu "siger" min WOT-addon til Firefox: Not enough ratings for this site. Underligt.... der er heller ikke så mange "aktive" brugere på, som det plejer... Kun ganske få. Hvad sker der? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2009 Når jeg, for lidt siden, skrev i adresselinien: http;//www.sunddebat.com - kommer denne tekst: Invalid forum path specified! Please edit this file and be sure to include the correct path for your $forumpath variable. Jeg er kommet ind via Google. Også WOT-rating for Øresundsdebatten er væk. Nu "siger" min WOT-addon til Firefox: Not enough ratings for this site. Underligt.... der er heller ikke så mange "aktive" brugere på, som det plejer... Kun ganske få. Hvad sker der? Fixet ! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2009 Hvad sker der? Der er blevet skiftet udbyder og dermed server. Sitet var lukket ned et stykke tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2009 Der er blevet skiftet udbyder og dermed server. Sitet var lukket ned et stykke tid. Prøvede netop at logge ind via "favoritter" og jeg fik også fejlmeddelelse, så jeg måtte ind ad en anden vej. Men det var da rart at kunne komme ind Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2009 Mit tidligere bookmark var debat.sunddebat.com som ikke virker mere. Skal ind via www.sunddebat.com for at komme til siderne. Så hvis hele verden har debat.* frem for www.*, så bør i nok lige sætte et CNAME op :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Der er blevet skiftet udbyder og dermed server. Sitet var lukket ned et stykke tid. Hvilket tydeligvis ikke har hjulpet spor. Steen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Jeg synes da at siden kører/loader væsentlig hurtigere end den plejer. Og skift mellem emner og undersider går da rimeligt, når man betænker det er et forum af denne type. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Hvilket tydeligvis ikke har hjulpet spor. SteenDén må du lige forklare nærmere, Steen!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Dén må du lige forklare nærmere' date=' Steen!?[/quote'] Det første jeg fik i morges var database-fejl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Det første jeg fik i morges var database-fejl.Jeg oplevede også lige en time-out, da jeg postede i Vista-tråden. Dog har jeg ikke set nogle database-fejl endnu. Men hvis du har set dem, så er vi vel ved at få indsnævret diagnosen på problemerne, eftersom det lugter af lokale ged med vBulletin...når nu problemerne fortsætter hos den nye udbyder også!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Det er jo også Php på en MySql......Find et godt ASP forum på en rigtig Sql DB på en dedikeret sql server, så skal i bare se.....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Det er jo også Php på en MySql......Find et godt ASP forum på en rigtig Sql DB på en dedikeret sql server' date=' så skal i bare se.....;)[/quote']Du har sikkert ret. Jeg véd dog nada om sql/asp/php (og indrømmer det gerne), da det ikke har min umiddelbare interesse at nørde med web-sider og databaser. Det er Steen der, selvfølgelig, gør hvad han mener der skal til. Jeg er slet ikke inde over denne del af debattens gøren og laden - og vidste heller ikke at debatten skulle flyttes...før igår, da det var sket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Søg virker ikke... Jeg oplevede også lige en time-out' date=' da jeg postede i Vista-tråden. Dog har jeg ikke set nogle database-fejl endnu. Men hvis du har set dem, så er vi vel ved at få indsnævret diagnosen på problemerne, eftersom det lugter af lokale ged med vBulletin...når nu problemerne fortsætter hos den nye udbyder også!?[/quote'] I henhold til ovenstående vil jeg gerne bidrage med en bug. Har forsøgt at søge på Wii (ved der er flere tråde der reagere på det), men der findes intet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 I henhold til ovenstående vil jeg gerne bidrage med en bug. Har forsøgt at søge på Wii (ved der er flere tråde der reagere på det), men der findes intet. Jeg mener der skal 4 tegn i søgeordet, før den søger. Prøv f.eks. forskellen 'kat', 'katte' :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Så er det jo svært at søge på wii....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Så er det jo svært at søge på wii....:DSå må man jo søge på Nintendo istedet. Jeg faldt forresten over syntax til søgestrengen, så man kan indsætte en url indeholdende søgeord i meddelelser. Normalt kommer der jo en SearchID ud af det, som timer ud efter en kort periode, og som ikke kan bruges i meddelelser, hvor man vil indsætte en søgestreng lokalt. Opskriften er: http://www.sunddebat.com/debat/search.php?do=process&query=nintendo ...når vi eksempelvis skal søge efter "nintendo". Vores interessante variabler er markeret med grønt, og søgeord med rødt. Yderligere muligheder/variabler kan ses her ....husk at holde tungen lige i munden :D ...og så synes jeg det er underligt at man ikke kan søge på noget der fylder tre ord eller mindre! STEEN!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 ...og så synes jeg det er underligt at man ikke kan søge på noget der fylder tre ord eller mindre! STEEN!! Det er nu meget normalt. Risikoen for at få overvældende mange svar er for stor, og vil belaste db'en for meget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Det er nu meget normalt. Risikoen for at få overvældende mange svar er for stor' date=' og vil belaste db'en for meget [/quote']Tja...rigtigt nok. Så burde der bare stå "Søge-ord SKAL være på mere end tre bogstaver!", når man bevæger sig ind omkring søgeren. Jeg var faktisk ikke klar over det før nu! (Steen...var det ikke en idé lige at tilføje det et sted derinde!?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Hmm, forklaringer giver jo mening nok mht. db, men virkede på den gamle host...? (så sent som for 1 uge siden) Har selv behandlet pæne data mængder i en basal sql express og reg ex fint finder match på selv korte strenge, så belastningen bør den kunne trække.... Mener bare ikke det er specielt fantastisk, da der i nævnte eksempel typisk ikke skrives nintendo wii, men blot wii i de forskellige tråde... Info ville dog være godt, da brugere derved kan se begrænsningerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2009 Mit tidligere bookmark var debat.sunddebat.com som ikke virker mere. Skal ind via www.sunddebat.com for at komme til siderne. Så hvis hele verden har debat.* frem for www.*, så bør i nok lige sætte et CNAME op :-) Enig. :) debat.sunddebat.com har været min indgang til siden lige fra dag 1. Troede fandme, at sitet stadig var under flytning (på 2. døgn), indtil tanken slog, at der sikkert "bare" manglende en record for debat.sunddebat.com - hvilket så faktisk var (er) tilfældet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites