Jump to content
Miriam

Værktøj til at udregne hvad man får udbetalt

Recommended Posts

Nogle der kender til et sted hvor man kan gøre det' date=' så man taster sin løn, fradrag osv ind, hvor den så regner det ud ?[/quote'] Prøv evt Penge og Privatøkonomis hjemmeside. Kan det vente til i morgen, vil Claus gerne lave et regneark til dig, så du selv kan lægge dine tal ind. Lad høre fra dig, hvis du vil have regnearket :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prøv evt Penge og Privatøkonomis hjemmeside. Kan det vente til i morgen, vil Claus gerne lave et regneark til dig, så du selv kan lægge dine tal ind. Lad høre fra dig, hvis du vil have regnearket :)
mente bare at det jo burde være lavet før :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Kim Tak for det, men det var ikke helt det jeg mente. Uddyber lige herinde hvis andre sidder inde med noget. Jeg har brug for en udregner trinet inden, det vil sige hvor man skriver sin løn, renter, befordring osv ind, så den regner ens fradrag ud, samt træk %. Dit ark regner lønnen ud, når man ved hvad man får i fradrag og træk %. Og så lige en sidste ting, nu hvor du har sådan en fin bil i garagen, skal den så ik snart ind som dit profil billede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har brug for en udregner trinet inden, det vil sige hvor man skriver sin løn, renter, befordring osv ind, så den regner ens fradrag ud, samt træk %. Dit ark regner lønnen ud, når man ved hvad man får i fradrag og træk %.
Jeg vil helt klart også anbefale dig Skat´s hjemmeside. Udover fradrag og trækprocent, får du hér hele din skat specificeret:) http://www.tastselv.skat.dk/fskbrgn2/Skprofil.aspx?indkomstaar=2009

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil helt klart også anbefale dig Skat´s hjemmeside. Udover fradrag og trækprocent, får du hér hele din skat specificeret:) http://www.tastselv.skat.dk/fskbrgn2/Skprofil.aspx?indkomstaar=2009
Hvad skal vælge som "bopæl's kommune pr 5/9-08", er det sin fraflytningskommune? Og kan man komme i klemme vedr boligskat, hvis man svarer "ja" i feltet "Jeg eller min ægtefælle ejer parcelhus, ejerlejlighed, sommerhus eller anden ejerbolig". Gælder det ikke kun hvis man har fast ejendom i danmark? Sorry hvis mine spørgsmål er børnelærdom for udlandsflyttere...:new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad skal vælge som "bopæl's kommune pr 5/9-08"' date=' er det sin fraflytningskommune?[/quote'] Nu er det jo kun en vejlende beregning, men hvis du bruger KBH´s kommune og husker ikke at medtage kirkeskatten, så giver det et meget godt billede af din skat;) Hvis I ikke har ejerbolig i DK, skal der selvfølgelig svares NEJ:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej - kan jeg få det omtalte regneark tilsendt? Det ville være rigtig fedt. Prøvede lige at regne min skat ud - har indtastet det ændrede befordringsfradrag, men hvordan får man registreret broafgiften så man kan få det fradrag? beklager hvis jeg stjæler tråden - håber det er i tråd med den oprindelige intention :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prøvede lige at regne min skat ud - har indtastet det ændrede befordringsfradrag' date=' men hvordan får man registreret broafgiften så man kan få det fradrag?[/quote']Du indregner bare de 50,- pr. tur i dit normale befordringsfradrag. (Jeg har dog ikke set beregneren - så om det er muligt, ved jeg ikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
okay - tak for det hurtige svar. Det er helt fint til beregning af fradrag på skats hjemmeside, så nu mangler jeg bare regnearket hehe :-D Er helt ny her, så vil bare sige at det er et super fedt forum!!
Det var så lidt...og velkommen til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Excel regneark Hej! Googlede lige "lønberegning" og blev henvist til denne side - er det muligt at få en kopi af det regneark hvor man kan beregne sin lønudbetaling når man selv har alle skatteoplysningerne? Har fået lønforhøjelse og kan snart ikke vente længere med at finde ud af hvad jeg får udbetalt :) På forhånd tak :new:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til. Hvorfor ændrer du ikke bare din forskudsopgørelse, så kan du se hvad skatten bliver for hele året, og dermed beregne din nye lønudbetaling... :) og samtidig sikrer du at du får betalt korrekt skat med din nye løn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites