Jump to content
Gizmo

Udkørsel af mad samt halv pattegris

Recommended Posts

Er der nogle der kender til hvor man kan bestille frugt og grønt hjem til ens adresse, noget i retningen af www.aarstiderne.com i Danmark, samt om der findes en aftens mads ordning hvor de sender råvare samt opskrifter hjem til en..? Vi skal også bruge en halv pattegris samt tilbehør, kender i en slagter der kan levere eller et sted hvor man kan købe dette, ved det findes i Danmark, jeg skal helst bruge en der køre ud til kunder og laver det for en, findes det også i Sverige....?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogle der kender til hvor man kan bestille frugt og grønt hjem til ens adresse' date=' noget i retningen af [url']www.aarstiderne.com i Danmark, samt om der findes en aftens mads ordning hvor de sender råvare samt opskrifter hjem til en..? Vi skal også bruge en halv pattegris samt tilbehør, kender i en slagter der kan levere eller et sted hvor man kan købe dette, ved det findes i Danmark, jeg skal helst bruge en der køre ud til kunder og laver det for en, findes det også i Sverige....?
Aarstiderne leverer i sverige!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogle der kender til hvor man kan bestille frugt og grønt hjem til ens adresse' date=' noget i retningen af [url']www.aarstiderne.com i Danmark, samt om der findes en aftens mads ordning hvor de sender råvare samt opskrifter hjem til en..? Vi skal også bruge en halv pattegris samt tilbehør, kender i en slagter der kan levere eller et sted hvor man kan købe dette, ved det findes i Danmark, jeg skal helst bruge en der køre ud til kunder og laver det for en, findes det også i Sverige....?
Hej Henning! I kan jo prøve at køre over til Ängavallen og tale med dem, de leverer også ud af huset:) http://www.angavallen.se/index.php?page=128 Og som Thomas skriver, er Aarstiderne leveringsdygtige i SE - også i Vellinge og omegn. OT: Til lykke med huset:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi får økokasser (grønt + frugt) fra www.mossagarden.se med god succes. Deres service er i top - hvis der er noget i vejen med en vare sender du en mail og får ny vare + lidt ekstra ugen efter. Ud fra det vi har læst og hørt os frem til er Mossagården det bedste tilbud, og mange af vores grannar bruger dem også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej jeg er mester svend i en super best og har lavet helstegt pattegris til store fester fødselsdage ovs... så hvis du mangler kød gril slagter er det mig du skal snakke med ;@)
På din profil står der (under Biography): "slagter en kæreste og 2 hunde". Kan man regne med rent faktisk at få svinekød, hvis man bestiller en helstegt pattegris? :D :p :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites