Gizmo 10 Anmeld indhold Skrevet January 6, 2009 Er der nogle der kender til hvor man kan bestille frugt og grønt hjem til ens adresse, noget i retningen af www.aarstiderne.com i Danmark, samt om der findes en aftens mads ordning hvor de sender råvare samt opskrifter hjem til en..? Vi skal også bruge en halv pattegris samt tilbehør, kender i en slagter der kan levere eller et sted hvor man kan købe dette, ved det findes i Danmark, jeg skal helst bruge en der køre ud til kunder og laver det for en, findes det også i Sverige....? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Er der nogle der kender til hvor man kan bestille frugt og grønt hjem til ens adresse' date=' noget i retningen af [url']www.aarstiderne.com i Danmark, samt om der findes en aftens mads ordning hvor de sender råvare samt opskrifter hjem til en..? Vi skal også bruge en halv pattegris samt tilbehør, kender i en slagter der kan levere eller et sted hvor man kan købe dette, ved det findes i Danmark, jeg skal helst bruge en der køre ud til kunder og laver det for en, findes det også i Sverige....? Aarstiderne leverer i sverige!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Er der nogle der kender til hvor man kan bestille frugt og grønt hjem til ens adresse' date=' noget i retningen af [url']www.aarstiderne.com i Danmark, samt om der findes en aftens mads ordning hvor de sender råvare samt opskrifter hjem til en..? Vi skal også bruge en halv pattegris samt tilbehør, kender i en slagter der kan levere eller et sted hvor man kan købe dette, ved det findes i Danmark, jeg skal helst bruge en der køre ud til kunder og laver det for en, findes det også i Sverige....? Hej Henning! I kan jo prøve at køre over til Ängavallen og tale med dem, de leverer også ud af huset:) http://www.angavallen.se/index.php?page=128 Og som Thomas skriver, er Aarstiderne leveringsdygtige i SE - også i Vellinge og omegn. OT: Til lykke med huset:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Vi får økokasser (grønt + frugt) fra www.mossagarden.se med god succes. Deres service er i top - hvis der er noget i vejen med en vare sender du en mail og får ny vare + lidt ekstra ugen efter. Ud fra det vi har læst og hørt os frem til er Mossagården det bedste tilbud, og mange af vores grannar bruger dem også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gizmo 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2009 OK tak, for info alle sammen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2009 hej jeg er mester svend i en super best og har lavet helstegt pattegris til store fester fødselsdage ovs... så hvis du mangler kød gril slagter er det mig du skal snakke med ;@) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2009 hej jeg er mester svend i en super best og har lavet helstegt pattegris til store fester fødselsdage ovs... så hvis du mangler kød gril slagter er det mig du skal snakke med ;@) På din profil står der (under Biography): "slagter en kæreste og 2 hunde". Kan man regne med rent faktisk at få svinekød, hvis man bestiller en helstegt pattegris? :D :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2009 På din profil står der (under Biography): "slagter en kæreste og 2 hunde". Kan man regne med rent faktisk at få svinekød, hvis man bestiller en helstegt pattegris? :D :p ROFLMAO :laugh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
slagteren 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2009 det har jeg da sku da ik tænkt over... den må jeg lige fikse inden der er folk der spøger efter min kæreste og hunde:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites