Missarhh 10 Anmeld indhold Skrevet January 6, 2009 Er der en venlig sjæl med svensk mobil, som vil hjælpe mig med at finde ejeroplysningerne på en bestemt bil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Er der en venlig sjæl med svensk mobil' date=' som vil hjælpe mig med at finde ejeroplysningerne på en bestemt bil?[/quote'] send mig et reg nr, så kigger jeg gerne på det. Men hvorfor ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Er der en venlig sjæl med svensk mobil' date=' som vil hjælpe mig med at finde ejeroplysningerne på en bestemt bil?[/quote'] Du kan gøre det selv, også uden en svensk telefon - http://www.transportstyrelsen.se/sv/Vag/Fordon/Fordons-agaruppgift/ enten ved at få det tilsendt en fax (jo også i dk, selv om der står 'kun sverige') eller gennem servicetelefonen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 send mig et reg nr' date=' så kigger jeg gerne på det. Men hvorfor ??[/quote'] Jeg sender dig en PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites