abejoh 10 Anmeld indhold Skrevet January 5, 2009 Hej Har forsögt et antal gange at eksportere mit itunesbibliotek til ekstern harddisk. Fra Mac til Packard bell harddisk. Den vil simpelthen ikke overföre noget somhelst og begynder at undre, om det kan väre min harddisk som på eller anden måde er låst. Håber der findes en prof. assistance. På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Hej Har forsögt et antal gange at eksportere mit itunesbibliotek til ekstern harddisk. Fra Mac til Packard bell harddisk. Den vil simpelthen ikke overföre noget somhelst og begynder at undre, om det kan väre min harddisk som på eller anden måde er låst. Håber der findes en prof. assistance. På forhånd tak.Fortæl os hvad du gør...som ikke virker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Skal forsöge at väre lidt mere konkret i min beskrivelse. Når jeg forbinder min harddisk med Mac´en kommer den ganske rigtigt frem. Dernäst åbner jeg itunes, hvor min musik befinder sig og går ind under arkiv og dernäst ind under eksportere bibliotek. Så kommer der en lille dialogboks frem, som skriver: Spara som: Her foreslår den: Bibliotek.xml. Nedenunder beder den efter en plats og her er det, at jeg knapper min harddisk ind. Videre kommer jeg ikke. Jeg kan ikke spara på min harddisk. Håber at min beskrivelse er tilsträkkelig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Det er (så vidt jeg ved) heller ikke måden at gøre det på. Når du gør ovenstående gemmer den kun oversigten over dine sange ... Du skal i stedet kopiere dem manuelt: Åbn et nyt Finder-vindue. Under Places finder du din hjemmefolder (dit brugernavn), derefter Music. Inde i Music-biblioteket ligger der et iTunes-bibliotek. Det indeholder alt din musik, album-artwork, playlister m.m. Dette bibliotek kopierer du til din eksterne harddisk (som er at finde oppe under Devices) Er det kun musik'en du vil have kopieret og ikke dine andre oplysninger, kopierer du i stedet biblioteket ~/Music/iTunes/iTunes Music. Da det ikke er til at læse ud fra din beskrivelse, om det er fordi du vil sikkerhedskopiere dit musik til drevet, eller fremover benytte drevet til dine medie-filer, er det svært at fortælle hvor meget du skal kopiere og ændre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Spinner kom mig i forkøbet Husk at de-authorize' din gamle pc, hvis du flytter musikken til brug andetsteds, og den gamle sælges e.l.. Desuden skal du authorize' din nye pc til biblioteket, hvis det er musik købt i ITMS (iTunes Music Store) - og jeg mener det er ligegyldigt om det er iTunes+ filer (uden kopi-beskyttelse) eller inklusive. Du kan, til hver en tid, have fem autoriserede maskiner hægtet på din iTunes-konto - og disse kan afspille dine kopi-beskyttede sange, som du har købt igennem ITMS. Håber det giver mening...jeg står midt i madlavningen, så det er muligvis gået lidt hurtigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Fandt lige Sådan flytter jeg mappen iTunes Musik på en Mac samt Hvordan iTunes-biblioteket genoprettes Så burde du være dækket ind - såfremt maskineriet makker ret [url=http://support.apple.com/kb/HT1451?viewlocale=da_DK] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Wow sikke en masse, du har skrevet. Vil forsöge med din lille manual imorgen og så håber jeg, at det kommer til at fungere. Ihvertfald skal du have mange tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Mange mange tak:thumbup: Det er (så vidt jeg ved) heller ikke måden at gøre det på. Når du gør ovenstående gemmer den kun oversigten over dine sange ... Du skal i stedet kopiere dem manuelt: Åbn et nyt Finder-vindue. Under Places finder du din hjemmefolder (dit brugernavn), derefter Music. Inde i Music-biblioteket ligger der et iTunes-bibliotek. Det indeholder alt din musik, album-artwork, playlister m.m. Dette bibliotek kopierer du til din eksterne harddisk (som er at finde oppe under Devices) Er det kun musik'en du vil have kopieret og ikke dine andre oplysninger, kopierer du i stedet biblioteket ~/Music/iTunes/iTunes Music. Da det ikke er til at læse ud fra din beskrivelse, om det er fordi du vil sikkerhedskopiere dit musik til drevet, eller fremover benytte drevet til dine medie-filer, er det svært at fortælle hvor meget du skal kopiere og ændre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Gio og mange mange tak til dig. Håber din middag bliver god:) Det er (så vidt jeg ved) heller ikke måden at gøre det på. Når du gør ovenstående gemmer den kun oversigten over dine sange ... Du skal i stedet kopiere dem manuelt: Åbn et nyt Finder-vindue. Under Places finder du din hjemmefolder (dit brugernavn), derefter Music. Inde i Music-biblioteket ligger der et iTunes-bibliotek. Det indeholder alt din musik, album-artwork, playlister m.m. Dette bibliotek kopierer du til din eksterne harddisk (som er at finde oppe under Devices) Er det kun musik'en du vil have kopieret og ikke dine andre oplysninger, kopierer du i stedet biblioteket ~/Music/iTunes/iTunes Music. Da det ikke er til at læse ud fra din beskrivelse, om det er fordi du vil sikkerhedskopiere dit musik til drevet, eller fremover benytte drevet til dine medie-filer, er det svært at fortælle hvor meget du skal kopiere og ændre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Gio og mange mange tak til dig. Håber din middag bliver god:)Time will tell....og det var så lidt. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites