Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet January 5, 2009 Findes der sådan en herind, som kan hjælpe med at montere et nyt amatur hvor slangerne er for korte ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Findes der sådan en herind' date=' som kan hjælpe med at montere et nyt amatur hvor slangerne er for korte ?[/quote'] Du tager rigtig godt fat og så hiver du..... hårdt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Du tager rigtig godt fat og så hiver du..... hårdt :) ......er det det samme du siger til konen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Findes der sådan en herind' date=' som kan hjælpe med at montere et nyt amatur hvor slangerne er for korte ?[/quote'] sidder der slanger mellem Ballofix og blandingsbatteri? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 sidder der slanger mellem Ballofix og blandingsbatteri? Ja, og det er dem der er for korte:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 köb dog et par lidt längere og skru på selv det er ikke svärt tager 5 min at montere... bare husk o-ringe og lidt paktape.. bauhaus, silvan osv har dem i alle längder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 köb dog et par lidt längere og skru på selv det er ikke svärt tager 5 min at montere... bare husk o-ringe og lidt paktape.. bauhaus' date=' silvan osv har dem i alle längder[/quote'] Kiggede faktisk efter det i Bauhaus men kunne ikke finde det......sender ham lige derud igen så må vi se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 nå der findes åbenbart en masse standarder så det han fik købt passer ikke :( Så hvis der er nogle der kan hjælpe ville det være fint, ellers må jeg jo vente til torsdag, hvor der igen er åbent i butikkerne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 ellers må jeg jo vente til torsdag' date=' hvor der igen er åbent i butikkerne[/quote']Både Silvan og Bauhaus har åbent de næste par dage. Mener de kører søndags-tider her i Trettonhelgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 nå der findes åbenbart en masse standarder så det han fik købt passer ikke :( Så hvis der er nogle der kan hjælpe ville det være fint, ellers må jeg jo vente til torsdag, hvor der igen er åbent i butikkerne ja der findes jo forskellige störrelser... har du slangerne fra det gamle blandingsbatteri? så er det jo bare at tage dem og det nye batteri med og så finde noget der passer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 ja der findes jo forskellige störrelser... har du slangerne fra det gamle blandingsbatteri? så er det jo bare at tage dem og det nye batteri med og så finde noget der passer Jep eller ringe til en håndværker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Jep eller ringe til en håndværker :) ja hvis man gider betale for den slags :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 ja hvis man gider betale for den slags :) Hvis man ikke selv kan, er der jo ikke så meget at gøre ved det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Hvis man ikke selv kan' date=' er der jo ikke så meget at gøre ved det :)[/quote'] det kan man :) hvis du kan finde ud af at skrue en haveslange på en vandhane kan du finde ud af det der !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 det kan man :) hvis du kan finde ud af at skrue en haveslange på en vandhane kan du finde ud af det der !! nå....men det er ikke lykkes indtil videre, og gider ik bliver ved med at køre frem og tilbage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 ok... ja så må man ha fat i en blikkenslager eller en anden der gider :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 ok... ja så må man ha fat i en blikkenslager eller en anden der gider :) Ja, hvilket jo var meningen med mit første indlæg :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2009 Ja, det er faktisk ikke sådan lige til at forlænge dem. Eller jo, det er det hvis man ved hvad man laver.... Du skal bruge en hel del smådele for at få det til at passe.... Synd at det ikke var i lørdags for så kunne min bror (som er vvs´er) lige have smuttet forbi og givet en hånd. Han var nemlig herovre for at hjælpe mig med at skifte mit batterie i køkkenet..... ja, og så snuppede han lige et 40" tv med nede fra MediaMarkt.....:D Men vi manglede oz et par små dele og prøvede at trille forbi Bauhaus og deres vvs afdeling er godt helt til grin hvad ang stumper, om det er bedre andre steder skal jeg ikke sige, men det var godt nok vildt! RINGE!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 Ja' date=' hvilket jo var meningen med mit første indlæg :)[/quote'] ja det ved jeg og prövede bare at hjälpe... stiberg ... hvis det er slanger og ikke kobberrör så er det "lige til" det kräver bare den rette slange med rette kobling i hver ende... netop derfor hun skulle tage nye batteri og gamle slange med!! det er ret så simpelt og der skal ikke en masse småstumper til der findes endda kun 2 eller 3 gängse störrelser så det er ikke engang specielt forvirrende ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 kobberrør slanger same same for mig, det er ikke af plastik det der sidder nu. Og må give st1berg ret angående bauhaus, det er lidt håbeløst :) Og igen alting er vel let, hvis man ved hvordan man gør :D Min trofaste håndværker kommer forbi i aften, så skulle den prut være slået. Men tak for forsøgte alligevel :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 ah ok det var derfor jeg spurgte om det var slanger .. er det kobberrör er det ikke lige let nej .. men stadig ikke voldsomt indviklet og de har det hele i bauhaus til det .. men godt at du har en der kan fixe det så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2009 ah ok det var derfor jeg spurgte om det var slanger .. er det kobberrör er det ikke lige let nej .. men stadig ikke voldsomt indviklet og de har det hele i bauhaus til det .. men godt at du har en der kan fixe det så Ja, det håber jeg han kan, men han har jo nok ikke delene til det, så mon ik først det bliver fixet i morgen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites