Guest PeterK Anmeld indhold Skrevet January 4, 2009 Nogle der erfaringer med hvor gode de er, kontra et "ægte" surroundsystem? Man slipper jo for en del kabeltrækkeri:th2: Har kigget på nogle som nedenstående: http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/fProdList?readform&markID=50-15-20&start=1&count=20 SKAL de passe med TV, altså i længden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2009 De spiller suverænt godt faktisk ... man placerer en mikrofon i den sofa man anvender til tv-kiggeri ... og så måler den selv afstande rundt i rummet osv.... super system Nej, størrelsen på dem er lige meget , dog er der noget mere power i den store model.... Altså Yamaha's modeller. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2009 Det er antallet af højt og enhedstyper som er forskellen - jeg vil klar anbefale at købe sub'en med (koster ingenting, næsten) og giver mere dybde. Vil give claus ret i at de spiller godt og kan bruges til musik, vil dog sige at intet kan erstatte der fysisk sidder en højt bagerst med lyd. Hverken bose's 3-2-1 eller YSP. Alternativt fylder bose's lifestyle højt ikke ret meget og kan fås med trådløs baghøjt. Mit råd er at "prøve" købe(returret de fleste steder i X antal dage) en og se om den opfylder dit behov hjemme i stuen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret January 4, 2009 Jeg har selv haft den store model og sub'en... Det fungerede da fint nok og lyder helt ok, men jeg synes desværre ikke det kan sammenlignes med et rigtigt surround-sound system. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites