Jump to content
Guest PeterK

YSP/Soundbar

Recommended Posts

De spiller suverænt godt faktisk ... man placerer en mikrofon i den sofa man anvender til tv-kiggeri ... og så måler den selv afstande rundt i rummet osv.... super system Nej, størrelsen på dem er lige meget , dog er der noget mere power i den store model.... Altså Yamaha's modeller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er antallet af højt og enhedstyper som er forskellen - jeg vil klar anbefale at købe sub'en med (koster ingenting, næsten) og giver mere dybde. Vil give claus ret i at de spiller godt og kan bruges til musik, vil dog sige at intet kan erstatte der fysisk sidder en højt bagerst med lyd. Hverken bose's 3-2-1 eller YSP. Alternativt fylder bose's lifestyle højt ikke ret meget og kan fås med trådløs baghøjt. Mit råd er at "prøve" købe(returret de fleste steder i X antal dage) en og se om den opfylder dit behov hjemme i stuen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Jeg har selv haft den store model og sub'en... Det fungerede da fint nok og lyder helt ok, men jeg synes desværre ikke det kan sammenlignes med et rigtigt surround-sound system.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites