Basse 10 Anmeld indhold Skrevet December 31, 2008 Jeg har brug for at få tjekket et modermærke de er lidt underligt - går ud fra jeg skal henvende mig til min vårdcentral. Men skal man have svensk ID for at blive modtaget ? eller er det fint med sit gule grænsegængerbevis evt. pas ? Har søgt lidt rundt på forumet, men synes ikke at kunne finde lige noget om dette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2008 Jeg har brug for at få tjekket et modermærke de er lidt underligt - går ud fra jeg skal henvende mig til min vårdcentral. Men skal man have svensk ID for at blive modtaget ? eller er det fint med sit gule grænsegængerbevis evt. pas ? Har søgt lidt rundt på forumet, men synes ikke at kunne finde lige noget om dette. jeg har aldrig skulle vise noget leg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2008 Id Jeg har heller nogensinde vist ID. Det gule sygesikring tror jeg de er ret ligeglade med. Hels og lykke med det ! Jeg har brug for at få tjekket et modermærke de er lidt underligt - går ud fra jeg skal henvende mig til min vårdcentral. Men skal man have svensk ID for at blive modtaget ? eller er det fint med sit gule grænsegængerbevis evt. pas ? Har søgt lidt rundt på forumet, men synes ikke at kunne finde lige noget om dette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2008 Tak for info :-) Jeg må ringe på fredag, og så hvornår de har tid :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2008 Jeg har fået lavet et EU-sygesikring (papkort) i DK, mener der står noget om det et sted her på forummet. Det er vist det officielle som skulle vise at man er sygesikret i Sverige når man arbejder i Danmark. JEg mener at min kone plejer at vise sit ID-kort de gange vi har været på vårdcentralen med hende, efter fødsel - men det var vist mest for at få hendes personnummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2008 Hej Basse, Den eneste oplysning du skal have klar, er dit svenske personnummer. Vi har selv lige været ved vården, og det var hvad de bad om. Pøj pøj med det & godt nytår :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2008 Super duper, tak for det og i lige måde :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret December 31, 2008 Super duper' date=' tak for det og i lige måde :-)[/quote'] Og dit gule grænsergænger kort virker ikke i Sverige:) som det eneste land.... Hvis der bliver forvirring skal du bare huske at sige du er folkebogført i Sverige. De blander lidt rundt på om man er medborger eller statsborger..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites