Jump to content
Guest Tq_19

Krig

Recommended Posts

Jeg har selv været med til at demonstrere ... Jeg har selv været med til at demonstrere den 3.januar mod krig i Palestina. Det hele foregik fredeligt. Og det var dejligt at se den fremmødte svenskere. Jeg er nu selv muslim. Ikke født i religionen, men konverterede. Som sagt støtter jeg Palestina, og kan ikke rumme at se alle det små børn bliver slået ihjæl. Gravide kvinder der mister deres liv. Har set en mor der mistede 4 af hendes døtre. Dene enes hånd stak over jord. Hun var begravet .. kun den lille hånd kunne man se. En anden famillie har prøvet at få et barn i 5 år ... de fik en datter, og hun blev slået ihjæl. palestinenserne kan ikke beskyte sig så godt som jøder. De har ikke samme muligheder. Det kan man se på den tal af døde og sårede. Jeg ved en ting, at hvis jøderne får Palestina ... går der ikke ret lang tid og de vil have flere lande. Se den video her ...

Eller se selv hvad der foregår ... det billeder der vises i danske, eller europeiske medier er ingenting. Tænk at miste sit barn eller kone/mand, far/mor, bror/søster eller hele famillie ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har selv været med til at demonstrere den 3.januar mod krig i Palestina. Det hele foregik fredeligt. Og det var dejligt at se den fremmødte svenskere. Jeg er nu selv muslim. Ikke født i religionen, men konverterede. Som sagt støtter jeg Palestina, og kan ikke rumme at se alle det små børn bliver slået ihjæl. Gravide kvinder der mister deres liv. Har set en mor der mistede 4 af hendes døtre. Dene enes hånd stak over jord. Hun var begravet .. kun den lille hånd kunne man se. En anden famillie har prøvet at få et barn i 5 år ... de fik en datter, og hun blev slået ihjæl. palestinenserne kan ikke beskyte sig så godt som jøder. De har ikke samme muligheder. Det kan man se på den tal af døde og sårede. Jeg ved en ting, at hvis jøderne får Palestina ... går der ikke ret lang tid og de vil have flere lande. Se den video her ...
Eller se selv hvad der foregår ... det billeder der vises i danske, eller europeiske medier er ingenting. Tænk at miste sit barn eller kone/mand, far/mor, bror/søster eller hele famillie ...
bah sikke en gang pis!! så fordi de ikke er ligeså stärke militärmässigt så har de mere ret til at slagte kvinder og börn? er det ok at palästinenserne slår jödiske börn og gravide ihjel fordi de ikke slår ligeså mange ihjel? .. det er nöjagtig de argumenter der gör at jeg INTET har til overs for palästina og deres sympatisörer og mener at folk der rimeliggör palästinas kujonagtige handlinger på den måde bör begraves i gazas ruiner sammen med resten af rakkerpakket!!!! dermed ikke sagt at jeg holder med israel i den konflikt i mine öjne er de lige gode om det og for min skyld kan de slås herfra og til verdens ende og udrydde hinanden det ville ikke ödelägge min dag så ville der da väre et mindre af de folkefärd jeg ikke har noget tilovers for !! men jeg ved godt hvem jeg helst vil leve side om side med i denne verden og det er bestemt ikke palästinenserne bare se på deres opförsel her i landet .. det er sjovt nok ikke jöderne der render og ter sig som retarderede aber i vores gader.. sjovt nok ikke jöder der skyder palästinensere i storcentre i danmark... sjovt nok ikke jöder der står og bränder hverken danske eller palästinensiske flag af på rådhuspladsen osv osv... listen af tumpetheder fra palästinalejren er uendeligt lang!! havde de virkeligt forventet at få almindelige logisk tänkende menneskers sympati på den måde? så dumme mennesker skulle ha väret slugt ved födslen!! og sikke en gang pis med at jöderne vil overtage flere lande .. de eneste der gör alt for at overtage andre lande og lägge sine klamme händer på hele verden er fandme muslimer!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
palestinenserne kan ikke beskyte sig så godt som jøder. De har ikke samme muligheder. Det kan man se på den tal af døde og sårede.
Kan det virkelig passe at Hamas i sin helt ubegribelige visdom ikke havde forudset dette? Nej, selvfølgelig har Hamas vist at onde Israelere ville svare igen på deres raketangreb! Men hvad dumme vesterlændinge ikke fatter er at kvinder og børn blive martyrer ved at være menneskeskjold for Hamas! Samtidig vinder kloge fantastiske Hamas den "moralske krig" som går ud på at få dræbt så mange af ens civile som muligt. Se bare hvordan den dumme vesterlandske presse græder og piver. Det har aldrig været meningen at kloge og visdomsfulde Hamas skulle beskytte palæstinensiske civile. Snarer tværtimod elsker de døden mere end livet. Følgende citat er jo helt vildt klogt!
A Hamas representative in the PA legislative council this year expressed pride in the fact that women and children are used as human shields in fighting Israel. He described it as part of a "death industry" at which Palestinians excel, and explained that the Palestinians "desire death" with the same intensity that Israelis "desire life."
Når man ensidigt fordømmer Israel, så støtter man indirekte Hamas og hvis man synes at det er i orden at Hamas bruger mennekseskjold og sender raketter over en israelsk civilbefolkning, så er man altså en del af problemet!
Jeg ved en ting, at hvis jøderne får Palestina ... går der ikke ret lang tid og de vil have flere lande.
Ja, ja, den har vi hørt før. Jøderne vil erobre verdenen og kun takket være super modige Hamas bliver verden reddet. Happy end - og nu videre til en video hvor en http://www.youtube.com/watch?v=QUVxxjuK-JI.
Den her video er faktisk et rigtig godt pallywood eksempel på en dum vesterlænding der snydes uden at hun fatter mistanke. Seks minutter fremme i videoen kommer hun til et Israelsk militærtårn i Gaza. Bilen holder helt stille - ingen skud fra tårnet. 6.30 nu er der mange skud og meget belejligt hjælper en mand hende i dækning. Der bliver skudt helt vildt fra tårnet, som iøvrigt er ude af synsvidde. Den kvindelig journalist er bange og søger dækning. Alt imens går palæstinenserne rund helt fredeligt i baggrunden, sikkert fordi de ved at det er Hamas der skyder op i luften for at skabe lidt drama til ære for journalisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den her video er faktisk et rigtig godt pallywood eksempel på en dum vesterlænding der snydes uden at hun fatter mistanke. Seks minutter fremme i videoen kommer hun til et Israelsk militærtårn i Gaza. Bilen holder helt stille - ingen skud fra tårnet. 6.30 nu er der mange skud og meget belejligt hjælper en mand hende i dækning. Der bliver skudt helt vildt fra tårnet' date= som iøvrigt er ude af synsvidde. Den kvindelig journalist er bange og søger dækning. Alt imens går palæstinenserne rund helt fredeligt i baggrunden, sikkert fordi de ved at det er Hamas der skyder op i luften for at skabe lidt drama til ære for journalisten.
hahah ja det klogeste citat fra hende journalisten... "the danger we where in didnt come from the palästinians" ... uhm måske fordi du er der sammen med palästinenserne ... pröv at besöge et af de områder i israel der blir bombarderet med hamas raketter og så sig det samme tumpedumme källing!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icon4.gif Så er det tid til at denne tråd køler lidt af! Hvis i ikke kan diskutere som voksne mennesker på et fornuftigt niveau, så bliver det slet ikke noget at diskutere! (andet end det sædvanlige brokkeri over min moderation) :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gerne vædde med at denne tråd ikke når side 23 før den bliver lukket ;)
...det var ikke mange meddelelser du har sat din profil op til at vise! Jeg har p.t. seks sider i denne tråd...så 23 må siges at være pænt hardcore :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Endnu en ups'er fra jödernes side:
Det der er da ikke så heldig en formulering, med mindre du altså er antisemitist og bare bruger denne tråd til at lufte dit jødehad.
Det kan da snart ikke blive värre! - Hvad med bare at bombe det hele og så ellers sige "hov' date=' det var ikke med vilje..."[/quote'] På samme måde som muslimerne sender raketter mod Israel uden at have nogen rigtig anelse om hvad de rammer? (I.A.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det der er da ikke så heldig en formulering, med mindre du altså er antisemitist og bare bruger denne tråd til at lufte dit jødehad.
Er det ikke det hele konflikten handler om? Zionisme? og om at jöderne skal have deres egen stat, Israel? der er da ikke noget i vejen for at skrive jöder?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...det var ikke mange meddelelser du har sat din profil op til at vise! Jeg har p.t. seks sider i denne tråd...så 23 må siges at være pænt hardcore :rolleyes:
Hmm good point, men det taler jo stadig for min sag, for du når sku nok at lukke tråden inden vi når 8000 indlæg om Israel-Gaza konflikten ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det ikke det hele konflikten handler om? Zionisme? og om at jöderne skal have deres egen stat, Israel? der er da ikke noget i vejen for at skrive jöder?!
Jøderne HAR deres eget land....Det er Palæstinenserne der mangler. Hvis det ikke er gået op for dig....
Jøderne har Israel og dele af USAs østkyst, mens Palæstinenserne har selvstyre på vestbreden. De havde også selvstyre over Gaza, men der kan de så takke Hamas' Elitesoldater for kun at ramme Palæstinensiske fødder frem for dem de er sure på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jøderne har Israel og dele af USAs østkyst' date=' mens Palæstinenserne har selvstyre på vestbreden. De havde også selvstyre over Gaza, men der kan de så takke Hamas' Elitesoldater for kun at ramme Palæstinensiske fødder frem for dem de er sure på.
Haha den video med "Hamas elitesoldater" er jo temlig komisk, hvad er det lige præcis de afsøger området efter?? den kameramand de selv har med:lol: Måske kamera manden faktisk er jøde:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er nok bare en træningsvideo. Fra 3:50 til 4:05 ser man tydeligt en hvid varevogn stå i baggrunden og mindst to civilklædte personer, hvilket jo perfekt punkterer formodningen om at dette var optagelser fra en meget hemmelig mission. Derudover larmede de virkelig meget, da de afdækkede området. Munden stod jo ikke stille på nogle af dem?! Tydeligvist drejer det sig om unge Hamas folk, der endnu ikke har lært at man ikke affyrer raketter, uden at være omgivet af det obligatoriske menneskeskjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haha den video med "Hamas elitesoldater" er jo temlig komisk, hvad er det lige præcis de afsøger området efter?? den kameramand de selv har med:lol: Måske kamera manden faktisk er jøde:laugh:
ahahaha det klip burde väre under dagens griner hahaha fik helt ondt i maven af at grine sådan ... wonder why de har flere döde på den side .. ingen form for taktisk sans .. ingen ved hvad de skal däkke, de sweeper hinanden hele tiden, de klumper sammen, ingen däkker bagud .. forbavsende at de overhovedet har kunnet finde ud af at sätte magasinet i deres rifler hahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1110654.ece Eliteenhederne bliver kaldt ind..... Dét glæder vi os til. Lad nu Israelerne gøre tingene færdigt.....Istedet for at indgå våbenhvile... Kunne være dejligt, såfremt det fik en ende, hvor Hamas var jævnet med jorden. Verden ville være et bedre sted uden dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det der besvarede mit spørgsmål! Og nej, det handler om hvorvidt palæstinenserne uhindret (ustraffet?) skal have lov til at skyde raketter mod områder i Israel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Israelerne har ifølge medierne "bombet" (med granater) den bygning, hvor UNRWA har hovedkvarter. UNRWA er FN's hjælpeorganisation for palæstinenserne. Det er med andre ord BISTANDSKONTORET, man har slået ud. Livsnerven. This means war! UNRWA er skabt af muslimske despoter (med antiamerikansk støtte fra vestlige demokrater) med det formål at proppe mad ned i halsen på gøgeungen, så den kan skubbe Israel ud af reden. De samme despoter som har opfundet Palæstina og palæstinenserne inklusive det prikkede tørklæde og opfundet den helt specielle flygtningestatus, som nedarves i uendelige generationer, for at forhindre, at det nye nyttige folk bliver assimileret, sådan som det ellers ville være sket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1110654.ece Eliteenhederne bliver kaldt ind..... Dét glæder vi os til. Lad nu Israelerne gøre tingene færdigt.....Istedet for at indgå våbenhvile... Kunne være dejligt, såfremt det fik en ende, hvor Hamas var jævnet med jorden. Verden ville være et bedre sted uden dem.
Ja det ville være fint hvis man med et slag en gang for alle kunne løse konflikten. Men problemet er vel at selvom man så skulle få slået Hamas og dræbt alle deres "soldater", jamen så bliver der jo bare startet en anden "organisation" også starter vi forfra. Det er vel det er er hele problemet, denne konflikt kan ikke løses militært, med mindre man er parat til at udrydde Palistinænserne, og gør de det så for de vist en masse andre problemer. Jeg tror ikke på fred dernede i min levetid, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er jeg den eneste der tænker på Infected enheden fra StarCraft?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...