Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2009 det er meget muligt at ikke ALLE er sådan dernede men störste delen er !! hvis det kun var et fåtal så havde resten jo nok stoppet dem .. og ja lign citater findes i biblen men hvor mange kristne render rundt og spränger sig selv og skolebusser i luften fordi en präst siger det? imamerne har for meget magt fordi folket der er hjernevaskede og indoktrinerede bare se ders börnetv !! eneste måde at få dem videre i evolutionen er at fjerne imamerne og få dem uddannet og civiliseret bare lidt .. Vi kan blive enige om at de Imamer enten er fulde af lort pga. politiske og økonomiske motivationer eller at de ikke tør at sige andet. "hvis det kun var et fåtal så havde resten jo nok stoppet dem .. " Tænk på DDR, mange drømte om vesten, men sagde du det højt kunne det tænkes at du pludselig forsvandt takket være STASI. Det samme i Sovjet og det er sikkert det samme i Zimbabwe, Hviderusland (eller hvordan det staves), plus hvem ved hvor mange andre diktature. Jeg tror det er lidt ud fra parolen: "De kan ikke nakke os alle hvis vi står sammen, men _jeg_ vil ikke stå i første række" .. og så bliver det ligesom ikke til mere. Ang. kristne terrorister så er der et par i guds eget land (USA) som f.eks. KKK og diverse kulte (eks. Waco). Der er endda en hel Wiki om det :) http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2009 Gaza det nye Holocaust? Berlingeren har bragt en historie om Norsk ambassadeansat, der fra Saudi Barbariens hovedstad har sendt en email, der meget grafisk sammenligner israelernes operation i Gaza med Holocaust. De meget stærke billeder kan ses her: http://mwcnews.net/content/view/27972/264/ Det er super spændende at se denne nye propaganda udvikling. Gribende farvebilleder af ulykkelige og døde palæstinensere sættes side om side med sort hvide billeder fra Holocaust og vi i Vesten skal spise denne sammenligning råt og helst uden at løfte en spørgende pegefinger! Snart vil denne nye "sandhed" være fast indarbejdet i det politiske billede og palæstinensernes sande mediemartyrium vil være et etableret faktum. Men lad os så se på hvordan det går i Gaza fængslet, som visse politikere patetisk har udråbt det til. Åbenbart har Hamas har fået fart på smuglingen via nogle af sine mange tuneller til Ægypten, der har gjort grænseovergangen mere hullet end en Schweizerost. Men, når man nu bombastisk har erklæret at Gaza er et fængsel, så fremkalder følgende billede af en smuglerkalv let undren. Mon om man kunne smugle en kalv ind og ud af Vestre Fængsel? BBC har samlet nogle billeder fra før krigen: EDIT: Fandt en video af en hel flok smuglerkalve der skal ned i en tunnel http://www.liveleak.com/view?i=590_1228658095 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2009 sjovt som folk altid skal pröve at forsvare muslimers handlinger verden over med argumentet at bush er en idiot!! Jeg kan huske engang hvordan folk nærmest over alt støttede bush mere end bush selv støttede sig selv. Hvis man sagde noget der lå en mikrometer for tæt på en lille smule kritik af bush, blev man bombaderet med 4 generations tomahawk missiler.. :th2: USA er idag bankerot, befolkning bør kræve sine skattepenge retur fra våbenindustrien. De har totalt overfaktureret staten under irak krigen.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2009 ja et eksempel kunne du nävne .. waco som endda vidst nok var en enkelt mand der holdt resten som gidsler til sidst og brändte skidtet af ... og ja der findes kristne tosser som en själden gang imellem gör tossede ting.. men islamiske terrorister er HVER ENESTE DAG og i hobetal... jeg tror ikke du uden minimum en dags sögen på nettet kan nävne bare 20 måske endda 10 tilfälde indenfor de sidste 50 år hvor kristne terrorister har slået folk ihjel med selvmordsbomber o. lign.. jeg kan nävne minimum 30 tilfälde inden for de sidste 50 DAGE hvor islamiske terrorister har ... KKK er ret så "uskadelige" de udöver måske lidt vold og er efterhånden en joke i de fleste amerikaneres öjne og det er godt nok själdent man hörer "idag dräbte et kkk medlem 37 sorte skolebörn da han sprang en skolebus i luften i tenessee" eller "42 dräbt da et kkk medlem sprang et marked i centrum af ohio"... islam er bare en kilde til meget ondt(hvis ikke störstedelen) i denne verden og verden ville väre et bedre sted uden de tosser!! hårdt men sandt !! de er så forskruede og har de mest forskruede äresbegreber der bare gör at de hörer til i en tid der eksisterede for 3000 år siden og min mening er at den slags er der bare ikke plads til på jorden idag!! man kan ikke lade så hjernevaskede syge udviklingshämmede mennesker gå frit rundt... Vi kan blive enige om at de Imamer enten er fulde af lort pga. politiske og økonomiske motivationer eller at de ikke tør at sige andet. "hvis det kun var et fåtal så havde resten jo nok stoppet dem .. " Tænk på DDR, mange drømte om vesten, men sagde du det højt kunne det tænkes at du pludselig forsvandt takket være STASI. Det samme i Sovjet og det er sikkert det samme i Zimbabwe, Hviderusland (eller hvordan det staves), plus hvem ved hvor mange andre diktature. Jeg tror det er lidt ud fra parolen: "De kan ikke nakke os alle hvis vi står sammen, men _jeg_ vil ikke stå i første række" .. og så bliver det ligesom ikke til mere. Ang. kristne terrorister så er der et par i guds eget land (USA) som f.eks. KKK og diverse kulte (eks. Waco). Der er endda en hel Wiki om det :) http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2009 Jeg kan huske engang hvordan folk nærmest over alt støttede bush mere end bush selv støttede sig selv. Hvis man sagde noget der lå en mikrometer for tæt på en lille smule kritik af bush, blev man bombaderet med 4 generations tomahawk missiler.. :th2: USA er idag bankerot, befolkning bør kræve sine skattepenge retur fra våbenindustrien. De har totalt overfaktureret staten under irak krigen.. tja i mine öjne er han en helt .. endelig en der turde begynde at rydde op i det skravl dernede... at han gjorde det af forkerte grunde er en anden sag... men göres skulle det og det skal nok blive gjort om det så skal tage 30 år med krig ... usa er da ikke bankerot? og våbenindustrien har jo netop ansat så mange millioner mennesker at der rent faktisk er nogen der kan betale skat ... arbejdslöshedsprocenten var noget höjere för krigen end den er nu Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 ja et eksempel kunne du nävne .. waco som endda vidst nok var en enkelt mand der holdt resten som gidsler til sidst og brändte skidtet af ... og ja der findes kristne tosser som en själden gang imellem gör tossede ting.. men islamiske terrorister er HVER ENESTE DAG og i hobetal... jeg tror ikke du uden minimum en dags sögen på nettet kan nävne bare 20 måske endda 10 tilfälde indenfor de sidste 50 år hvor kristne terrorister har slået folk ihjel med selvmordsbomber o. lign.. jeg kan nävne minimum 30 tilfälde inden for de sidste 50 DAGE hvor islamiske terrorister har ... KKK er ret så "uskadelige" de udöver måske lidt vold og er efterhånden en joke i de fleste amerikaneres öjne og det er godt nok själdent man hörer "idag dräbte et kkk medlem 37 sorte skolebörn da han sprang en skolebus i luften i tenessee" eller "42 dräbt da et kkk medlem sprang et marked i centrum af ohio"... islam er bare en kilde til meget ondt(hvis ikke störstedelen) i denne verden og verden ville väre et bedre sted uden de tosser!! hårdt men sandt !! de er så forskruede og har de mest forskruede äresbegreber der bare gör at de hörer til i en tid der eksisterede for 3000 år siden og min mening er at den slags er der bare ikke plads til på jorden idag!! man kan ikke lade så hjernevaskede syge udviklingshämmede mennesker gå frit rundt... Ud over Waco kan jeg da også nævne Timothy McVeigh som sprang en lille bombe i Oklahoma City =( KKK gik hovedsagligt efter enkelt personer og brændte en del kors af, men det gjorde det stadig til lyden at bibelcitater blandet med godt gammeldags had og misundelse. At vi ikke ser kristne terrorister som bruger selvmordsbomber er af den samme årsag som jeg sagde tidligere. At religiøse fanatikere er sjældnere i "vesten" fordi der alternativer til gud og befolkningen er som udgangspunkt bedre oplyst om at de har et valg. Nogen vil kalde det dekadent, andre vil kalde det frihed. Jeg vil dog gerne tage dig op på ordet om de 30 muslimske selvmordsbomber i løbet af de sidste 50 dage, den køber jeg simpelthen ikke. Jeg tror maks 20 i Afganistan og Irak til sammen, resten er IED og EFP. Derimod indrømmer jeg blankt at jeg ikke kan finde 20 eksempler på kristen der, med vilje, var selvmordsbombere. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 tja i mine öjne er han en helt .. endelig en der turde begynde at rydde op i det skravl dernede... at han gjorde det af forkerte grunde er en anden sag... men göres skulle det og det skal nok blive gjort om det så skal tage 30 år med krig ... Alligevel mente W's far ikke at det var en sag der burde afsluttes i '91, et tidspunkt hvor USA og en evt. koalition ville ha' haft folkelig opbakning. Istedet kostede det marsk araberne livet og deres levebrød. http://en.wikipedia.org/wiki/1991_uprisings_in_Iraq Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 2x http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/01/09/115248.htm?rss=true 1x http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/12/28/101442.htm?rss=true 2x http://avisen.dk/selvmordsbombe-draeber-20-i-afghanistan_101697.aspx 2x http://jp.dk/udland/asien/article1554028.ece 1x http://jp.dk/udland/mideast/article1573775.ece 1x http://www.urban.dk/article/20090117/PCUDLAND/901170337/1002/URBAN 1x http://www.urban.dk/article/20090104/PCUDLAND/901040338/1002/URBAN 2x http://politiken.dk/udland/article626278.ece 1x http://www.urban.dk/article/20090104/PCUDLAND/901040316/1002/URBAN 1x http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19524385.html?rss 1x http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/12/11/195003.htm?rss=true 2x http://www.urban.dk/article/20081204/PCUDLAND/812040380/1002/URBAN det var 16-17 stk på bare 10 minutter og ingen af dem er over 1 måned gamle.. jeg kan godt lede mere hvis det er? dertil kommer alle dem i pakistan og alle de andre lande hvor muslimer slagter uskyldige .... kan sagtens finde 30 indenfor de seneste 50 dage ... vi kan forbedre dine odds og sige bare 10 tilfälde af kristne selvmordsbombere indenfor 100 år og ja så har du nävnt 2 tilfälde hvoraf det ene slet ikke var en selvmordsaktion.. (mcveigh var ikke selvmordsbomber) på hvad? 10-15 år? det er ca halvdelen af hvad der sker på een enkelt dag i arabiske lande... Ud over Waco kan jeg da også nævne Timothy McVeigh som sprang en lille bombe i Oklahoma City =( KKK gik hovedsagligt efter enkelt personer og brændte en del kors af, men det gjorde det stadig til lyden at bibelcitater blandet med godt gammeldags had og misundelse. At vi ikke ser kristne terrorister som bruger selvmordsbomber er af den samme årsag som jeg sagde tidligere. At religiøse fanatikere er sjældnere i "vesten" fordi der alternativer til gud og befolkningen er som udgangspunkt bedre oplyst om at de har et valg. Nogen vil kalde det dekadent, andre vil kalde det frihed. Jeg vil dog gerne tage dig op på ordet om de 30 muslimske selvmordsbomber i løbet af de sidste 50 dage, den køber jeg simpelthen ikke. Jeg tror maks 20 i Afganistan og Irak til sammen, resten er IED og EFP. Derimod indrømmer jeg blankt at jeg ikke kan finde 20 eksempler på kristen der, med vilje, var selvmordsbombere. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 http://www.thereligionofpeace.com/index.html#attacks Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 http://www.thereligionofpeace.com/index.html#attacks ja så gider jeg ikke lede :) her kan også läses lidt sandheder om denne läkre fredelige religion... det er skrevet af muslimer som har fattet at det er noget lort og ikke vil stå indenfor muslimers beteende verden over http://www.islam-watch.org/ "The relative indifference of the Islamic world to the plight of black Muslims is nothing short of breathtaking. While 300,000 Africans have lost their lives to Arab genocide in the past six years, the only Muslim protest has actually been in defense of their killers." bare den sätning alene siger en del "More people are killed by Islamists each year than in all 350 years of the Spanish Inquisition combined" Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pakwhan 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 Jeg tænker udelukket på historien. Tyskland efter 1. verdenskrig blev ydmyget og udhungret, det gav grobund for nazismen. Tyskland efter 2. verdenskrig var bombet i ruiner og efterladt endnu værre end efter 1. verdenskrig. Takket være marshall planen er det nu en af de stærkeste nationer i Europa. Hvorfor? Fordi når folk har det godt, og pludselig har noget at leve for, så er det lidt sværere at kaste sig liv væk for 72 jomfruer, lidt penge til familien eller hvorfor fa'en man gør det. Hvem Gaza har sympati med rager mig egentligt en høst blomst, jeg vil bare gerne slukke endnu en ildebrand. Hvis de vil have hjælp, må der være fred først. Da Marshall Planen blev sat i værk, var krigen slut europa var delt op Vest Tyskland var et demokrati, med faste grænser osv. osv. Det er ikke helt samme situation i Gaza og på Vestbreden. Det svarer jo Til at Starte Marshall Planen midt under 2. WW, fordi man gerne vil slukke endnu en brand. De har fået massere af støtte og der er genopbygget igen og igen, men det har ikke ført til fred eller nogen aftale.Drop det, lad dem slås til de er så trætte af krig at der kommer en leder som virkelig vil have fred. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 det var 16-17 stk på bare 10 minutter og ingen af dem er over 1 måned gamle.. jeg kan godt lede mere hvis det er? dertil kommer alle dem i pakistan og alle de andre lande hvor muslimer slagter uskyldige .... kan sagtens finde 30 indenfor de seneste 50 dage ... vi kan forbedre dine odds og sige bare 10 tilfälde af kristne selvmordsbombere indenfor 100 år og ja så har du nävnt 2 tilfälde hvoraf det ene slet ikke var en selvmordsaktion.. (mcveigh var ikke selvmordsbomber) på hvad? 10-15 år? det er ca halvdelen af hvad der sker på een enkelt dag i arabiske lande... Hehe, nu kastede jeg godt nok håndklædet i ringen fra start :) Derimod indrømmer jeg blankt at jeg ikke kan finde 20 eksempler på kristen der' date=' med vilje, var selvmordsbombere.[/quote'] Men ud over et par dobbeltgængere blandt de links så er jeg alligevel lidt overrasket. Synes selv jeg prøver at følge med, men de mange bomber må sku gå i spamfilteret :( Kristendommen skal dog ikke føle sig hellig (Pun intended), for de har stadig en god del på samvittigheden. Amerikas urbefolkning, inkvisitionen, korstogene og alverdens andre årsager hvor man har dræbt for gud og fædreland. En fredlig religion er næsten lige så selvmodsigende som et ansvarligt megafirma ;) Det er en fin løsning bare at lade dem rådne op, hvis de altså holdte sig inden for deres egne grænser. Men Israel må ikke "rydde op" for verdenen og Gaza kan ikke holde sig inden for deres egne grænser. Ergo må der gøres et eller andet. Mit bud er at appelere til befolkningen frem for lederne. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2009 ja men du udfordrede mig stadig til at komme med de 30 eksempler ... nils gjorde det så for mig og ja der var en enkelt dobbeltgänger .. my bad sögte bare hurtigt.. ja kristendommen har en del liv på samvittigheden men ikke när så mange som islam... som sagt dräber islamistiske terrorister hvert år flere end den spanske inkvisition gjorde på 350 år... det alene siger ALT og ja al religion stinker foruden soltilbederne de er sgu ret fredelige .. men deres gud kräver nu helle rikke at de skal fare rundt og slå ihjel .. deres gud kan ikke tale .. MEN det ändrer bare ikke på at de seneste mange generationer er islam der står överst på listen .. der er ingen der bare kommer i närheden af dem og de har väret höjt på listen i 5000år ... personligt er jeg pisseligeglad med hvad der skete under den spanske inkvisitation og med indianerne i usa det er så länge siden at det ikke kunne betyde mindre for mig jeg lever i denne verden i denne tid og der er det islam der står for 95% af al elendighed!! Hehe, nu kastede jeg godt nok håndklædet i ringen fra start :) Men ud over et par dobbeltgængere blandt de links så er jeg alligevel lidt overrasket. Synes selv jeg prøver at følge med, men de mange bomber må sku gå i spamfilteret :( Kristendommen skal dog ikke føle sig hellig (Pun intended), for de har stadig en god del på samvittigheden. Amerikas urbefolkning, inkvisitionen, korstogene og alverdens andre årsager hvor man har dræbt for gud og fædreland. En fredlig religion er næsten lige så selvmodsigende som et ansvarligt megafirma ;) Det er en fin løsning bare at lade dem rådne op, hvis de altså holdte sig inden for deres egne grænser. Men Israel må ikke "rydde op" for verdenen og Gaza kan ikke holde sig inden for deres egne grænser. Ergo må der gøres et eller andet. Mit bud er at appelere til befolkningen frem for lederne. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret January 23, 2009 Ødelægge et godt skænderi j MEN det ändrer bare ikke på at de seneste mange generationer er islam der står överst på listen .. der er ingen der bare kommer i närheden af dem og de har väret höjt på listen i 5000år ... personligt er jeg pisseligeglad med hvad der skete under den spanske inkvisitation og med indianerne i usa det er så länge siden at det ikke kunne betyde mindre for mig jeg lever i denne verden i denne tid og der er det islam der står for 95% af al elendighed!! Nu vil jeg helst ikke lande i skudlinien :D :D men jeg synes egentlig at jeg er nødt til at gøre dig opmærksom på at Muhammed slog sine folder på den arabiske halvø engang i 800 tallet. Dette er temmeligt kuriøst, idet det egentlig er en ung trosretning sammenlignet med de andre. Så du må godt sammenligne Islam med de "nye " partier i folketinget, de lider også af ungdommens ustyrlighed og skal stadig finde dere rette identitet. ;) Så 5000 år er ved siden af med en træskolængde... Men når du nævner 5000 år som angivelse af hvor længe islam har været på din top ti, så er det vel også kun rimeligt at vi går 500 år tilbage og mæsker os kristendommens ugerninger ? Men ud over det er det da spændende at en trosretning der tæller så mange fredelige medlemmer ca 1.5 milliarder skal dømmes udfra ca 200 000 kriminelle. Personligt er jeg da glad for at jeg som hvid europæer ikke dømmes efter Stalins og Hitlers gerninger. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2009 Og hvor er demonstrantionerne mod vold, totur og overgreb nu? Klippet fra dagens Politiken Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2009 Nu vil jeg helst ikke lande i skudlinien :D :D men jeg synes egentlig at jeg er nødt til at gøre dig opmærksom på at Muhammed slog sine folder på den arabiske halvø engang i 800 tallet. Dette er temmeligt kuriøst, idet det egentlig er en ung trosretning sammenlignet med de andre. Så du må godt sammenligne Islam med de "nye " partier i folketinget, de lider også af ungdommens ustyrlighed og skal stadig finde dere rette identitet. ;) Så 5000 år er ved siden af med en træskolængde... Men når du nævner 5000 år som angivelse af hvor længe islam har været på din top ti, så er det vel også kun rimeligt at vi går 500 år tilbage og mæsker os kristendommens ugerninger ? Men ud over det er det da spændende at en trosretning der tæller så mange fredelige medlemmer ca 1.5 milliarder skal dømmes udfra ca 200 000 kriminelle. Personligt er jeg da glad for at jeg som hvid europæer ikke dømmes efter Stalins og Hitlers gerninger. ja mente bare der havde väret krig dernede i 5000 år og det er samme mennesker og samme gud de tilbeder de er jo ikke kommet videre ... og du må påberåbe dig alle kristendommens ugerninger helt tilbage til dag 1 hvis du vil det rager mig ikke ... jeg lever i nuet ... og der er det islam der står for lortet... og de 200000 kriminelle er jo i dk alene ... jeg dömmer dem udfra deres gerninger verden over ikke kun i dk ... og der er det LANGT over 200000 der står for balladen... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2009 ja men du udfordrede mig stadig til at komme med de 30 eksempler Jeps jeg er lidt led =D ja kristendommen har en del liv på samvittigheden men ikke när så mange som islam... som sagt dräber islamistiske terrorister hvert år flere end den spanske inkvisition gjorde på 350 år... det alene siger ALT ...klip... personligt er jeg pisseligeglad med hvad der skete under den spanske inkvisitation og med indianerne i usa det er så länge siden at det ikke kunne betyde mindre for mig jeg lever i denne verden i denne tid og der er det islam der står for 95% af al elendighed!! Ud over de absolutte dødstal, så prøver jeg blot at illusterer at Kristendommen, eller rettere døbte Europæere, ikke just har været diplomatiske igennem tiderne. Hverken i deres eget eller Gud's navn. Hvor mange kulturer er ikke blevet udryddet eller undertrykt? Vi har ikke været et hak bedre end de er nu. ja mente bare der havde väret krig dernede i 5000 år og det er samme mennesker og samme gud de tilbeder de er jo ikke kommet videre ... Ja men er det mon guden og religionen som dræber lystigt, eller er det mon mændene bag som handler ud fra andre motivationer? Ligesom paven har gjort i størstedelen af embedets eksistens? Opium i Afganistan, Penge og Magt. Det er det som der kæmpes om. Krigsherrer, høvdinge og småkonger som alle vil have den største bid af kagen. De bruger bare religion fordi de kan. Mange Terrorister er Muslimer, men ikke alle Muslimer er terrorister (jeg kender da 2-3 stykker som ikke har sprunget sig selv i luften ... endnu ;)). Det er Hamas og lign. smålige krigsherrer der skal klynges op, de prøver bare at styrke deres magt, hvilket Sune fint illusterer med sit indlæg =( og du må påberåbe dig alle kristendommens ugerninger helt tilbage til dag 1 hvis du vil det rager mig ikke ... jeg lever i nuet ... Du lyder mere og mere som min stedfar =) (hvilket ikke er et udpræget kompliment). Mener du også havet skjuler alle spor og grundforurening er noget værre pjat for det kommer ikke til at påvirke dig i din levetid ? =) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2009 lolikken jeg tager det i mig igen selvmordsterroristerne er nu i sverige bare se billedet af det selvmordsteroorangreb en gammel svensk man udförte idag på mit plankevärk!!! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2009 lolikken jeg tager det i mig igen selvmordsterroristerne er nu i sverige bare se billedet af det selvmordsteroorangreb en gammel svensk man udförte idag på mit plankevärk!!! Forsøget selvmordsterrorist! Desuden er det slet ikke hans skyld og jeg mener han skal have Krisehjælp. Iøvrigt er det også fuldstændigt uansvarligt af dig at placere et plankeværk så tæt på en befærdet vej! Skal jo os' lige understreges at han ikke tæller blandt kristne selvmordsterrorister, da svenskere måske er døbt kristne, men render hele tiden rundt og påkalder fa'en! Dette indlæg var bragt i sammenarbejde med "Usmaglig Plat Humor Inc." Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2009 Forsøget selvmordsterrorist! Desuden er det slet ikke hans skyld og jeg mener han skal have Krisehjælp. Iøvrigt er det også fuldstændigt uansvarligt af dig at placere et plankeværk så tæt på en befærdet vej! Skal jo os' lige understreges at han ikke tæller blandt kristne selvmordsterrorister, da svenskere måske er døbt kristne, men render hele tiden rundt og påkalder fa'en! Dette indlæg var bragt i sammenarbejde med "Usmaglig Plat Humor Inc." nejnej det var selvmord han ved det bare först når jeg hitter ud af hvor han bor... alle körer som gale herforbi det er 50kmt og ingen körer under 60 de fleste körer over 100 hehe jeg har bygglov på det stakit så det er fuldt forsvarligt.. men du har ret en eller anden form for prof hjälp har han brug for .. han er röget over i modsatte side af vejen og plöjet igennem min port og hele hjörnet af plankevärket ... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
eingin 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2009 tja i mine öjne er han en helt .. endelig en der turde begynde at rydde op i det skravl dernede... at han gjorde det af forkerte grunde er en anden sag... men göres skulle det og det skal nok blive gjort om det så skal tage 30 år med krig ... usa er da ikke bankerot? og våbenindustrien har jo netop ansat så mange millioner mennesker at der rent faktisk er nogen der kan betale skat ... arbejdslöshedsprocenten var noget höjere för krigen end den er nu USA er skam bankerot. Se blot på hvem der stillede op til præsidentvalget. En olding, en kvinde og en neger.. :D Amerikanerne må have fået en så dårlig smag i munden at de ikke længere kan fordrage synet af nogen der ligner bush.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 USA er skam bankerot. Se blot på hvem der stillede op til præsidentvalget. En olding' date=' en kvinde og en neger.. :D[/quote'] Måske er de blevet politisk og kulturelt rigere? Tyskerne har en kvindlig statsleder, og Britternes måske største og bedste statsoverhoved var en ældre kvinde (2 ud af 3, go Maggie :D). Selv Tyrkerne har haft en kvindelig leder! De' en ommer ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2009 Obama - åben grænsen! Ifølge en artikel i Berlingeren opfordrer Obama til at Israel åbner grænsen for nødhjælp ind i Gaza. USAs præsident Barack Obama fordrer nu, at blokaden bliver ophævet for at lade nødhjælp komme ind... Men udtagelsen vækker undren, for ifølge FN har nødhjælp fundet vej ind i Gaza. FN's støvede skrankepaver har med sædvanlig sans for detaljen, noteret alt der passerede grænseovergangene ind til Gaza, med undtagelse af Hamas' retfærdighedsraketter og her er resultatet: Siden nytår: Fra Israel til Gaza: 1174 lastvogne Fra Ægypten til Gaza: 82 lastvogne Ovenstående er ikke kun mad og medicin, men også foder til dyrene i Gaza, såsom geder og køer. Men Obama har mange ting at se til for tiden, så nødvendigvis må der komme nogle underlige udmeldinger. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 Bykrig i Gaza - hvad ville der have været sket? Berlingeren bringer endnu en artikel fra Gaza. En politisk rådgiver fra Hamas' militante gren udtaler sig om hvad der ville have været sket, hvis Israelerne var taget et smut ind i byområderne med sine soldater. Lad os først bringe den sædvanlige kloge og indsigtsfulde Hamas retorik »De (Israel) forstår kun magtens sprog. Kidnappernes sprog. Se bare på Sydlibanon. Men israelerne var kujoner. De turde ikke komme ind i byerne,« Her kommer de sensationelle udpluk af Hamas' strategi for kamp i civile områder. Han siger, at al-Kassam-brigaderne består af over 30.000 mand, der er organiseret i en cellestruktur i hvert eneste beboelseskvarter. Hver celle har en »forsvarsgruppe«, som reelt er en angrebsgruppe, der med alle midler skal prøve at stoppe den israelske fremrykning. De beskyder de israelske styrker med RPG-raketter og antikampvognvåben, og de placerer eksplosiver og lureminer i husene. Cellerne har også hver en »specialgruppe«, der har forberedt kidnapninger i stor stil, hvis de israelske soldater kom længere ind i byområderne. En flot lille plan, som sikrede maksimal kamp i civilt beboede områder. Findes der en bedre måde at skabe martyrer på? Israelerne har hævdet at de stødte på huse som var blevet mineret af Hamas og den engelske avis The Sun hævder at Hamas udover huse, endda minerede en skole. Denne forventede martyr strategi, hvor selv civile kan regne med at blive ærefulde hamas martyrer, sikrer Hamas endnu en krigsforbrydelse på sit efterhånden meget imponerende generalie blad. Åbenbart har der også gået rygter om at Hamas' ledelse meget modigt har gemt sig i en bunker under Gazas store Shifa hospital under krigen. Et rygte som kilden ikke afviser men heller ikke kan bekræfte Det svarer jo meget godt til Israelernes observation om at løn til Hamas krigerer blev udbetalt fra hospitalets bygning. Men der skal nok lidt flere vidner til, før Hamas kan sikre sig endnu en krigsforbrydelse på samvittigheden for brug af civil infrastruktur til militært formål. En sidste ting: Hamas kilden hævder følgende: »Specialstyrkerne kaldes El Nakhbar (Katastrofen – en henvisning til udvisningen af tusindvis af palæstinensere ved staten Israels oprettelse i 1948, red.) [...] Som I ser har Berlingskes redaktion suppleret med en henvisning. Er der nogen der kan fortælle mere om udvisningen af Palæstinenserne ved Israels oprettelse i 1948 og hvem der stod bag denne udvisningsordre? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2009 60 minutes om Palæstina Der er et nyt indslag fra 60 minutes omkring fremtidsudsigterne for den Palæstinensiske stat, som jeg selv er fortaler for. Det kaldes to stats løsningen, og 60 minutes har besøgt Palæstina (Vestbredden) og bevidnet nogle af de mange mærkværdigheder som palæstinensere må gennemleve, for at få deres hverdag til at hænge sammen. Der anlægges en konstruktiv tone, der bl.a. belyser de store problemer man har med fanatiske jødiske bosættere på Vestbredden, men også de mange kontrolposter, der gør en hverdag svær for civilbefolkningen. Indslaget er helt blottet for hidsige muslimske imamer, der fra sikker afstand i Libanon og Syrien siger alt muligt vildt. http://www.cbsnews.com/stories/2009/01/23/60minutes/main4749723.shtml Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites