Jump to content
Guest Tq_19

Krig

Recommended Posts

Guest jxhab
Kan man ikke bare forbyde krig på verdensplan!? :rose:
Det ville være usundt for verdensøkonomien, arbejdspladser osv osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo men det hjælper næppe noget;)
Jamen...
Det ville være usundt for verdensøkonomien' date=' arbejdspladser osv osv.[/quote']Se...er det ikke bare lidt skræmmende, egentlig! :sick:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ville være usundt for verdensøkonomien' date=' arbejdspladser osv osv.[/quote'] Nu er vi da virkelig på børnehaveniveau, Gio. Forbyde krig. :rolleyes: Skal vi så ikke også forbyde kriminalitet... Røde Mor ville sikkert hævde det modsatte, men det er ikke til gavn for verdensøkonomien at der bliver ført krige. En politisk stabil, fredelig, sikker og åben verden er derimod til gavn for verdensøkonomien. Derfor burde man forbyde islam. :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det ville være fint hvis man med et slag en gang for alle kunne løse konflikten. Men problemet er vel at selvom man så skulle få slået Hamas og dræbt alle deres "soldater", jamen så bliver der jo bare startet en anden "organisation" også starter vi forfra. Det er vel det er er hele problemet, denne konflikt kan ikke løses militært, med mindre man er parat til at udrydde Palistinænserne, og gør de det så for de vist en masse andre problemer. Jeg tror ikke på fred dernede i min levetid, desværre.
ja den eneste virkeligt holdbare lösning er jo desvärre nok at udrydde alle muslimer ... de har jo den forskruede indstilling at uanset hvad andre muslimer gör galt mod ikke muslimer så er det ok for de er muslimer og er der nogen der gir dem på muffen for det ja så skal alle muslimer da slås for dem... for de vantro hunde skal satme ikke slå muslimer ihjel.. at de så slår "vantro" ihjel i fläng er jo helt ok!! det står jo i en bog eller en imam har sagt det og så passer det jo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
. Røde Mor ville sikkert hævde det modsatte, men det er ikke til gavn for verdensøkonomien at der bliver ført krige. En politisk stabil, fredelig, sikker og åben verden er derimod til gavn for verdensøkonomien. Derfor burde man forbyde islam. :cool:
Hehe .. så du mener at verdenssituationen ville være bedre uden krig? så skulle man jo hellere ikke producere våben mere :) .. mon ikke det koster lidt på kontoen, men på den anden side så kunne alle de mennesker i våbenindustrien selvfølgelig blive gademusikanter .. :) .. jeg ved godt det ikke er så sort/hvidt .. mht krig og verdensøkonomi..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Danske palæstinensere - jøderne har ikke ret til at eksistere Som jeg tidligere har beskrevet i denne tråd, blev der den 10. Januar afholdt en pro israelsk demonstration på rådhuspladsen, som forløb fredeligt, indtil en pro palæstinensisk moddemonstration besluttede sig for højlydt at demonstrere sin utilfredshed. Det førte senere til ca. 75 proaktive anholdelser, som også har været nævt i tråden. Nu er der dukket mere filmmateriale op fra moddemonstrationen, der meget tydeligt viser hvilke slogans palæstinenserne brugte. Følgende video er et interview med Claus Bentow i Godaften Danmark og sekvensen fra moddemonstrationen bringes ca. 3:10 inde i videoen. http://www.youtube.com/watch?v=XJXeqkP0TSk Her er det fulde citat fra filmsekvensen:

Ned med Israel! Ned med Israel! (nazi hilsen) Længe leve Palæstina! Længe leve Palæstina! (også med nazi hilsen) (megafon afbryder med følgende) Hamas bliver udslettet, så tilgengæld vil vi slette Israel fra verdenskortet og dræbe alle jøder verden over! Alle jøder skal udslettes! De har ikke ret til at eksistere! Ned med Israel. Ned med Israel. Ned med USA. Ned med USA. Ned med demokrati. Ned med demokrati. Ned med Danmark. Ned med Danmark.
Claus Bentow beskriver i sit interview hvordan han er blevet chikaneret og at hans barn må gå på en skole bag pigtråd, med vagter og videoovervågning. Og dette er i Danmark!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som jeg tidligere har beskrevet i denne tråd' date=' blev der den 10. Januar afholdt en pro israelsk demonstration på rådhuspladsen, som forløb fredeligt, indtil en pro palæstinensisk moddemonstration besluttede sig for højlydt at demonstrere sin utilfredshed. Det førte senere til ca. 75 proaktive anholdelser, som også har været nævt i tråden. Nu er der dukket mere filmmateriale op fra moddemonstrationen, der meget tydeligt viser hvilke slogans palæstinenserne brugte. Følgende video er et interview med Claus Bentow i Godaften Danmark og sekvensen fra moddemonstrationen bringes ca. 3:10 inde i videoen. http://www.youtube.com/watch?v=XJXeqkP0TSk Her er det fulde citat fra filmsekvensen: Claus Bentow beskriver i sit interview hvordan han er blevet chikaneret og at hans barn må gå på en skole bag pigtråd, med vagter og videoovervågning. Og dette er i Danmark!
Jeg så godt det program, og blev sku godt og grundig gammeldags sur, da de der pader begyndte på de der slogans. Jeg kan egentlig godt forstå at de er sure på Isreal og i kampens hede er blevet lidt vel ivrige i deres udfald mod Jøderne, men da de begyndte med ned med Demokrati og Danmark:mad: Jeg må indrømme at jeg tænkte ud med de idioter. Og et eller andet sted er ved at være så harm, at jeg mener den slags burde være lig med en direkte udvisning. Er der nogen der kan forklare hva faen de idioter laver i Danmark og hvad vi skal bruge den slags mennesker til:confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg så godt det program, og blev sku godt og grundig gammeldags sur, da de der pader begyndte på de der slogans. Jeg kan egentlig godt forstå at de er sure på Isreal og i kampens hede er blevet lidt vel ivrige i deres udfald mod Jøderne, men da de begyndte med ned med Demokrati og Danmark:mad: Jeg må indrømme at jeg tænkte ud med de idioter. Og et eller andet sted er ved at være så harm, at jeg mener den slags burde være lig med en direkte udvisning. Er der nogen der kan forklare hva faen de idioter laver i Danmark og hvad vi skal bruge den slags mennesker til:confused:
Jeg vælger at betragte disse palæstinensere i videoen som voksne mennekser og vil ikke undskylde deres udtagelser, med et argument om at de nok blot var sure og sikkert ikke mente det. Et eller andet sted håber jeg en dag at mennesker vil holde op med at komme med undskyldninger for gemene udtagelser om andre folkeslag. Et andet eksempel er brandfolk der bliver offer for stenkastere - man kan stadig støde på argumentationen; at de unge blot var sure og det er deres måde at søge dialog på. Den form for lang snor bringer intet godt med sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vælger at betragte disse palæstinensere i videoen som voksne mennekser og vil ikke undskylde deres udtagelser' date=' med et argument om at de nok blot var sure og sikkert ikke mente det. Et eller andet sted håber jeg en dag at mennesker vil holde op med at komme med undskyldninger for gemene udtagelser om andre folkeslag. Et andet eksempel er brandfolk der bliver offer for stenkastere - man kan stadig støde på argumentationen; at de unge blot var sure og det er deres måde at søge dialog på. Den form for lang snor bringer intet godt med sig.[/quote'] Nu er der jo kæmpe forskel på at råbe slagord til en demostration(uanset for tåbelige) også at yde korporlig vold(kaste med sten). Så sammenligningen er helt i skoven. At kaste med sten efter brandfolk er under INGEN omstændigheder acceptablet og bliver det aldrig. Dermed ikke sagt at der er acceptabelt at råbe død over jøder og andre tåbelige ting, klart de burde anklages for racisme og hvad vi ellers kan finde i loven. Dog kan jeg til en vis grad forstå at når det sydlandske temperemant koger og en flok unge holder "hvem kan pisse længst" konkurrence til en domonstration, at de så lander i den slags "slogans". Smut til en FCK - BIF kamp og du vil høre slogans der ikke er langt væk fra dette, bare død over FCK/BIF. Men ja fatter simpelthen ikke hvad de vil her, når de så tydeligt er utilfredse med Danmark og vores demokrati:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er der jo kæmpe forskel på at råbe slagord til en demostration(uanset for tåbelige) også at yde korporlig vold(kaste med sten). Så sammenligningen er helt i skoven.
Ja, du har ret. Sammenligningen var ikke så velovervejet fra min side. Et er fysiske manifestationer og et andet er hvad man siger. Sådan ser loven også på det. I tilfældet med palæstinenserne på Rådhuspladsen mener jeg at tro at det er lovligt at sige "ned med" efterfulgt af et land. Jeg tror også det er lovligt at sige "ned med demokrati". Men at opfordre til drab på en ætnisk gruppe er faktisk ulovligt og en forbrydelse ligesom stenkast. Der har også været skudattentatet i Odense mod to Israelere og den efterfølgende fest til attentatsmandens ære i Vollsmose og kobler man alle disse små bider sammen, får man et billede af palæstinenserne i Danmark, som ikke er særlig flaterende. Læg også mærke til at ingen af palæstinenserne i videoen, prøvede at stoppe den stakkels sure og ulykkelige megafon demonstrant fra at komme med disse stærkt nedsættende udmeldinger. EDIT: Nej, jeg vil nok aldrig kunne forstå at folk kan komme med opfording til udryddelse af etniske grupper, uanset hvor sure og kede af det, de så end er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, du har ret. Sammenligningen var ikke så velovervejet fra min side. Et er fysiske manifestationer og et andet er hvad man siger. Sådan ser loven også på det. I tilfældet med palæstinenserne på Rådhuspladsen mener jeg at tro at det er lovligt at sige "ned med" efterfulgt af et land. Jeg tror også det er lovligt at sige "ned med demokrati". Men at opfordre til drab på en ætnisk gruppe er faktisk ulovligt og en forbrydelse ligesom stenkast. Der har også været skudattentatet i Odense mod to Israelere og den efterfølgende fest til attentatsmandens ære i Vollsmose og kobler man alle disse små bider sammen, får man et billede af palæstinenserne i Danmark, som ikke er særlig flaterende. Læg også mærke til at ingen af palæstinenserne i videoen, prøvede at stoppe den stakkels sure og ulykkelige megafon demonstrant fra at komme med disse stærkt nedsættende udmeldinger.
Helt enig, syntes heller ikke jeg prøver at tegne et flaterende billed af disse mennesker:rolleyes: Og klart der burde rejses tiltale for de ulovlige opfordringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/01/18/132724.htm
Hamas og andre fraktioner i Gaza erklærer øjeblikkelig våbenhvile og giver Israel en uge til at være ude af Gaza. Det siger Taha, der er Hamas' repræsentant i Egyptens hovedstad, Kairo. Hamas kræver også, at Israel åbner alle grænseovergange ind til Gaza, så mad og andre varer kan komme ind og "imødekomme vort folks basale behov". Israel sagde tidligere søndag, at det ikke vil overveje en tidsfrist for at trække sine styrker ud af Gaza, med mindre Hamas indstiller gruppens beskydning af Israel.
Og en uge efter så starter hele balladen igen når Hamas har fået fyldt lagerne op igen. Nej tæppebomb Palæstina med forsyninger i stedet, og lad grænserne forblive lukket eller blot skarpt overvåget i første omgang. Synd man ikke har flere brændselscelle generatorer som kører på gas, for gassen er sku sværere at bruge som våben :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og Hamas vandt krigen...Dét ved vi alle. http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1111980.ece Hvordan kan man være så fjern og få lov til at gå frit rundt???? :sick:
Det er et definitionsspørgsmål. Hvis du mener en perfekt aften i byen er åbent kraniebrud og skridtprygl, jamen så kan du jo hurtigt opnå dette ved at provokere en gruppe rockere, 2.g'ere eller knægte fra vestegnen høje på stoffer. At jeg så vælger at definere en god aften i byen lidt anderledes er jo op til mig :D Så det kan da godt være at Hamas synes der var lidt for mange flotte bygninger og tilflugtssteder for civil befolkningen. Så nu har Israel jo bare hjulpet Hamas med deres mål ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor skulle vi hjælpe dem med at bygge noget som helst op igen ?, Sidste år var de samme menesker igang med at brænde Danske flag, dukker som skulle forrestille Anders Fogh, Danske Ambassader, True Danske karrikatur tegnere osv. Vi og EU har støttet opbygningen i flere omgange, nu må det være slut. Slut en endelig Fred, så kan vi snakke om hjælp til genopbygning. Så undre de sig over at Gaza bliver bombet, forretninger ødelagt osv. Jamen de støtter Hamas, som fører krig mod Israel de må forvente en reaktion, den er så kommet nu lad være med at tude over det, tudede de over de mere end 3000 menesker der døde 9/11 i Usa ??? Nej vel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor skulle vi hjælpe dem med at bygge noget som helst op igen ?, Sidste år var de samme menesker igang med at brænde Danske flag, dukker som skulle forrestille Anders Fogh, Danske Ambassader, True Danske karrikatur tegnere osv. Vi og EU har støttet opbygningen i flere omgange, nu må det være slut. Slut en endelig Fred, så kan vi snakke om hjælp til genopbygning. Så undre de sig over at Gaza bliver bombet, forretninger ødelagt osv. Jamen de støtter Hamas, som fører krig mod Israel de må forvente en reaktion, den er så kommet nu lad være med at tude over det, tudede de over de mere end 3000 menesker der døde 9/11 i Usa ??? Nej vel.
Jeg tænker udelukket på historien. Tyskland efter 1. verdenskrig blev ydmyget og udhungret, det gav grobund for nazismen. Tyskland efter 2. verdenskrig var bombet i ruiner og efterladt endnu værre end efter 1. verdenskrig. Takket være marshall planen er det nu en af de stærkeste nationer i Europa. Hvorfor? Fordi når folk har det godt, og pludselig har noget at leve for, så er det lidt sværere at kaste sig liv væk for 72 jomfruer, lidt penge til familien eller hvorfor fa'en man gør det. Hvem Gaza har sympati med rager mig egentligt en høst blomst, jeg vil bare gerne slukke endnu en ildebrand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudede Bush over at der døde langt flere soldater i irak end mennesker i 9/11 ?
sjovt som folk altid skal pröve at forsvare muslimers handlinger verden over med argumentet at bush er en idiot!! uanset hvor stor et fjols han er ändrer det ikke på at muslimer ter sig som vilde dyr verden over og så snart nogen langer ud efter dem så er fanden lös i laksegade og så skal der brändes flag, facader, biler og gerne mennesker også... men der er ikke EEN eneste af dem der ter sig sådan når en muslim slår en bunke mennesker ihjel med en selvmordsbombe... men det er da også langt värre at en tegner tegner muhammed med en bombe i hatten!! ikke engang når en selvmordsbomber slår 100vis af skolebörn ihjel i irak brokker de sig for ALT hvad muslimer gör mod andre er jo helt ok men så snart de får igen så er hele verden racistiske vantro hunde der skal dö... ja verden ville sikkert väre bedre hvis bush ikke havde väret präsident men verden ville fandme også väre et endnu bedre sted uden islam.. den religion bringer ikke andet end forskruede äresbegreber, krig og elendighed til denne verden .. og som jeg har sagt för .. der har väret krig i mellemösten i 3-4000år usa er kun 240år gammelt det er ikke deres skyld at muslimer ter sig sådan!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

At overføre en masse penge til Gaza er mildest talt ikke noget originalt forslag. Milliarder og atter milliarder er forsvundet ned i det sorte hul siden det palæstinensiske folk blev opfundet. Tyven og terroristen Arafats enke bor i Paris og shopper fra tidlig morgen til sen aften og kan alligevel ikke få bund i "sin" kolossale formue. Af alle støttemilliarderne er disse penge formentlig dem, der anvendes mest fornuftigt. Den palæstinensiske økonomi består på indtægtssiden stort set af bistandshjælp. Problemet med denne forsørgelse er, at hvis palæstinenserne holdt op med at te sig tossede og i stedet for blev gode, fredelige samfundsborgere - måske endda i deres eget land - så ville pengestrømmen ophøre, og de ville blive nødt til at arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
At overføre en masse penge til Gaza er mildest talt ikke noget originalt forslag. Milliarder og atter milliarder er forsvundet ned i det sorte hul siden det palæstinensiske folk blev opfundet. Tyven og terroristen Arafats enke bor i Paris og shopper fra tidlig morgen til sen aften og kan alligevel ikke få bund i "sin" kolossale formue. Af alle støttemilliarderne er disse penge formentlig dem, der anvendes mest fornuftigt. Den palæstinensiske økonomi består på indtægtssiden stort set af bistandshjælp. Problemet med denne forsørgelse er, at hvis palæstinenserne holdt op med at te sig tossede og i stedet for blev gode, fredelige samfundsborgere - måske endda i deres eget land - så ville pengestrømmen ophøre, og de ville blive nødt til at arbejde.
Det ser jeg måske som værende en kende pessimistisk, men jeg er heller ikke lodret uenig med dig. I min naive og idealistiske verden er det et spørgsmål om administration, og om man bare vil give penge, eller om man vil give værktøj, materialer og uddannelse. Jeg tror man kunne komme langt hvis man tog fat i lokal befolkningen (ikke lederne) og respektfuldt tilbød dem et alternativ, hvor de kunne skabe noget med deres egne hænder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ser jeg måske som værende en kende pessimistisk, men jeg er heller ikke lodret uenig med dig. I min naive og idealistiske verden er det et spørgsmål om administration, og om man bare vil give penge, eller om man vil give værktøj, materialer og uddannelse. Jeg tror man kunne komme langt hvis man tog fat i lokal befolkningen (ikke lederne) og respektfuldt tilbød dem et alternativ, hvor de kunne skabe noget med deres egne hænder.
det er en ok tanke men for at det skal virke skal alle imamer fjernes ... for de vil ikke ha disse alternativer og den "almene" palästinenser er så hjernevasket at står du med en bunke penge en uddannelse et nyt hus en ny bil osv så foreträkker han imamens löfter om 72 jomfruer og en plads i himmelen for imamens ord er lov og det eneste der gälder så sålänge de er der til at ödelägge dette så går det desvärre ikke Koran 5:33 The Punishment for those who oppose Allah and his messenger is Execution or Crucifixion or the cutting off of hands and feet from opposite sides or exile from the land. Koran 9:5 Fight and kill the unbelievers wherever ye find them, take them captive, harass them, lie in wait and ambush them using every stratagem of war. Koran 9:112 "The Believers fight in Allah's Cause- they slay and are slain, kill and are killed." Koran 8:50 If you could see when the angels take the souls of the Unbelievers at death. How they smite their faces and backs saying "Taste the penalty of the blazing Fire" Koran 58:5 Those who resist Allah and His Messenger will be crumbled to dust, as were those before them: for we have already sent down Clear Signs and the Unbelievers will have a humiliating Penalty. Koran 8:39 So fight them until there is no more Fitnah (disbelief [non-Muslims]) and all submit to the religion of Allah alone (in the whole world). ... and this from Muhammad himself Tabari IX: 25 Muhammad: "By Allah, I did not come to fight for nothing. I wanted a victory over Ta'if so that I might obtain a slave girl from them and make her pregnant."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det er en ok tanke men for at det skal virke skal alle imamer fjernes ... for de vil ikke ha disse alternativer og den "almene" palästinenser er så hjernevasket at står du med en bunke penge en uddannelse et nyt hus en ny bil osv så foreträkker han imamens löfter om 72 jomfruer og en plads i himmelen for imamens ord er lov og det eneste der gälder så sålänge de er der til at ödelägge dette så går det desvärre ikke
Det er nu meget forskelligt. I det meget hårdkogte Iran har du stadig folk som nyder alkohol (i skjul) og jeg vil også vædde med at i Gaza findes der folk der er ligeglade med Israel og Hamas. De vil bare leve deres liv i fred, sørge for deres børn og have mening med hverdagen. Jeg tvivler på at de 1,5 millioner der bor dernede, gør det fordi de savner spænding i hverdagen ;) Uanset hvad så er jeg meget modstander at give penge ud. Det er nedværdigende, og penge har lettere ved at fordufte i regnskaberne end f.eks. oliventræer og bygningsmaterialer (især når Gaza nu er så overvåget som det er).
Koran 5:33 The Punishment for those who oppose Allah and his messenger is Execution or Crucifixion or the cutting off of hands and feet from opposite sides or exile from the land. Koran 9:5 Fight and kill the unbelievers wherever ye find them, take them captive, harass them, lie in wait and ambush them using every stratagem of war. Koran 9:112 "The Believers fight in Allah's Cause- they slay and are slain, kill and are killed." Koran 8:50 If you could see when the angels take the souls of the Unbelievers at death. How they smite their faces and backs saying "Taste the penalty of the blazing Fire" Koran 58:5 Those who resist Allah and His Messenger will be crumbled to dust, as were those before them: for we have already sent down Clear Signs and the Unbelievers will have a humiliating Penalty. Koran 8:39 So fight them until there is no more Fitnah (disbelief [non-Muslims]) and all submit to the religion of Allah alone (in the whole world). ... and this from Muhammad himself Tabari IX: 25 Muhammad: "By Allah, I did not come to fight for nothing. I wanted a victory over Ta'if so that I might obtain a slave girl from them and make her pregnant."
Lignende citater (måske med undtagelse af det sidste) finder du i Biblen og sikkert også i Tora'en. Ofte er de taget ud af kontekst og andre gange er de oversat forkert. Der er imaner der tolker den generøse udgave og der er imaner der ikke gør, ligesom med alle andre religioner. Uanset hvad så skal vi jo ikke tvinge folk fra deres religion, men vi kan undervise dem og vise dem alternativer. Jeg tror at visse religioner er bange for fremskridt (og den vestlige verden) eftersom at dette medfører oplysning og et samfund hvor religion ikke længere er essentielt. Her er Jehovas vidner, fadrehuset og Islam pudsigt nok sidestillet. Enhver religions mareridt må da være død ved glemsel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det er meget muligt at ikke ALLE er sådan dernede men störste delen er !! hvis det kun var et fåtal så havde resten jo nok stoppet dem .. og ja lign citater findes i biblen men hvor mange kristne render rundt og spränger sig selv og skolebusser i luften fordi en präst siger det? imamerne har for meget magt fordi folket der er hjernevaskede og indoktrinerede bare se ders börnetv !! eneste måde at få dem videre i evolutionen er at fjerne imamerne og få dem uddannet og civiliseret bare lidt ..

Det er nu meget forskelligt. I det meget hårdkogte Iran har du stadig folk som nyder alkohol (i skjul) og jeg vil også vædde med at i Gaza findes der folk der er ligeglade med Israel og Hamas. De vil bare leve deres liv i fred, sørge for deres børn og have mening med hverdagen. Jeg tvivler på at de 1,5 millioner der bor dernede, gør det fordi de savner spænding i hverdagen ;) Uanset hvad så er jeg meget modstander at give penge ud. Det er nedværdigende, og penge har lettere ved at fordufte i regnskaberne end f.eks. oliventræer og bygningsmaterialer (især når Gaza nu er så overvåget som det er). Lignende citater (måske med undtagelse af det sidste) finder du i Biblen og sikkert også i Tora'en. Ofte er de taget ud af kontekst og andre gange er de oversat forkert. Der er imaner der tolker den generøse udgave og der er imaner der ikke gør, ligesom med alle andre religioner. Uanset hvad så skal vi jo ikke tvinge folk fra deres religion, men vi kan undervise dem og vise dem alternativer. Jeg tror at visse religioner er bange for fremskridt (og den vestlige verden) eftersom at dette medfører oplysning og et samfund hvor religion ikke længere er essentielt. Her er Jehovas vidner, fadrehuset og Islam pudsigt nok sidestillet. Enhver religions mareridt må da være død ved glemsel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...