Single i Sverige 10 Anmeld indhold Skrevet December 30, 2008 Andre end mig der ikke har nogle planer for Nytårsaften ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 Andre end mig der ikke har nogle planer for Nytårsaften ? Hehe er helt sikker på at hvis du var en kvinde i 20 års alderen ville der ikke gå længe før du så havde planer:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Single i Sverige 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 Hehe er helt sikker på at hvis du var en kvinde i 20 års alderen ville der ikke gå længe før du så havde planer:love2: Det er jeg ikke. Mand i 30'erne. Ingen børn og sjovt nok single. Nogle der evt. vil med i byen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 www.spraydate.se :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Single i Sverige 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 www.spraydate.se :D Er prøvet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 Ved godt det ikke er i Sverige..... Men odds'ne er gode her De havde så lige lukket......til nytår...:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 http://www.amine.dk/kaerlighed/7cac28b39c234fe5af348b97194e1d97/Nytaarsfesten_for_singler.aspx Der var noget.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 Dating.dk er også et bud, de holder da nytårsfest så hut jeg hvisker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 Jeg har heller ikke nogle planer imorgen, så jeg dingler nok en tur i byen. Andre der skal i byen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2008 Jeg har heller ikke nogle planer imorgen' date=' så jeg dingler nok en tur i byen. Andre der skal i byen ?[/quote'] ja, hvis du kommer til Nykøbing Falster så tagerjeg med i byen. det er der jeg skal holde nytår:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites