michael k 10 Anmeld indhold Skrevet December 29, 2008 mig og käresten har haft 2 danske 3 mobiler da der aldrig var däkning hvor vi bor fik jeg en regning på 8000kr ... det var dråben jeg ringede og opsagde begge abbonnementer da vores bindingsperiode for längst er udlöbet.. og da vi stod mit i husköbet bad jeg om at dele den op i 4 gange 2000 kr hvilket absolut ikke var et problem ... efter de har sendt 20 regninger på det fulde belöb og jeg 20 gange har ringet til dem og fundet ud af de har lavet en fejl har jeg så endeligt de sidste 2 måneder kunne få dem på 2000kr og betalt dem til tiden... som om at det med regningerne ikke var et stort nok fuckup skulle min käreste ha nogle numre fra sit gamle kort og da hun tändte den kom en 2 dage gammel besked fra 3 om at "alle spärringer på dit abbonnement er nu ophävet og du kan bruge alle vores tjenester igen" wtf? er de dummere end andre folks börn?? vi har opsagt abbonnementet? jeg har så idag diskuteret mere med dem om simlock koderne til vores telefoner... först påstod de at vores bindingstid ikke var ovre så de ville ikke gi os dem, da de så fandt ud af at det var den så gav de mig 2 koder som ikke fungerede dette fortsatte de så med 3 gange ... nye koder hver gang? der er den jo allerede gal eftersom kun een kode virker til een tlf... nåhmen da jeg så ringer idag så siger de pludseligt .. "jamen de koder kan du ikke få da du har ubetalte regninger" WTF? jeg har ikke ubetalte regninger de har jo ikke engang sendt mig de nyeste endnu??? hvad faen sker der med dem? det er virkeligt ufatteligt så meget det firma bare fucker op konstant!! er der nogen der ved om det overhovedet er lovligt? der står ingen steder i kontrakten at de må tilbageholde koderne pga regninger .. ydermere er det jo ikke en ubetalt regning? nogen der ved hvor jeg kan finde loven der omhandler disse koder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Du roder dig også ud i noget hele tiden......Måske du skulle gå i terapi for at dæmpe dit temperament en anelse??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 har prövet det... andre folk bliver ikke mindre dumme af det desvärre.... her kommer min avatar vidst ind... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Næææ, det har du ganske ret i, men måden du tackler dem på kunne måske ændres lidt??? har prövet det... andre folk bliver ikke mindre dumme af det desvärre.... her kommer min avatar vidst ind... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 du aner jo ikke hvordan jeg har tacklet 3 mobil .. dog ville en usädvanlig grov tackling väre på sin plads når de gang på gang laver den slags bommerter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Sådan er de jo....Det bliver ikke bedre sålænge der ikke er noget alternativ til 3, hvis man bor og arbejder på begge sider af sundet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 jo ha både en dansk og en svens mobil.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Du roder dig også ud i noget hele tiden......Måske du skulle gå i terapi for at dæmpe dit temperament en anelse??? Synes da ellers Michael K er helt nede på jorden ift dette indlæg her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15380 Men du taler måske af erfaring mht terapi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Synes da ellers Michael K er helt nede på jorden ift dette indlæg her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15380 Men du taler måske af erfaring mht terapi? hahaha jaja vi alle (läs: Buddha) kan vel tabe hovedet engang imellem :) isär mht 3 mobil ser det ud til.. jeg har da endnu ikke krävet rullende hoveder i denne tråd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Jeps...... Og det virkede...... :D Det var reeelt så grelt at de lagde en hel server ned i Sverige pga de problemer jeg rapporterede og der var meget god kommunikation denne gang. Tak til Trine Ankerstjerne for det :) Synes da ellers Michael K er helt nede på jorden ift dette indlæg her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15380 Men du taler måske af erfaring mht terapi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Synes da ellers Michael K er helt nede på jorden ift dette indlæg her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=15380 PWNED! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites