Lasse 10 Anmeld indhold Skrevet December 28, 2008 Ved I om man kan købe modermælkserstatning online, evt i store mængder? Eller om der er nogle steder i Malmö man kan finde modermælkserstatning i store mængder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Uden at vide det 100%, så tror jeg det ikke. Jeg har aldrig hverken set eller hört om det. De er dog kommet i större pakker end dengang vi havde brug for det for flere år siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Jeg har heller ikke kunne finde "store mængder" nogle steder, jeg synes bare det ville være oplagt, da en pakke kun holder cirka en uge, så kunne man jo ligeså godt købe i større mængder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Jeg har heller ikke kunne finde "store mængder" nogle steder' date=' jeg synes bare det ville være oplagt, da en pakke kun holder cirka en uge, så kunne man jo ligeså godt købe i større mængder.[/quote'] Har også ledt lidt men uden held. Køber sådan en pakke med 2 poser i til 67kr i willys. Køber så bare 5 pakker ad gangen. Men et rigtig storkøbenhavn kunne være fedt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites