Jump to content
Don A

Wii tråd.

Recommended Posts

Har købt 2 stk til mine 2 wii controllers og det virker fint jeg har så også chip og softmoddet den så jeg kan spille iso-filer (via en usb-harddisk istedet for have spil på dvd) og se dvd på den
min er også chippet men ikke med anden software. hvad hedder den software

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
min er også chippet men ikke med anden software. hvad hedder den software
Du skal have fat i Zelda-spillet og et SD kort. Så kører din softmodding. Den installerer programmet homebrew, som fungerer som kanal i din wii-menu, hvorfra du kan køre en masse forskelligt software. Jeg har bl.a. en medieafspiller, så jeg kan se youtube videoer på 37" eller streame musik. Det spiller, men det tager lidt tid at sætte sig ind i. Guiden fra wiinyt er testet og afprøvet, men pas på med at køre firmware updates efterfølgende, da Nintendo konstant prøver at lukke hullet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du skal have fat i Zelda-spillet og et SD kort. Så kører din softmodding. Den installerer programmet homebrew, som fungerer som kanal i din wii-menu, hvorfra du kan køre en masse forskelligt software. Jeg har bl.a. en medieafspiller, så jeg kan se youtube videoer på 37" eller streame musik. Det spiller, men det tager lidt tid at sætte sig ind i. Guiden fra wiinyt er testet og afprøvet, men pas på med at køre firmware updates efterfølgende, da Nintendo konstant prøver at lukke hullet.
altså... de filer som ligger i mit link virker fint uden noget spi De skal bare lægges på et SDkort og du kan sagtens opdateret firmwaren (skal dog gerne gøres før) Mener ikke zelda metoden virker efter opdatering til over 4.0x, men den er også besværligo glangt nemmere bare at smække et par filer på et sd kort og smide foran i sin wii

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hej venner.. der er kommet en ny "crack", hvor man ikke behøver zelda spillet. det eneste man skal er at opdatere sit wii til 4.2, hvis der er nogen som er interreseret kan jeg godt smide linket op. (skal lige finde den frem). jeg har softmodede 2 wii hvor jeg har opdateret den til 4.2.. det er en dansk guide med billedere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej venner.. der er kommet en ny "crack", hvor man ikke behøver zelda spillet. det eneste man skal er at opdatere sit wii til 4.2, hvis der er nogen som er interreseret kan jeg godt smide linket op. (skal lige finde den frem). jeg har softmodede 2 wii hvor jeg har opdateret den til 4.2.. det er en dansk guide med billedere.
Jeg har smidt en guide op for en 4-5 indlæg siden...: http://wiinyt.dk/forum/comments.php?DiscussionID=1877

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites