Jump to content
Don A

Wii tråd.

Recommended Posts

Jeg købte Tiger Woods '09 forleden og det er simpelthen så fuld af fejl :fight: Det kan ikke regne scoren ud og der er forkert speak til de huller man spiller. Det er da bare pisse irriterende !!! "And, on this par 5 hole, you have to watch out for.... " ja tak... det er et 131m par 3 !. Og, hvis man laver en eagle, så får man 5 point istedet for 2.... Det er da skod :sick:
humm, det er da bare ned og levere det tilbage og få noget andet, Mon det er på alle der er den fejl eller har du bare fået en disk med fejl ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe... jeg er på et dødsygt hotel i Randers... Jeg har taget min wii med' date=' så kan jeg da få rørt mig lidt i denne uge[/quote'] Hehe,, vi har spillet Koslænget hele dagen og aften.. og nu skal vi se filmen..:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man ikke er så pjattet med at åbne boksen og få en tilfældig fysikstuderende til at klatte rundt med en loddekolbe for at få sat en chip i, er der andre metoder. Det her hack kan klare sagen - kræver at man har Zelda spillet: http://wiibrew.org/wiki/Twilight_Hack Jeg har rodet med det og fik til at lykkes uden problemer. Det er verdens sygeste hack, og det gir lidt kuldegysninger, når der pludselig kører mærkelig kode hen over skærmen. Efterfølgende kan man loade alle mulige programmer på sin Wii vha Homebrew kanalen og bl.a. bruge den til at køre kopierede DVD'er eller spille tetris fra en SNES emulator. Nintendo laver løbende updates for at undgå at man kan køre Hacket. Den nemmeste måde at undgå dette på er at lade være med at updatere Wii'ens egen software.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej' date=' junkeren.. du har vel ikke The Legend of Zelda til udlån? eller hvis jeg kom forbi med min konsol om du så ikke kunne "åbne" den?[/quote'] Jo, hvis ikke du selv vil ud og investere en lille plov i et af de bedste spil i genren :-) Har tid på lørdag. Har sendt dig en PM med kontaktinfo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lavede i øvrigt denne guide med gode links, da jeg skulle blære mig med hackerskills over for et par programmører :-) - - - Her er den ultimative guide til at hacke din Wii - og så endda på dansk. Kig efter Twillight hack. http://wiinyt.dk/2008/05/nyheder/software/homebrew-channel-installerings-guide/ Nintendo lukkede for hullet i en senere update, men de snedige hackere klarede den et par dage efter :-) Det tog mig ca. en halv time at køre det. Herefter ligger homebrew channel sig i hovedmenuen, og man kan overføre apps til SD-kortet og køre dem via Homebrew channel. Fx applikationer til regionsfri DVD. Der er en masse gode apps at finde, hvis man googler "homebrew" eller smutter her forbi: http://wiibrew.org/wiki/Main_Page Kan anbefale at skaffe GeexBox, og tilslutte en HD til USB'en. Glimrende til DivX. Bemærk at der skal en ny version af Twillight Hack til for at det virker. Jeg er ikke kommet til at køre rips men den her skulle kunne klare det: http://www.hackwii.dk/index.php/hacks/130-afspil-wii-dvd-r-backups-uden-modchip Har ikke fundet en mp3 afspiller der fungerer ordentligt, så jeg kører winamp remote via Internet Channel og streamer derfra. Fungerer perfekt. Use at own risk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lavede i øvrigt denne guide med gode links, da jeg skulle blære mig med hackerskills over for et par programmører :-) - - - Her er den ultimative guide til at hacke din Wii - og så endda på dansk. Kig efter Twillight hack. http://wiinyt.dk/2008/05/nyheder/software/homebrew-channel-installerings-guide/ Nintendo lukkede for hullet i en senere update, men de snedige hackere klarede den et par dage efter :-) Det tog mig ca. en halv time at køre det. Herefter ligger homebrew channel sig i hovedmenuen, og man kan overføre apps til SD-kortet og køre dem via Homebrew channel. Fx applikationer til regionsfri DVD. Der er en masse gode apps at finde, hvis man googler "homebrew" eller smutter her forbi: http://wiibrew.org/wiki/Main_Page Kan anbefale at skaffe GeexBox, og tilslutte en HD til USB'en. Glimrende til DivX. Bemærk at der skal en ny version af Twillight Hack til for at det virker. Jeg er ikke kommet til at køre rips men den her skulle kunne klare det: http://www.hackwii.dk/index.php/hacks/130-afspil-wii-dvd-r-backups-uden-modchip Har ikke fundet en mp3 afspiller der fungerer ordentligt, så jeg kører winamp remote via Internet Channel og streamer derfra. Fungerer perfekt. Use at own risk...
Sort snak !... Det eneste jeg forstod var dette: "Fungerer perfekt." .... :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jo, hvis ikke du selv vil ud og investere en lille plov i et af de bedste spil i genren :-) Har tid på lørdag. Har sendt dig en PM med kontaktinfo.
Hej, Det skulle vel ikke være et problem at min er en version 3.3? altså wii firmware. for nogen siger at det er umuligt at cracke, selvom twilight har lavet en update til 3.3 og 3.4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dvd Det lyder som du har meget styr på det, Junkeren. Du, eller nogen anden, ved vel ikke, om det er muligt at gøre noget, så man kan se helt almindelige DVD-film på sin Wii. Jeg synes det er er lidt dårligt, at den som udgangspunkt ikke kan det. Det er vel et DVD-drev, der er i (og jeg har ikke nogen rigtig DVD-afspiller). Mvh Henke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder som du har meget styr på det, Junkeren. Du, eller nogen anden, ved vel ikke, om det er muligt at gøre noget, så man kan se helt almindelige DVD-film på sin Wii. Jeg synes det er er lidt dårligt, at den som udgangspunkt ikke kan det. Det er vel et DVD-drev, der er i (og jeg har ikke nogen rigtig DVD-afspiller). Mvh Henke
Ja, det studsede jeg godt nok også over... Tog det som en selvfølge at man kunne se DVD'ere.... Men, så blev jeg da så meget klogere....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder som du har meget styr på det, Junkeren. Du, eller nogen anden, ved vel ikke, om det er muligt at gøre noget, så man kan se helt almindelige DVD-film på sin Wii. Jeg synes det er er lidt dårligt, at den som udgangspunkt ikke kan det. Det er vel et DVD-drev, der er i (og jeg har ikke nogen rigtig DVD-afspiller). Mvh Henke
joo det kan man også men ved hjælp a homebrew, sådan som jeg har forstået det, men igen det kræver at der endten er chip eller softmod din i wii

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det skulle vel ikke være et problem at min er en version 3.3? altså wii firmware. for nogen siger at det er umuligt at cracke, selvom twilight har lavet en update til 3.3 og 3.4
Det tror jeg ikke. Ser ud til at det går at installere HomeBrew channel op til og med version 3.3
Det lyder som du har meget styr på det' date=' Junkeren. Du, eller nogen anden, ved vel ikke, om det er muligt at gøre noget, så man kan se helt almindelige DVD-film på sin Wii. [/quote'] Styr og styr. Det er lykkedes mig at få det til at virke første gang :) Som Emmi siger kan det lade sig gøre ved at køre den rigtige applikation i HomeBrew. MPlayer burde fx kunne gøre det. Men ja, dybt tåbeligt at man ikke kan udnytte den hardware man har købt. Det lugter lidt af et træf :) Har dårligt tid i øjeblikket, men hvis du har chip i er det vel bare at fylde på SD kortet og prøve sig frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites