darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2009 så skal der gang i wii tråden nogen der har købt wii motion control, er det noget der virker?? Vi spiller Wii sport resort og der virker det helt klart rigtigt godt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2009 Vi spiller Wii sport resort og der virker det helt klart rigtigt godt :-) Så må jeg heller ønske mig sådan et sæt i julegave :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2009 Har købt 2 stk til mine 2 wii controllers og det virker fint jeg har så også chip og softmoddet den så jeg kan spille iso-filer (via en usb-harddisk istedet for have spil på dvd) og se dvd på den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2009 Har købt 2 stk til mine 2 wii controllers og det virker fint jeg har så også chip og softmoddet den så jeg kan spille iso-filer (via en usb-harddisk istedet for have spil på dvd) og se dvd på den min er også chippet men ikke med anden software. hvad hedder den software Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2009 min er også chippet men ikke med anden software. hvad hedder den software Man behøver ikke chippe den længere, kun softmodde: http://wiinyt.dk/forum/comments.php?DiscussionID=1877 wiinyt.dk er en god side med en masse info Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2009 min er også chippet men ikke med anden software. hvad hedder den software Du skal have fat i Zelda-spillet og et SD kort. Så kører din softmodding. Den installerer programmet homebrew, som fungerer som kanal i din wii-menu, hvorfra du kan køre en masse forskelligt software. Jeg har bl.a. en medieafspiller, så jeg kan se youtube videoer på 37" eller streame musik. Det spiller, men det tager lidt tid at sætte sig ind i. Guiden fra wiinyt er testet og afprøvet, men pas på med at køre firmware updates efterfølgende, da Nintendo konstant prøver at lukke hullet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret December 3, 2009 Eller uden spil -> http://home.comcast.net/~syndre/forever/wii.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2009 Du skal have fat i Zelda-spillet og et SD kort. Så kører din softmodding. Den installerer programmet homebrew, som fungerer som kanal i din wii-menu, hvorfra du kan køre en masse forskelligt software. Jeg har bl.a. en medieafspiller, så jeg kan se youtube videoer på 37" eller streame musik. Det spiller, men det tager lidt tid at sætte sig ind i. Guiden fra wiinyt er testet og afprøvet, men pas på med at køre firmware updates efterfølgende, da Nintendo konstant prøver at lukke hullet. altså... de filer som ligger i mit link virker fint uden noget spi De skal bare lægges på et SDkort og du kan sagtens opdateret firmwaren (skal dog gerne gøres før) Mener ikke zelda metoden virker efter opdatering til over 4.0x, men den er også besværligo glangt nemmere bare at smække et par filer på et sd kort og smide foran i sin wii Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2009 hej venner.. der er kommet en ny "crack", hvor man ikke behøver zelda spillet. det eneste man skal er at opdatere sit wii til 4.2, hvis der er nogen som er interreseret kan jeg godt smide linket op. (skal lige finde den frem). jeg har softmodede 2 wii hvor jeg har opdateret den til 4.2.. det er en dansk guide med billedere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2009 hej venner.. der er kommet en ny "crack", hvor man ikke behøver zelda spillet. det eneste man skal er at opdatere sit wii til 4.2, hvis der er nogen som er interreseret kan jeg godt smide linket op. (skal lige finde den frem). jeg har softmodede 2 wii hvor jeg har opdateret den til 4.2.. det er en dansk guide med billedere. Jeg har smidt en guide op for en 4-5 indlæg siden...: http://wiinyt.dk/forum/comments.php?DiscussionID=1877 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2009 hvis det er et anden link du har så læg det eneliget op Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites