Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 Det undrer mig bare han tager dem hjem fra Italien. I må undskylde, at jeg blandede mig i tråden, det blev pludseligt interessant, da jeg så 'vores' forhandler nævnt :) Historien vi fik var, at ejerens familie (bror tror jeg det var) handlede med biler i Italien. Kunne være interessant at høre, om i får samme forklaring - he he... Ikke at det gør forhandleren mere troværdig, der er dog to danske gutter ansat deroppe, hvilket var med til at gøre, at vi fandt stedet 'trygt'. Og hér snakker vi 'sælger Helge med de brede fælge' typerne Top entusiastiske, med en fed værkstedshumor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 Du skal da ikke undskylde, du har jo også en interesse i denne tråd. Er det samme bil vi kigger på:-) Vi har kig på hans a6 2,5 kombi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 Du skal da ikke undskylde, du har jo også en interesse i denne tråd. Er det samme bil vi kigger på:-) Vi har kig på hans a6 2,5 kombi He he, nej det er ikke samme bil , så var vi kørt derop idag ;) Vi kigger på A6 3,0 TDI'eren, og har lavet en aftale med Sælger-Helge om køb hurtigst muligt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 evt se her.. http://www.mercurumcars.se/garanti.php så er det jo at ringe og spørge dem om det passer eller ej?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 evt se her.. http://www.mercurumcars.se/garanti.php så er det jo at ringe og spørge dem om det passer eller ej?? Dét talte vi også om deroppe, og Sælger-Helge ville undersøge, om han kunne arrangere en favorabel forsikring af vores anden bil ved køb af A6'eren :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 Jeg ville ikke importere noget nu med den valutakurs.... Så ville jeg hellere kigge mig godt om i Sverige efter noget i svenske kroner. Du finder vel ikke en 535d i Sverige til de penge, så jeg forstår ikke din pointe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 Du finder vel ikke en 535d i Sverige til de penge' date=' så jeg forstår ikke din pointe [/quote'] Nej, jeg er også lidt ude efter et svar på den der... Fordi det flere gange er postuleret at det ikke længere kan betale sig at hente en bil i tyskland. Jeg synes bare stadig at der er noget at komme efter når man kigger på Mobile.de osv. Den nævnte bil er en af dem, man kunne også nævne Porsche boxster Audi Q7/A5/S5/A8/S3 Mange mercedes modeller... Osv, osv...... Jeg er selv på udkig efter en ny slæde, men skal af med min X3 og det er sq ikke nemt med markedet lige nu...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/bmw/535/vv94fabg/?criterias=B2QBAAEAAAAIAAAAdAoAAAFkAAAAAAMAAAACAAAAAAAAAA__! Ca 29000euro.....i sverige. Kan den fåes meget billigere i Tyskland, såfremt man skal tillægge en evt forhandleravance oveni??? Og den er på typisk 30-50.000 sek. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 http://www.bytbil.com/bilar/begagnade/bmw/535/vv94fabg/?criterias=B2QBAAEAAAAIAAAAdAoAAAFkAAAAAAMAAAACAAAAAAAAAA__! Ca 29000euro.....i sverige. Kan den fåes meget billigere i Tyskland, såfremt man skal tillægge en evt forhandleravance oveni??? Og den er på typisk 30-50.000 sek. agghh hvorfor skriver de alt i udrustning når det ikke passer.. hader det.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 Hvad mangler?? agghh hvorfor skriver de alt i udrustning når det ikke passer.. hader det.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 Hvad mangler?? den har ikke komplet komfortsæder og den har ikke massage og luft i sæder bla. men det kan man måske ikke få når det er en M'er-- det må mogens vide :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 27, 2008 Kan den fåes meget billigere i Tyskland, såfremt man skal tillægge en evt forhandleravance oveni??? Og den er på typisk 30-50.000 sek. Hvorfor skulle man dog tillægge forhandleravancen - man kører jo blot ned og henter een Og ja - selvfølgelig kan den købes billigere i Tyskland - det var jo ligesom udgangspunktet for mit indlæg den har ikke komplet komfortsæder og den har ikke massage og luft i sæder bla. men det kan man måske ikke få når det er en M'er-- det må mogens vide :-) Alt kan leveres - også massagesæderne. Det er blot et spørgsmål om at krydse af, da bilen skulle specificeres som ny ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 tak mogens det regnet jeg også godt med.. :) sjælent de har ALT i udstyr selv om det står der.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 tak mogens det regnet jeg også godt med.. :) sjælent de har ALT i udstyr selv om det står der.. Tack själv :) "Vollausstattung" er desværre et meget brugt ord, hvor det "sjældent", at bilen lever op til det IRL. Idag er det jo endvidere sådan, at bilerne er ret individuelle, når det kommer til stykket. BMW Individuel ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 ja det er det.. De få enste gange jeg har set at de have alt var når der stod. Night gets mehr ( nok ikke stavet rigtig ) og et par gange ved mega voll.. De er ikke nemme at finde. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Jahreswagen De er ikke nemme at finde. :) Du skal blot finde og købe den direkte fra en medarbejder på fabrikken -> BMW Jahreswagen. Det er systematiseret lidt - prøv at google dét ;) Vi har købt en BMW Jahreswagen i Tyskland en enkelt gang - en BMW 328i. Den danske forhandler (værkstedet) var fuldkommen i ekstase over dens udstyrsniveau. Der var udstyrsdetaljer, de aldrig havde set før endsige hørt om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Du skal blot finde og købe den direkte fra en medarbejder på fabrikken -> BMW Jahreswagen. Det er systematiseret lidt - prøv at google dét ;) Vi har købt en BMW Jahreswagen i Tyskland en enkelt gang - en BMW 328i. Den danske forhandler (værkstedet) var fuldkommen i ekstase over dens udstyrsniveau. Der var udstyrsdetaljer, de aldrig havde set før endsige hørt om. det vil jeg lige undersøge.. Bare lige så jeg også er med på det tyske her. BMW Jahreswagen betyder, " medarbejder bil " sådan groft sagt... Køber de biler på en anden måde ens os "normale" mennesker.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 det vil jeg lige undersøge.. Bare lige så jeg også er med på det tyske her. BMW Jahreswagen betyder, " medarbejder bil " sådan groft sagt... Køber de biler på en anden måde ens os "normale" mennesker.. Hver medarbejder på fabrikken har mulighed for at købe een bil direkte af fabrikken om året, hvor bilen indeholder medarbejderrabat. Derfor er der mange, som bestiller/køber en absolut full loaded udgave således, at videresalget er sikret. Disse eet år gamle biler kaldes Jahreswagen. Vi købte vores Jahreswagen af en medarbejder hos en aut. BMW-forhandler vest for Bremen (økonomichefen), hvor denne medarbejder havde købt bilen som Jahreswagen af en kollega på fabrikken. En ægte liebhaver-ejer, som måtte ud at have en sidste tur i bilen, inden vi stak af med den ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites