MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet December 26, 2008 Er der andre end mig der er på jagt efter en cykel, og har kigget på denne ? http://www.blocket.se/vi/19566311.htm?ca=23_11_s Vedkomne har haft en anden Avenue og en MTB (ikke mountain bike, men mærket MTB) til salg... Dette er almindelige cykler i DK men absolut ikke i SE. Jeg mener ikke Avenue sælges i SE. Jeg undre mig lidt over at der ikke er noget tlf-nummer eller navn og har egentlig på fornemmelsen at de er hentet i DK. Jeg har forsøgt at skrive til vedkomne men får intet svar. Er der nogle andre der gider prøve ? (jeg spurgte til kvittering i første mail, det kan være det var fejlen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2008 Når den nu er så billig som den er, ja så er den nok ret varm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2008 Det er godt på denne tid af året.... Så skal man ikke cykle så stærkt for at holde varmen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Risager 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Hvorfor skulle den være varm.... det er da ikke en super dyr cykel i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Hvorfor skulle den være varm.... det er da ikke en super dyr cykel i DK. Fordi han har haft 2 andre til salg. Også Avenue og en MTB. Ikke de mest almindelige cykler i SE. Det kunne ligne noget der kommer fra Hovedbanen og så bare sat ind i toget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Ja, nu undre jeg mig da endnu mere.... Ikke samme område http://www.blocket.se/li?ca=23_11_s&th=1&q=avenue&cg=6060&w=1&c=6062 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 de er i al fald meget billiger end dem der er på DBA.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 de er i al fald meget billiger end dem der er på DBA.. Og, det er begge '08 modeller som koster 6-7000DKK fra ny. Jeg får iøvrigt stadig ingen svar fra ham Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Og' date=' det er begge '08 modeller som koster 6-7000DKK fra ny. Jeg får iøvrigt stadig ingen svar fra ham[/quote'] var der ikke et nummer du kunne ringe til.. ellers prøv fra en anden mail og andet navn og se om der kommer svar, og så vent med kvitto til du har kontakt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 var der ikke et nummer du kunne ringe til.. ellers prøv fra en anden mail og andet navn og se om der kommer svar, og så vent med kvitto til du har kontakt Nope, ikke noget nummer.. og, jeg har skrevet et andet navn og anden email, så må vi se hvad der sker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Nope' date=' ikke noget nummer.. og, jeg har skrevet et andet navn og anden email, så må vi se hvad der sker.[/quote'] hehe ja, nu skal jeg i seng. skal op kl halv 6,. så ved i det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2008 Og' date=' det er begge '08 modeller som koster 6-7000DKK fra ny. Jeg får iøvrigt stadig ingen svar fra ham[/quote'] Jeg har også skrevet til ham og hørt hvornår den er fra. Det har han ikke svaret på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites