leon 0 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Jeg ville gerne ha det IKKE var muligt at bakke ud af banerne og køre på tværs af anlægget.....Det ser man dagligt. Se dét er langt farligere i mine øjne.... I forhold til hvad?? Man kan vel se baklyset og ens fart er jo lav... Eller. Jeg pendler jo ikke normalt på broen, men der er mange andre situationer der er farligere i mine øjne ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Okay.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Jeg ville gerne ha det IKKE var muligt at bakke ud af banerne og køre på tværs af anlægget.....Det ser man dagligt. Se dét er langt farligere i mine øjne.... ja når nogle ikke overholder 30kmt gränsen ved betalingsanlägget så er det ... og bare rolig det er ikke et angreb på dig buddha jeg körer selv hurtigt igennem.. men faktum er at det ikke ville väre en särligt farlig situation hvis vi overholdt fartgränsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Der er jo ikke så meget at sige til det..... Jeg kører omkring 40kmt igennem betalingen....Stoler sku ikke nok på bommen til at forsøge at sætte rekord med en bule i hjelmen til følge.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Der er jo ikke så meget at sige til det..... Jeg kører omkring 40kmt igennem betalingen....Stoler sku ikke nok på bommen til at forsøge at sætte rekord med en bule i hjelmen til følge.....:D de knäkker ret let ...det var ihvertfald ingen sag for gitteret på jeepen .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Tror jeg køber mig noget der kan gå under istedet......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2008 Tror jeg køber mig noget der kan gå under istedet......:D En lille Caterham måske :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2008 Måske....Skal lige finde et pengetræ først.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2008 Som svar på det du spurgte om. Nej, er aldrig blevet kontaktet direkte. Men jeg har været med i en tilfredsundersøgelse i broens pendlerpanel engang. Resultaterne fra en senere undersøgelse er offentliggjort i deres propaganda-kundeblad, der bl.a. fortæller om stigende utryghed ved betalingsanlæget. Så det er sikkert den "undersøgelse", DR så upræcist henviser til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2008 Hvis det er det, så er det jo grov manipulation.....Udover vi er vant til den slags fra broens side, så er det jo helt vanvittigt at det i det hele taget kan lade sig gøre. Der er jo intet der isåfald indikerer at det er blevet farligere at krydse selve broen, men den dårlige skiltning ved indfarten til betalingsanlægget, gør at de drager en generel konklusion. Hmmm.....Som svar på det du spurgte om. Nej, er aldrig blevet kontaktet direkte. Men jeg har været med i en tilfredsundersøgelse i broens pendlerpanel engang. Resultaterne fra en senere undersøgelse er offentliggjort i deres propaganda-kundeblad, der bl.a. fortæller om stigende utryghed ved betalingsanlæget. Så det er sikkert den "undersøgelse", DR så upræcist henviser til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2008 Broen påstår jo at folk bekymrer sig mere om usikkerheden på broen, end de bekymrer sig om priserne. :rolleye: Riiight...:thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites