alliu 10 Anmeld indhold Skrevet December 21, 2008 er der andre interesseret i at oprette en mødregruppe i Malmö? jeg har termin i starten af juli 2009 og det ville være rart at mødes med andre der også har termin til sommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2008 Termin August 2009 Dem der har termin August 2009 ved det knapt nok endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alliu 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2008 Dem der har termin August 2009 ved det knapt nok endnu dem der skal føde i starten af august for eksempel, har nok været gravide for ca 4-5 uge, mon ikke de ved det.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ancher 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2009 Jeg har termin 1/7-09 og er meget interesseret.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
moni 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2009 Jeg har termin 7/7 09 og jeg er frisk på at få lavet en mødregruppe her i Malmø. Min mailadresse er: hamonica@mail.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites