Jump to content
hpn

Anbefal et kökken

Recommended Posts

Guest Mogens
konstigt at Poggenpohlbutiken i kbh säger annorlunda då
Du har sikkert misforstået deres italienske designer, Angelo :) Da jeg tidligere har arbejdet som teknisk chef hos Gaggenau, ved jeg, at Poggenpohl og Gaggenau intet har med hinandens selskaber at gøre - de har imidlertid et udvidet samarbejde lokalt i Kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi skulle skifte køkken, kiggede vi hos Ikea, HTH og Noblessa. HTH service var ringe, og kostede noget mere. Og alt koster ekstra. Man kunne ikke få tegningen af køkkenet med hjem og kigge på, for det var jo han "arbejde". Kunne ikke give nogle gode råd omkring design og modulopbygning Noblessa service var meget god, og havde gode priser. Vi fik opsætning med i prisen, så der kom et par fyre en dag, og sætte alt op. Og de gjorde det pænt. Fyren vi talte med kom med gode råd, og ideer. Vores mål var at vi gerne ville betale lidt mere for hvidevare, men at køkkeelementerne ikke behøvede at være det dyreste. Kan godt anbefale Noblessa.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åraslöv kök! Ved at det ikke har meget med Ikea at gøre -hverken prismæssigt eller kvalitetsmæssigt, men prøv at tjek Åraslöv Kök! Det fik vi sat ind i foråret har på vores gård og det er simpelthen så skide lækkert og flot. Det kostede en slat.... men det var også inkl. laaaang granitbordplade med div. udskæringer + andre halvdyre detaljer. Om ikke andet synes jeg at det er inspirerende at kigge på en masse forskelligt inden man beslutter sig! De er i hvert fald enormt søde og rimelige -kvaliteten er som tibro eller bedre, men til en noget (!!) lavere pris. Det er et mindre familieforetagende! Men de laver køkkener etc til folk i det meste af Europa. Held og lykke med beslutningen! Generelt er det jo bare fedt med et nyt køkken! ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har sikkert misforstået deres italienske designer, Angelo :) Da jeg tidligere har arbejdet som teknisk chef hos Gaggenau, ved jeg, at Poggenpohl og Gaggenau intet har med hinandens selskaber at gøre - de har imidlertid et udvidet samarbejde lokalt i Kbh
ok ... det var dog en kvinde min bror köbte kökken af

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Svane køkken er ret godt og en klasse over f.eks HTH. Mødte en dansk kvinde fra Klagshamn i efteråret som var sælger for dem i Lyngby.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites