Jump to content
Gio

Spotify - alverdens musik online

Recommended Posts

Undskyld' date=' jeg skrev forkert, det var Spotify Open han har (den hvor der er cap på 20 timer om måneden). Det er Spotify free der gerne skulle bruges en invitation til.[/quote']Troede at, når man var "inde i varmen" hos Spotify, så var det bare at op/nedgradere til hvad man nu måtte ønske!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Undskyld' date=' jeg skrev forkert, det var Spotify Open han har (den hvor der er cap på 20 timer om måneden). Det er Spotify free der gerne skulle bruges en invitation til.[/quote'] Så fik jeg en ny email adresse fra ham: tomas@airedale.se - hvis nogen har en invitation i overskud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ingen som havde en invitation i overskud? :p
Desværre, men jeg kan klare en voddler invite :-) Desværre virker voddler eller Box ikke hos mig.... yderst mystisk, kan ikke connecte.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu fik jeg endelig taget mig sammen og lavet en løsning så jeg kan få Spotify overført til min SqueezeServer og så ud over stereoanlæggene i huset. Jeg har en lille Windows PC der kører SqeueezeServer - hvor jeg installerede Spotify og så DSBridge som beskrevet bl.a. her: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=64590 - en lille tricky detalje der står sidst i tråden er, at man også skal lægge DSBridge i Adobe Flash mappen i Windows' system32 - men så virker det også. Funktionaliteten - DSBridge fanger hvad man nu spiller i Spotify og sender det ud som en netradio. Så er det blot at oprette en ny radiokanal i SqueezeServer og tilføje den som favorit "Spotify" eller hvad man nu syn's - og vupti - så kører det. Det eneste jeg så mangler er en remote til Spotify så jeg kan skifte numre osv fra min iPhone - her fandt jeg denne her: http://degero.se/spotify/ som er fin-fin til start/stop osv - desværre kan man ikke vælge nye playlister/sange i den så der er jeg nødt til at RDP til PC'en med SqueezeServer og Spotify på. Men det virker da. Så kunne man kun ønske sig at nogen udviklede en rigtig Spotify plugin til SqueezeServer - men indtil det evt findes så er det her nu faktisk en OK løsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja - intet mindre... De hober sig jo op over tid når man er betalende kunde hos dem ;)
Jamen...ok - jeg har også haft Premium i tre-fem måneder - men har da ikke fået flere invites!? Jeg overlever let - men undrede mig bare lidt *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm... Underligt egentlig - det er heller ikke lige noget jeg holder aktivt øje med... Men tænkte at de kom dryssende pga Premium Abonnementet.... Tja... Men måske ikke...
Endnu mere underligt - nu kom der seks nye invites dumpende, efter vi lige havde det oppe og vende. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
synes lige at jeg vil orientere om' date=' hvis det ikke allerede er sket, at hvis man har Sonos anläg så kan man nu med nyeste software afspille Spotify direkte i Sonos.. ME LIKE![/quote'] Jeps, det var et rigtigt godt tilskud til Sonos, at få Spotify ombord.... Og med premium abb, har man også Spotify på sin smartphone. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige opdaget den her http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=79706 Spotify Plugin til SqueezeServer - den kræver dog en Premium account hos Spotify. Se dét er lækkert!! :) Man kan søge musik / vælge playlister osv direkte i iPeng eller whatever man nu bruger som remote. Eneste der irriterer mig lidt er at den tilsyneladende har været ude i flere måneder uden at jeg har opdaget det.. Hehe...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites