onkelfarmor 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2009 Det er det som jeg gerne vil prøve :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2009 Så fik jeg for det første min iPhone 16GB Black - top notch legetøj!! :th2: Det kræver dog lige lige tilvænning helt at skippe taster (jeg kommer fra en Nokia E71) - men hold da op hvor er den i øvrigt ellers super super gennemført lækker i betjeningen! Og hvorfor i alverden leverer man sådan en mobil UDEN en eller anden form for etui? Det fatter jeg altså ikke... Men det går nok - om ikke andet kan jeg indtil videre meddele at den faktisk passer nogenlunde i det etui man får med til E71.. Hehe... Som noget af det første installerede jeg Spotify på den - og dét fungerer altså også bare - også streaming lyd via 3G forbindelsen! De mangler dog radio funktionen (altså der hvor den spiller løs ud fra genre+årstal) som jeg egentlig syntes er ret cool. Men der skal jo være plads til en version 2 - og derudover fungerer det altså godt må jeg sige! Ja, den dag jeg fik Spotify på min iPhone, var også den dag jeg blev Premium subscriber. Spotify Premium virker uden problemer fra Berlin, men er så også oprettet fra Svensk IP og betalt med Svensk kreditkort. Good stuff :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2009 Spotify i DK ser sort ud På nogle punkter er Danmark simpelthen til grin. For ikke at snakke om KODA, som jo troner på toppen af rettigheds-kransekagen fra 1918. *oh vé oh vel* http://www.comon.dk/nyheder/KODA-blokerer-for-Spotify-i-Danmark-1.247473.html I en paneldiskussion forklarer KODAs danske vicedirektør, at parterne er i dialog men er langt fra hinanden i forhold til at indgå en aftale i Danmark. Det skyldes, at Spotify kun vil lancere tjenesten i Danmark, hvis de både må tilbyde deres reklamefinansierede og den abonnementsbetalte tjeneste. Men den reklamefinansierede model giver ikke mening i Danmark, mener rettighedsorganisationen. »Problemet ligger i tjenester, som ikke generere nogen indtæger. Fordi de er gratis, og fordi det kun er en brøkdel af brugerne, som vælger at købe en premium-tjeneste,« sagde Martin Gormsen, vicedirektør KODA. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2009 :rolleyes:er spotify blevet kultur nu........nice! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 27, 2009 Spotify kommer nu også til Symbian. http://www.engadget.com/2009/11/23/spotify-gets-symbian-app-nokia-owners-rejoice/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2009 Og til dem af jer der bruger Plex på f.eks. en Mac Mini, som mediecenter, er der også lavet et Spotify-plug-in... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2009 Hej, Er der en venlig sjæl, der har en invitation tilovers? Har skrevet mig op til en hos Spotify, men det er ved at være et par måneder siden, og intet er sket endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2009 Hej, Er der en venlig sjæl, der har en invitation tilovers? Har skrevet mig op til en hos Spotify, men det er ved at være et par måneder siden, og intet er sket endnu Send mig en PM med din e-mail adresse, så sender jeg en invite :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tsor 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2009 Hej Venter tilsyneladende også forgæves, efter det nu er flere måneder siden jeg selv skrev mig op. Er der en som kan sende mig en forsinket julegave? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2009 Hej Er der en som kan sende mig en forsinket julegave? Bare send en pm med emailadresse, så sender jeg gerne en invite. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2009 Jeg har stadig 5 invites tilbage, hvis der er nogen derude der er interesseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2009 Ja tak Jeg har stadig 5 invites tilbage' date=' hvis der er nogen derude der er interesseret.[/quote'] Har sendt en PM :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2010 Hvis der er en der har en invite til Spotify i overskud er jeg gerne en glad modtager! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2010 Der var bid - takker :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2010 nu sidder jeg så og tester det - det funker sgu da meget godt :-) Nit ? er så - kan jeg smide det ind på min 3 Iphone med dansk tlf.nr. og købt i DK eller hur, og hvordan? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2010 Ja! iPhonen's land er som sådan ligemeget, det er Spotify app'en der lige skal hjem og vende på en svensk IP ind imellem (tror det er hver 14 dag) ellers kører den kun på de sange du har i Offline kartoteket. Det virker dog kun hvis du har et Premium abonnement dvs. uden det betalte abb. kan du ikke benytte iPhone app'en. Jeg selv kører kun Spotify via min MBP så der er det jo ren data trafik som ikke berører app'en da det er MBP'en der kører klienten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
panic007 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2010 Invite Kunne også bruge en invite. brianhojland@gmail.com På forhånd takl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2010 Kunne også bruge en invite. brianhojland@gmail.com På forhånd takl Har sendt en invite. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2010 Nogen der har invites til overs? I så fald vil jeg gerne have en :) quadro_jog@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2010 Nogen der har invites til overs? I så fald vil jeg gerne have en :) quadro_jog@hotmail.com Har sendt en invite. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2010 Har sendt en invite. Weeee. Takker :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 Jeg har stadig 7 invites, hvis der stadig er nogen der er nysgerrige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
--__-- 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2010 Jeg har stadig 7 invites' date=' hvis der stadig er nogen der er nysgerrige.[/quote'] Har sendt dig en pm ^^ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2010 Spotify sparker elg! Reklamradion tappar de unga till Spotify Publicerat 2010-02-27 07:41 Reklamradion har blivit en krisbransch. En orsak är att de unga lyssnarna lämnar de kommersiella kanalerna för Spotify och andra digitala musiktjänster. Det visar en ny undersökning från Sifo, som publiceras nästa vecka. Sammantaget har de privata radiostationerna i Sverige tappat 2 procentenheter av sina lyssnare på ett år. År 2009 hade de 32,8 procent av radiolyssnarna och i år har siffran sjunkit till 30,9 procent. Under samma tid ökade antalet registrerade användare av Spotify i Sverige från 300.000 till i dag över 1,5 miljoner. Det är främst de yngre som väljer Spotify och andra digitala musiktjänster på nätet. I Sifos undersökning svarade 60 procent av de tillfrågade i åldern 9–19 år att de använde de digitala musiktjänsterna varje vecka, och över 70 procent lyssnade varje månad. Omkring 61 procent av de unga lyssnarna angav i undersökningen att de hade tillgång till Spotify. Detta kan jämföras med åldersgruppen över 50 år där över 90 procent aldrig lyssnat på de nya musiktjänsterna. Læs resten/mere på dn.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fritten 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2010 vil da rigtig gerne ha en invite hvis det kan lade sig gøre :) email: micky (at) fridthjof.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites