Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 Juff du må da gerne smide en invite efter mig hvis du stadig har nogen liggende? modtaget.. kan du så ikke lige smide din email via en pm til mig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 modtaget.. kan du så ikke lige smide din email via en pm til mig ;) Jo da! Den er på vej... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
djwalle 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 Spotify selvom du bor i DK Jeg kan se der er mange der bor i DK og gerne vil bruge Spotify. PT bor jeg i Dk og hver gang jeg bruger Spotify opretter jeg en VPN forbindelse til en Svensk server og derved får en Svensk IP adresse. derfor tror Spotify at jeg opholder mig i sverige. DET VIRKER. ud over dette er fordelen også at du bliver lidt mere usynlig på nettet. forbindelsen mellem din computer og sveren er krypteret og folk kan kun se den svenske ip adresse. linket er her. https://www.relakks.com/ https://www.relakks.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 Jo da! Den er på vej... stort... du får lige den invite i aften.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2009 stort... du får lige den invite i aften.... Takker! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2009 stort... du får lige den invite i aften.... Øv - du glemte mig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zabel 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2009 Spotify på Iphone - Godkendt! Nu er det blevet godkendt af apple til Iphonen! Se her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2009 Fedt - jeg venter stadig på at det bliver tilgængeligt for alle, jeg har desværre ikke adgang til det... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2009 Hvis der er flere der sider inde med invites så napper jeg gerne en? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2009 Hvis der er flere der sider inde med invites så napper jeg gerne en? PM mig din mail. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2009 Jeg kunne da også godt bruge en invitation, hvis der er nogen der har en tilovers? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret August 29, 2009 Jeg kunne da også godt bruge en invitation' date=' hvis der er nogen der har en tilovers?[/quote'] Nielsen, PM mig din mail, så tror jeg lige jeg har en enkelt tilovers :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Krimson 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Invite Jeg kunne godt bruge en invitation, hvis der altså er nogen, der har en tilovers? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Jeg har 6 invites... Send mig en PM med din mail hvis det er noget... Sender ud til jeg ikke har flere... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
onkelfarmor 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 Spotify Premium i DK ?? Efter at have googlet en del ser jeg kun to løsninger, hvis man som mig ønsker Spotify Premium og bor i Danmark: 1) Få en ven, der bor i et Spotify land, logge ind og betale for en med Visa eller MasterCard fra det pågældende lan. 2) Få en i Sverige til at købe et "gift card" i 7/11 og så betale vedkommende for koden. Løsning to virker vist mest realistisk, så jeg har googlet lidt om der ikke allerede var gang i noget salg af disse på nettet. Er det nogen her som har mulighed for at købe en "coupon", hvis man overfører penge? Eller er der en mulighed som jeg ikke har gættet?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Efter at have googlet en del ser jeg kun to løsninger, hvis man som mig ønsker Spotify Premium og bor i Danmark: 1) Få en ven, der bor i et Spotify land, logge ind og betale for en med Visa eller MasterCard fra det pågældende lan. 2) Få en i Sverige til at købe et "gift card" i 7/11 og så betale vedkommende for koden. Løsning to virker vist mest realistisk, så jeg har googlet lidt om der ikke allerede var gang i noget salg af disse på nettet. Er det nogen her som har mulighed for at købe en "coupon", hvis man overfører penge? Eller er der en mulighed som jeg ikke har gættet??Spotify tjekker op på din ip nu og da. Sidder du på en DK-ip ved tjek, så holder applikationen op med at virke - indtil du igen logger på med en svensk ip (eller anden "godkendt" ip-range) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
onkelfarmor 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Har man betalt for Premium er de ligelade med ip. Det svære er bare at få lov til at betale da de tjekker om kreditkortet tilhører det land som man er reg. med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Er du HELT sikker på at de er ligeglade med IP? Det virker fra DK med et betalt abonnement, men det kunne for eksempel være at hvis man aldrig er på fra en godkendt IP, så lukker de. For eksempel efter 14 dage uden login fra en svensk IP. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Har man betalt for Premium er de ligelade med ip. Det svære er bare at få lov til at betale da de tjekker om kreditkortet tilhører det land som man er reg. med.Jeg tror de ville bryde en del rettighedsaftaler, hvis de var ligeglade med hvilke ip'er folk sad på efterfølgende, bare de havde betalt fra én som var godkendt. Desuden er der heller ikke noget der forhindrer danskboende personer i at oprette en bankkonnto i Sverige, og til denne få knyttet et kreditkort - og så kunne de jo registrere sig under en shoppingtur til Malmö e.l. og bla bla bla. Med andre ord, så har jeg lidt svært ved at tro på det. Men æder gerne alt igen, hvis du kan underbygge det yderligere - og gøre det godt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
onkelfarmor 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Der er ligeglade med IP når du er premium kunde. Det fremgår også af fordelene ved Premium: Travel access Go anywhere in the world and listen to your favourite music. Googler men det kan man også finde sider, hvor Spotify også har bekræftet denne mulighed. Så udfordringen er altså bare at få betalt. Og så synes jeg det er lidt meget at skulle oprette en konto i Sverige og samtidig få et kreditkort. En svensker i DK vil alt andet lige ikke kunne oprette en konto med Visa eller MasterCard. Så jeg søger stadigvæk efter muligheden for at købe et "gift card" eller lignende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Der er ligeglade med IP når du er premium kunde. Det fremgår også af fordelene ved Premium: Travel access Go anywhere in the world and listen to your favourite music. Googler men det kan man også finde sider, hvor Spotify også har bekræftet denne mulighed. Så udfordringen er altså bare at få betalt.Tak for uddybningen - og har også fået søgt op på det (læs: bekræftet) nu. Det er gode nyheder. Dog kan jeg ikke få aflivet, at du fortsat skal befinde dig i et godkendt land (læs: ip-ranges der hører til i S, NO, FI, GB, FR og ES) når du signer op og registrerer dig. Dette kan fortsat ikke gøres fra Danmark (Umiddelbart, selvfølgelig. Der findes tekniske workarounds) When I try to login it says that my current country does not match my profile? When you login Spotify checks the internet protocol (IP) address that you use to connect to the internet and compares it to the country you set in your profile when you registered. If they do not match and you are away from your home country more than 14 days you will not be able to log in. If you have moved we suggest you change the country in your profile, as long as you have moved to one of our other launch countries. If you travel extensively you can purchase a premium subscription for unlimited travel. In some cases this error can occur by mistake if you use Spotify at work as many companies route their traffic through other countries therefore you appear to be abroad. If you’re at work and have this problem you can solve it by logging in to your Spotify account at home once and awhile. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
onkelfarmor 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Det med at man skal være i et "rigtigt" land når man registrerer sig, er nu ikke så svært. Der findes masser af proxy-sider man bare kan tilgå spotify igennem. Og når man så først har betalt så har man jo ikke brug for at fuske mere. Man at de har lavet deres løsning sådan, at jeg SKAL betale med et svensk kreditkort på den svenske side eller et engelsk kreditkort på den engelske side gør det meget sværere. Og derfor var det jo jeg tænkte at der må være nogle som kunne være interesseret i at gå ind i en 7/11 i Sverige og købe nogle "spotify gift card" og så sælge dem på nettet til f.eks. mig. Så skulle jeg bare logge ind via en svensk proxy og indtaste koden fra kortet - og så er jeg kørende en måned, et halvt år eller et år :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
k-mag 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Jeg har ikke prøvet det, men burde du ikke kunne VPN'e til et land hvor Spotify er åbent, og så betale for din Premium Account derfra? Hvis du vil have Premium for at kunne bruge Spotify i Danmark, kan du som andre har foreslået VPN'e til et andet land hver 14 dag. Jeg har skrevet en lille guide her, hvor VPN tjeneste er gratis. Der er også et link til hvor man kan oprette konti uden invites (virker for det meste) http://magnuskragelund.dk/2009/09/03/how-to-make-spotify-work-in-your-country/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
onkelfarmor 10 Anmeld indhold Besvaret September 13, 2009 Har prøvet vpn løsningen. Giver desværre ikke adgang til at betale med andre kort end dem fra det land, som du er registreret under :-( Og så er det premium jeg ønsker at prøve, da jeg så får mulighed for offline playlister på iphone og android!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2009 Så fik jeg for det første min iPhone 16GB Black - top notch legetøj!! :th2: Det kræver dog lige lige tilvænning helt at skippe taster (jeg kommer fra en Nokia E71) - men hold da op hvor er den i øvrigt ellers super super gennemført lækker i betjeningen! Og hvorfor i alverden leverer man sådan en mobil UDEN en eller anden form for etui? Det fatter jeg altså ikke... Men det går nok - om ikke andet kan jeg indtil videre meddele at den faktisk passer nogenlunde i det etui man får med til E71.. Hehe... Som noget af det første installerede jeg Spotify på den - og dét fungerer altså også bare - også streaming lyd via 3G forbindelsen! De mangler dog radio funktionen (altså der hvor den spiller løs ud fra genre+årstal) som jeg egentlig syntes er ret cool. Men der skal jo være plads til en version 2 - og derudover fungerer det altså godt må jeg sige! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites