Jump to content
Gio

Spotify - alverdens musik online

Recommended Posts

Invite Jeg har brugt Spotify i snart 14 dage. Oprettede ved at bruge www.defilter.co.uk, og fortælle at jeg boede i UK. Desværre holder programmet øje med ens IP, og har nu registreret at jeg bor i Danmark. Så vidt jeg ved vil min account derfor blive lukket snarest. Er der nogen der kender en måde at gå udenom dette? Spotify kan sættes op til at bruge Proxy, men kan ikke få det til at virke. Kan nogen evt. sende mig en invite til 'treeline@live.dk'?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har brugt Spotify i snart 14 dage. Oprettede ved at bruge www.defilter.co.uk, og fortælle at jeg boede i UK. Desværre holder programmet øje med ens IP, og har nu registreret at jeg bor i Danmark. Så vidt jeg ved vil min account derfor blive lukket snarest. Er der nogen der kender en måde at gå udenom dette? Spotify kan sættes op til at bruge Proxy, men kan ikke få det til at virke. Kan nogen evt. sende mig en invite til 'treeline@live.dk'?
Premium abonnementer er vist tilgængelige i DK, er de ikke? Du kan evt. få nogen med en udenlandsk ip til at forsøge at logge ind som dig, det registrerer spotify så, og så har du 14 dage mere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er så vidt jeg ved tilgængelige, men har desværre ikke mulighed for at betale over nettet. For at få en anden til at logge ind, ved du om vedkommende skal bo i Uk, når det var der jeg registrerede mig? - Tak for svaret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
For at få en anden til at logge ind, ved du om vedkommende skal bo i Uk, når det var der jeg registrerede mig? - Tak for svaret
Aner det ikke, men det tror jeg ikke umiddelbart ... jeg tror bare at man skal forsøge fra et af de lande, hvor gratis udgaven er tilgængelig. Du kan sende mig en PM med dit username (IKKE password), så kan jeg prøve for dig fra et svensk ip.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
- Dog ville en invite stadig ikke være af vejen - Så var jeg fri for at skulle have fat i en fra Sverige eller andet land hver 14. dag :)
Jamen har du ikke allerede registreret dig? Så skal du bare have nogen til at forsøge at logge på, på dine vegne hver 14. dag ... eller gøre det selv gennem en proxy. Ingen grund til at oprette nye konti.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er oprettet som bruger, problemet er bare at jeg ikke har en ip fra UK som jeg kan bruge. Så skal enten have en til at hjælpe med at logge på, eller have en proxy. Jeg har forsøgt at sætte en proxy op gennem spotify, men kan ikke få det til at du - Kan du evt hjælpe mig med at finde en der virker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er oprettet som bruger, problemet er bare at jeg ikke har en ip fra UK som jeg kan bruge. Så skal enten have en til at hjælpe med at logge på, eller have en proxy. Jeg har forsøgt at sætte en proxy op gennem spotify, men kan ikke få det til at du - Kan du evt hjælpe mig med at finde en der virker?
Til alt andet end det at forsøge at logge ind fra et svensk / fransk / spansk / britisk ip, ville jeg IKKE bruge en proxy. Jeg kender ikke til åbne proxy services, så der er du selv lige så kvalificeret som mig til at finde en :-) Men, hvis du sender mig en PM med dit spotify username, kan jeg godt forsøge at logge på som dig og dermed resette din nedtælling til 14 dage igen ... så har du da 14 dage til at finde ud af det i :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må så gå, indtil det kommer ud af beta. Ville bare gerne have haft en mere permanent løsning. Troede egentlig godt man kunne sende sine invites udenfor de ellers tilladte lande. Men der kan man jo bare se. Har i forresten lagt mærke til at der er mere musik i nogle lande end i andre? Jeg hører meget Dream Theater, og siden jeg fik min ven til at ændre land til Finland, har jeg kunnet høre over dobbelt så meget musik med dem. Lidt underligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites