jacob.hansen 10 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 Jeg kunne oz godt bruge en invite hallo.jacob@gmail.com på forhånd tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Treeline 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Invite Jeg har brugt Spotify i snart 14 dage. Oprettede ved at bruge www.defilter.co.uk, og fortælle at jeg boede i UK. Desværre holder programmet øje med ens IP, og har nu registreret at jeg bor i Danmark. Så vidt jeg ved vil min account derfor blive lukket snarest. Er der nogen der kender en måde at gå udenom dette? Spotify kan sættes op til at bruge Proxy, men kan ikke få det til at virke. Kan nogen evt. sende mig en invite til 'treeline@live.dk'? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Jeg har brugt Spotify i snart 14 dage. Oprettede ved at bruge www.defilter.co.uk, og fortælle at jeg boede i UK. Desværre holder programmet øje med ens IP, og har nu registreret at jeg bor i Danmark. Så vidt jeg ved vil min account derfor blive lukket snarest. Er der nogen der kender en måde at gå udenom dette? Spotify kan sættes op til at bruge Proxy, men kan ikke få det til at virke. Kan nogen evt. sende mig en invite til 'treeline@live.dk'? Premium abonnementer er vist tilgængelige i DK, er de ikke? Du kan evt. få nogen med en udenlandsk ip til at forsøge at logge ind som dig, det registrerer spotify så, og så har du 14 dage mere ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Treeline 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 De er så vidt jeg ved tilgængelige, men har desværre ikke mulighed for at betale over nettet. For at få en anden til at logge ind, ved du om vedkommende skal bo i Uk, når det var der jeg registrerede mig? - Tak for svaret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 For at få en anden til at logge ind, ved du om vedkommende skal bo i Uk, når det var der jeg registrerede mig? - Tak for svaret Aner det ikke, men det tror jeg ikke umiddelbart ... jeg tror bare at man skal forsøge fra et af de lande, hvor gratis udgaven er tilgængelig. Du kan sende mig en PM med dit username (IKKE password), så kan jeg prøve for dig fra et svensk ip. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Treeline 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 - Dog ville en invite stadig ikke være af vejen - Så var jeg fri for at skulle have fat i en fra Sverige eller andet land hver 14. dag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 - Dog ville en invite stadig ikke være af vejen - Så var jeg fri for at skulle have fat i en fra Sverige eller andet land hver 14. dag :) Jamen har du ikke allerede registreret dig? Så skal du bare have nogen til at forsøge at logge på, på dine vegne hver 14. dag ... eller gøre det selv gennem en proxy. Ingen grund til at oprette nye konti. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Treeline 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Jeg er oprettet som bruger, problemet er bare at jeg ikke har en ip fra UK som jeg kan bruge. Så skal enten have en til at hjælpe med at logge på, eller have en proxy. Jeg har forsøgt at sætte en proxy op gennem spotify, men kan ikke få det til at du - Kan du evt hjælpe mig med at finde en der virker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Spotify er ikke tilgængeligt som Premium i Danmark (endnu?) Og invites kan ligeledes ikke bruges fra Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Jeg er oprettet som bruger, problemet er bare at jeg ikke har en ip fra UK som jeg kan bruge. Så skal enten have en til at hjælpe med at logge på, eller have en proxy. Jeg har forsøgt at sætte en proxy op gennem spotify, men kan ikke få det til at du - Kan du evt hjælpe mig med at finde en der virker? Til alt andet end det at forsøge at logge ind fra et svensk / fransk / spansk / britisk ip, ville jeg IKKE bruge en proxy. Jeg kender ikke til åbne proxy services, så der er du selv lige så kvalificeret som mig til at finde en :-) Men, hvis du sender mig en PM med dit spotify username, kan jeg godt forsøge at logge på som dig og dermed resette din nedtælling til 14 dage igen ... så har du da 14 dage til at finde ud af det i :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Spotify er ikke tilgængeligt som Premium i Danmark (endnu?) Og invites kan ligeledes ikke bruges fra Danmark. Vildt, jeg troede ellers de havde åbnet op for Premium i DK ... der kan man bare se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Treeline 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Okay. Tak for alle svarene. Jeg har fået en finlænder til at ændre mit land fra UK til finland, og min advarsel er væk. Tak for hjælpen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Okay. Tak for alle svarene. Jeg har fået en finlænder til at ændre mit land fra UK til finland' date=' og min advarsel er væk. Tak for hjælpen.[/quote'] Så har du da 14 dage til at regne den ud :-) Selv tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Treeline 10 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2009 Det må så gå, indtil det kommer ud af beta. Ville bare gerne have haft en mere permanent løsning. Troede egentlig godt man kunne sende sine invites udenfor de ellers tilladte lande. Men der kan man jo bare se. Har i forresten lagt mærke til at der er mere musik i nogle lande end i andre? Jeg hører meget Dream Theater, og siden jeg fik min ven til at ændre land til Finland, har jeg kunnet høre over dobbelt så meget musik med dem. Lidt underligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2009 Jeg kunne oz godt bruge en invite hallo.jacob@gmail.com på forhånd tak Havde glemt alt om denne, Jacob. Mangler du stadig en invite? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
menace2 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 Invite Hej Spinner eller andre, Jeg vil også mægtig gerne have en invite, hvis nogen ville være så venlige: jahler@gmail.com Tak på forhånd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lindholm 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2009 Hej. Jeg vil også meget gerne have en invite, hvis I da ellers har flere tilbage :) pflindholm@gmail.com På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DH608 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2009 Hej, Jeg kunne virkelig godt bruge en invite hvis nogen stadig har noget tilbage at give af :) mail: dennishansen21@gmail.com På forhånd mange tak, håber nogen kan hjælpe :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2009 Jeg har 8 invites....... venligst brug pm, og først til mølle ;) Skal se om jeg kan sende dem i aften.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2009 Hej, Jeg kunne virkelig godt bruge en invite hvis nogen stadig har noget tilbage at give af :) mail: dennishansen21@gmail.com På forhånd mange tak, håber nogen kan hjælpe :P ok.... 7 tilbage via pm.. husk email adresse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Grooveshark For dem som er i DK (og andre, selvf.), og p.t. ikke kan bruge Spotify - så prøv Grooveshark :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2009 Jeg har stadig 7 invites jeg gerne vil af med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2009 hmmm... jeg lavede bare et abonnement - 99 sek per md... Det er da super cool alt i alt... Det svenske abonnement kan også fint fungere på min PC på arbejdet i danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2009 For dem som er i DK (og andre' date=' selvf.), og p.t. ikke kan bruge Spotify - så prøv Grooveshark :th2:Glemte lige at opdatere på, at ovenstående nu også virker fint i Sverige :thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret August 13, 2009 Jeg har stadig 7 invites jeg gerne vil af med Juff du må da gerne smide en invite efter mig hvis du stadig har nogen liggende? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites