sten_ravn 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2008 Det holder da 100% det program, er koblet op gratis til 1/4 via bredbåndsbolaget. Er der mulighed for at downloade sangene til samlingerne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2008 Er der mulighed for at downloade sangene til samlingerne?Nej. Træerne vokser jo ikke ind i himmelen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Man kan godt gen-aktivere for sine Danske venner ... man behøver nemlig ikke at kunne logge ind, bare det at forsøge at logge ind med deres brugerid fra en svensk ip, er nok til at de får 14 dage igen :-) Og ja, Spotify er sgu lækkert ... man kan tilmed lave "collaborative playlists" og bare smide links til højre og venstre. Der er også forskellige små sites rundt omkring, det er bare en tur på Google, så finder man hurtigt noget nyt at lytte til i Spotify: http://www.google.com/search?q=spotify%20playlist Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Har du nogle invites at dele ud af ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Alle mine er brugt, men som free medlem får man vist 2 per måned eller noget ... så mon ikke der snart kommer flere :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2008 Jeg har ikke fået nogle at dele ud af endnu - men det er nok bare et spørgsmål om tid, inden jeg napper en Premium alligevel. Så skal jeg nok råbe op. Det hjælper jo så bare ikke noget hér og nu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Et alternativ kunne vel være www.seeqpod.com Kiggede også på bredbandsbolagets side og så at de automatisk trækker 99 sek pr md for spotify fra 1/4 hvis man tilmelder sig... Så jer der har tilmeldt sig skal huske at sætte kryds i kalenderen medmindre i vil betale for spotify. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2008 Ja' date=' jeg må vel bare opgive og vente på, at Dk kommer på listen näste gang.[/quote'] Kig på last.fm i mellemtiden. Der er vist endda et bredere musikudbud end hos Spotify. Bruger det selv både på arbejde (i DK) og hjemme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
abejoh 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2009 SÅ virker Spotify og det er jo ganske enkelt fantastisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2009 Har fået in free user invite for noget tid siden. Nogen som ved hvornår/om man som free user modtager invite's som man kan give vidre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2009 Har fået in free user invite for noget tid siden. Nogen som ved hvornår/om man som free user modtager invite's som man kan give vidre? Jeg fik mine efter en uge eller to, og igen et par uger senere ... siden har jeg ikke modtaget nogen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2009 Jeg har en 5 stykker invites jeg kan kaste i grams, så send mig pm med mail indtil jeg skriver her at alle er væk! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Jeg har efterhånden også en del invites tilovers. Og så undrer det mig, at man så godt som kan vælge ethvert land i verden, med undtagelse af Danmark, når man vil oprette sig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2009 Og så undrer det mig' date=' at man så godt som kan vælge ethvert land i verden, med undtagelse af Danmark, når man vil oprette sig...[/quote']...nok på grund af KODA/Gramex' sindssygt høje afgifter for noget sådant. Danmark har Sovjet-tilstande, når det kommer til afgifter på distribution og *casting af musik. Og de relevante instanser er ikke til at hugge eller stikke i, når det kommer til forhandlinger om ditto. Ret skræmmende faktisk, hvis man dykker lidt ned i det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Jeg er BBB Kunde, og har tilmeldt mig, super program. Dog mangler man funktionen til at gemme musikken :P Så man kan ikke lige smide det over i sin Ipod, dog findes der et program som skulle kunne rippe musikken man lytter til, jeg fik det ikke til at due i første forsøg. Og den ripper lyden i pc'en dvs hvis bruger msn eller icq, og der kommer en lyd fra disse, så ryger den med i optagelsen. Jeg melder det fra hvis man skal betale, gider ikke betale før man kan gemme :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 ...nok på grund af KODA/Gramex' sindssygt høje afgifter for noget sådant. Danmark har Sovjet-tilstande, når det kommer til afgifter på distribution og *casting af musik. Og de relevante instanser er ikke til at hugge eller stikke i, når det kommer til forhandlinger om ditto. Ret skræmmende faktisk, hvis man dykker lidt ned i det Ja, men man bliver jo ikke just overrasket over det... Jeg er BBB Kunde, og har tilmeldt mig, super program. Dog mangler man funktionen til at gemme musikken :P Så man kan ikke lige smide det over i sin Ipod, dog findes der et program som skulle kunne rippe musikken man lytter til, jeg fik det ikke til at due i første forsøg. Og den ripper lyden i pc'en dvs hvis bruger msn eller icq, og der kommer en lyd fra disse, så ryger den med i optagelsen. Det kommer nok ikke til at ske ... Og hvis det endelig gør, så kan du være helt sikker på at det vil være sovset ind i DRM. Jeg håber i stedet at deres iTouch/iPhone applikation snart bliver frigivet - om Apple vil det - og at det også bliver tilladt at bruge det over 3G og ikke kun WiFi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Nogen som kan sende mig en invite? : ) swan83 (a) gmail.com Tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Nogen som kan sende mig en invite? : ) swan83 (a) gmail.com Tak. Done!12345 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2009 Tak : ) Tak : ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 Done!12345 os til mig 007.andersen@gamil.com :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 os til mig 007.andersen@gamil.com :o Inden jeg sender den, vil jeg lige være sikker på, at din mail-adresse er korrekt? Kunne forestille mig, den skulle hedde @gmail.com i stedet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 Inden jeg sender den, vil jeg lige være sikker på, at din mail-adresse er korrekt? Kunne forestille mig, den skulle hedde @gmail.com i stedet? hehe, ja rigtig nok.. 007.andersen@gmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2009 hehe' date=' ja rigtig nok.. [email']007.andersen@gmail.com Done!12345 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mstaal 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2009 Også mig! Kan du sende mig en invite? min mail er: m ( at ) mstaal.com Jeg håber inderligt at du kan hjælpe mig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2009 Saa skulle der langt om laenge vaere en invite paa vej til mstaal ogsaa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites