Jump to content
Heidi76

Skal flytte til Sverige, hvad skal man være obs på!!

Recommended Posts

Michael... lad nu være med at argumentere dette til døde. Jeg kan bekræfte at det er sandt' date=' så har man hund skal man enten være parat til at løbe risikoen, eller benytte Hunddagis - det er derfor de er der.[/quote'] så du må komme med dit argument og jeg må ikke komme med mit? hvis der står "bör" kan det ALDRIG blive til "SKAL" längere er den ikke så hvordan er det lige du vil bekräfte andet? medmindre du har det sort på hvidt fra jordbruksvärket så kan man ikke gå udfra andet end det der står på deres hjemmeside4 og der står ingen steder at den SKAL luftes hver 6 time ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

og så skal jeg hilse fra distriktsveterinären i sjöbo som så kunne bekräfte at det er retningslinier .. hverken lov eller regel!! og samtidigt slå fast at skriver man "bör" på svensk så er det IKKE "skal"... men derimod .. tadaaaaa BÖR!! og hunddagis er der for fornuftige mennesker der ikke lader sin hund väre alene 8-12 timer om dagen ikke fordi det er påkrävet !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hehe ja det lyder altså lidt som en plade der er gået i hak .. nå jo og så skal man også leve med folk på 2 hjul som tuder over øresundsbron's politk omkring gennemkørsel ...
Hold da kæft! Prøv du at holde i kø som vi har gjorde i mange år med en brobizz, så ville du sgu også tude! Hvorfor skal du dog rive op i det nu:confused: Selv brokonsortiet gav vores tuderi medhold og ændrede reglerne! Så håber du overlevede:rolleye::rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hold da kæft! Prøv du at holde i kø som vi har gjorde i mange år med en brobizz' date=' så ville du sgu også tude! Hvorfor skal du dog rive op i det nu:confused: Selv brokonsortiet gav vores tuderi medhold og ændrede reglerne! Så håber du overlevede:rolleye::rolleyes:[/quote'] öhm med undtagelse af få dage er der da ikke mc kö ved betalingsanlägget... jeg har ihvertfald aldrig set det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Hold da kæft! Prøv du at holde i kø som vi har gjorde i mange år med en brobizz' date=' så ville du sgu også tude! Hvorfor skal du dog rive op i det nu:confused: Selv brokonsortiet gav vores tuderi medhold og ændrede reglerne! Så håber du overlevede:rolleye::rolleyes:[/quote'] Det var meget specifikt møntet på Brian og på ARN fordi de åbenbart skal snakke om den ene har en stor bil og den anden har en motorcykel som holder i kø og derfor bruger 95% af sine indlæg herinde på at gøre opmærksom på det. Så rent personligt kan jeg udemærket godt forstå jeres (de 2 hjuledes) frustrationer, min pointe var blot at man ikke skulle hænge sig i de tossede detaljere .. derfor jeg skrev (kom nu videre begge to) .. så tag du bare en puster og tæl til ti inden du tolker mit indlæg som en oprivning af en tilsydelandende bitter periode :-) Glædelig Jul :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhhhh, hvor ser du lige det henne???

Det var meget specifikt møntet på Brian og på ARN fordi de åbenbart skal snakke om den ene har en stor bil og den anden har en motorcykel som holder i kø og derfor bruger 95% af sine indlæg herinde på at gøre opmærksom på det. Så rent personligt kan jeg udemærket godt forstå jeres (de 2 hjuledes) frustrationer, min pointe var blot at man ikke skulle hænge sig i de tossede detaljere .. derfor jeg skrev (kom nu videre begge to) .. så tag du bare en puster og tæl til ti inden du tolker mit indlæg som en oprivning af en tilsydelandende bitter periode :-) Glædelig Jul :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Øhhhh' date=' hvor ser du lige det henne???[/quote'] Nevermind .. jeg forsvarede dig rent faktisk .. jeg tror bare mit indlæg blev misforstået af alle parter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

:D Man kan ikke postulere at dit indlæg var korrekt formuleret, når alle misforstod det.......;) Men god jul :) Og tak for det.... Meningen var lige i vinkel!

Nevermind .. jeg forsvarede dig rent faktisk .. jeg tror bare mit indlæg blev misforstået af alle parter :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så tag du bare en puster og tæl til ti inden du tolker mit indlæg som en oprivning af en tilsydelandende bitter periode :-)
Det var muligvis ikke din intension, men når du skriver som du gør, kan du jo forvente der kommer reaktioner. No big deal, og bare rolig du, jeg behøvede skal hverken tage en puster eller tælle til 10 over dit indlæg, der skal mere til at hidse mig op, jeg er bare sådan normalt;)
öhm med undtagelse af få dage er der da ikke mc kö ved betalingsanlägget... jeg har ihvertfald aldrig set det
Ved du overhovedet hvad problemet var? (og det er ligegyldigt nu, det er jo fixet:)) Så lad os gå tilbage til emnet og håb at trådskaber tænker 2 gange inden hun forsøger at få danske venner herovre -de kan jo være som os:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Heidi. Hvor i Gessie skal du bo? I Gessie Villastad? Jeg bor selv v. Gessie ângar som er lige ved Gessie.
Hej Mette.. Jeg ved ikke helt præcist hvad det hedder...*G* -men skal nok vende tilbage når jeg ved det ;-) Hvor længe har du boet deroppe??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Træning center Hej Heidi Har boet i nabo byen Hököpinge og er flytte til Velling Downtown, der ligger et trænings center i Vellinge der kun er for kvinder der hedder form & figur. udover det åbner der et nyt trænings center i Vellinge 1. februar i det gamle posthus "hvis du skulle snakke med nogle af de lokale om det" eller også sagt med andre ord ved siden af Ica på tovet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites