Jump to content
Suzzi_sunshine

Mødregruppe- med termin til Foråret!!

Recommended Posts

Hejsa til alle jer derude der skal være forældre til foråret..!! Jeg flyttede fra København til Malmö sammen med min kæreste for et par år siden.. Vi er meget glade for at bo her, så hvad er mere oplagt at mødes med nogen andre glade forældre.. Jeg har termin i Marts, og glæder mig til at hører fra andre der har termin i samme periode, jeg synes det kunne være super hyggeligt at mødes i en gruppe, dele erfaringer og drikke kaffe, hehe, nu når vi alligevel skal gå på barsel og nyde de små...og vi har jo mulighed for at mødes på kryds og på tværs.. Så alle er velkommen til at skrive. Jeg glæder mig meget til at hører fra jer.. Ønsker alle en rigtig glædelig Jul, og et lykkebringende Nytår!! De varmeste Julehilsner Kenny & Suzann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mødregruppe - yes! Hej Suzann Det lyder da super hyggeligt - vil jeg gerne være med til. Jeg kan se, der er en anden tråd med termin i foråret (april 09), hvor der er en del indlæg, måske det kunne kombineres... Jeg skulle have haft termin den 19. februar 2009, men fødte 3½ måned for tidligt, så egentlig er min søn 4½ måned nu, men udviklingsmæssigt følger han sin terminsdato. Derfor er det sjovest for mig at følges med nogle, der bliver født nu. Mon du stadig er interesseret, selvom dit indlæg er nogle måneder gammelt? Mange hilsener Nanna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites