Guest PeterK Anmeld indhold Skrevet December 16, 2008 Nogle der har et link/links over kommende og igangværende byggeprojekter på Västra Hamnen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 Det meste står vist her Malmö.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 http://www.mkbfastighet.se/templates/NewApartmentsMainPage.aspx?id=2037 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 Nogle der har et link/links over kommende og igangværende byggeprojekter på Västra Hamnen? Tag på besøg derude/herude en lørdag og aflæs skiltene ;) Nuvel - skulle jeg være interesseret i VH, ville jeg hellere byde på nogle af de boliger, der allerede ér solgte og nu til salg igen dér. Handlen er gået ret meget istå herude - ved jeg. I mit hus er der 11 boliger - de 2 er til salg, men ingen købere. F.eks. er een på toppen "ledig" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites