Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 Jeg citerer lige mig selv' date=' da Sydsvenskan har opdateret med relevant info. Kunne jo tænkes andre var i tvivl også - hvis da ikke ligefrem ramt af skader på hus/indbo. Man kan jo glæde sig over at forsikringen gælder, såfremt huset har taget skade... Det er jo anderledes i DK, der er der ingen dækning... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 Man kan jo glæde sig over at forsikringen gælder' date=' såfremt huset har taget skade... Det er jo anderledes i DK, der er der ingen dækning...[/quote'] Det sad vi faktisk lige og talte om tidligere på aftenen, at det vel var at betegne som en naturkatastrofe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2008 hmmmm mærkede ikke en skid' date=' sov i gennem hele lortet - men nu er jeg også proppet med dope, for at dæmpe min forkølelse hehe.[/quote'] hehe jeg blev väkket med et brag og et rystende hus men da hunden ikke reagerede og der ikke var kört en bil ind i huset og fyret heller ikke var eksploderet , ja så blev jeg enig med mig selv om at det var en dröm og sov videre .. fandt ud af at det ikke hang sådan sammen til eftermiddag da min kammerat spurgte om jeg märkede jordskälvet lol.. edit : Jeg var alene hjemme og lå vågen i min seng da jordskälvet startede. Cd'er, böger og tallerkener vältede. Jeg kröb sammen som et pindsvin og tudbrölede imens det stod på - bagefter var jeg så bange at jeg ikke turde rejse mig op og tände lyset. Jeg var bange for at det var en explotion eller terrorangreb, selv om jeg godt anede lidt at det var et jordskälv, men sov alligevel med en legetöjspistol i sengen resten af natten." - Venke Kofod Christiansen, Lund i Sverige ahahahaha hvilken idiot ... "kröb sammen og tudbrölede mens det stod på" haha alle 4 sekunder? og det er da klart at ved en eksplosion eller terrorangreb(som vel går ud på det samme) er det jo livsensfarligt at tände lyset!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Det var så svagt her at jeg lige måtte erindre mig selv om at jeg ikke havde drukket dagen før.. Sofaen gyngede eller nærmere rullede agtigt, underlig fornemmelse.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Lige om lidt kommer det.....Kirke styrtede i grus under jordbävningen.......:D Tæt på ;) Det var jo et af de helt store...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Ja hvis bare det billede med vejen ikke var fra Dalarna......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Hvordan mon det var at sidde oppe Turning Torso ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Ukendt gruppe tager ansvar for jordskælv Er det bare mig der mangler humor? :o http://www.fyens.dk/article/1145111:Indland-Fyn--Ukendt-gruppe-tager-ansvar-for-jordskaelv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Vi kørte på broen, da det skete og mærkede INTET. Min søster som bor på Østerbro vågnede af det. Weird som det rammer forskelligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Er det bare mig der mangler humor? :o http://www.fyens.dk/article/1145111:Indland-Fyn--Ukendt-gruppe-tager-ansvar-for-jordskaelv Gal, en kedelig aften man må tilbringe med dem der, hvis det der er niveauet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Er det bare mig der mangler humor? :o http://www.fyens.dk/article/1145111:Indland-Fyn--Ukendt-gruppe-tager-ansvar-for-jordskaelv Så er vi i hvert fald 2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2008 Vi kørte på broen, da det skete og mærkede INTET. Min søster som bor på Østerbro vågnede af det. Weird som det rammer forskelligt.Netop broen burde være stedet, hvor skælvet ville have mindst effekt. Skidtet hænger jo i en bunke snore som fint fungerer som elastikker/støddæmpere. Tunnellen derimod.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites