Jump to content
dannemare

Jordskælv??

Recommended Posts

Jeg citerer lige mig selv' date=' da Sydsvenskan har opdateret med relevant info. Kunne jo tænkes andre var i tvivl også - hvis da ikke ligefrem ramt af skader på hus/indbo.
Man kan jo glæde sig over at forsikringen gælder, såfremt huset har taget skade... Det er jo anderledes i DK, der er der ingen dækning...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan jo glæde sig over at forsikringen gælder' date=' såfremt huset har taget skade... Det er jo anderledes i DK, der er der ingen dækning...[/quote'] Det sad vi faktisk lige og talte om tidligere på aftenen, at det vel var at betegne som en naturkatastrofe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmmmm mærkede ikke en skid' date=' sov i gennem hele lortet - men nu er jeg også proppet med dope, for at dæmpe min forkølelse hehe.[/quote'] hehe jeg blev väkket med et brag og et rystende hus men da hunden ikke reagerede og der ikke var kört en bil ind i huset og fyret heller ikke var eksploderet , ja så blev jeg enig med mig selv om at det var en dröm og sov videre .. fandt ud af at det ikke hang sådan sammen til eftermiddag da min kammerat spurgte om jeg märkede jordskälvet lol.. edit : Jeg var alene hjemme og lå vågen i min seng da jordskälvet startede. Cd'er, böger og tallerkener vältede. Jeg kröb sammen som et pindsvin og tudbrölede imens det stod på - bagefter var jeg så bange at jeg ikke turde rejse mig op og tände lyset. Jeg var bange for at det var en explotion eller terrorangreb, selv om jeg godt anede lidt at det var et jordskälv, men sov alligevel med en legetöjspistol i sengen resten af natten." - Venke Kofod Christiansen, Lund i Sverige ahahahaha hvilken idiot ... "kröb sammen og tudbrölede mens det stod på" haha alle 4 sekunder? og det er da klart at ved en eksplosion eller terrorangreb(som vel går ud på det samme) er det jo livsensfarligt at tände lyset!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi kørte på broen, da det skete og mærkede INTET. Min søster som bor på Østerbro vågnede af det. Weird som det rammer forskelligt.
Netop broen burde være stedet, hvor skælvet ville have mindst effekt. Skidtet hænger jo i en bunke snore som fint fungerer som elastikker/støddæmpere. Tunnellen derimod....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites