Jump to content
dannemare

Jordskælv??

Recommended Posts

Ja, vi lå og sov og kl 6.20 var det bare som at huset var ved at vælte og alle ruder skulle spintres.. Jeg for op og styrtede rundt, mens det stod på i ca. 20 sekunder!! Røg udenfor med lygten, men kunne ikke se skader på huset.. Naboen kom også ud og var noget rystet.. Fuldstændig vildt som huset rystedede.. Info fra EB: http://ekstrabladet.dk/ritzau_new/article1098868.ece

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahj' date=' hold kæft hvor var det vildt... (det kan man vel godt tillade sig at mene som skandinav...)[/quote']Ja gu var det vildt nok for os der ikke har prøvet noget lignende før.. Men sunddebattens wannabe tough guys joiner nok snart tråden og fortæller os at de har prøvet det der var værre, og at dette blot var en prut i en gymnastiksal bla-bla...:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nettet fyldes med historier i de forskellige online-aviser m.m. - desværre ikke noget mere konkret, end at det tilsyneladende har været pænt kraftigt. Ringede til mine forældre i Ringsted - og de har ikke mærket noget. Jeg venter stadig på at min stå-pels lægger sig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er jo sindsygt! Er broen bygget til den slags? Kommer vi på arbejde i dag? Skal broen kontrolleres for skader? CRAZY
Broens hjemmeside melder normal trafik (men deres opdateringsfrekvens kender vi jo! :rolleye:) Broen burde ikke have noget problem med dette, konstruktionsmæssigt. Men de skal jo nok ud og tjekke alligevel. Nu venter jeg mere på de berygtede efterskælv. Det er jo ganske normalt ved sådanne hændelser. Lyttede lige Mix Megapol på 107 MHz, og der ringer folk ind fra hele Skåne og "ryster" deres oplevelser ud i æteren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vind? Hos os var rystelserne helt vildt. Men jeg synes også jeg bemærkede en kraftig vind!? Vores udluftning til komfuret plejer at larme når det blæser kraftigt, og det synes jeg også det gjore under "HÆNDELSEN". På den anden side kan det også være vores køleskab som stod og brummede voldsomt. Andre der bemærkede noget lignende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4004388.ab tydeligvis nogen svenskere som har drukket af natpotten imens det stod på siden det varede 10minutter hos dem haha, men fandme en klam fornemmelse og blive vækket lidt over 6 sådan der og tro damen er åndsvag når hun siger der jordskælv og man prøver forklare hende at så noget sker ik i scandinavien indtil ens mor i københavn siger hun også ku mærke det:eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha....... Stod i badet og undrede mig over lyden.....Lav buldren. Da jeg slukkede vandet, var det væk og jeg tænkte ikke videre over det.....:D Skal i ikke til at slappe af med de julefrokost branderter i henter hjem, de ser da ud til at gå udover jeres syn og hørelse (læs: Så var det altså heller ikke værre.....)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

du troede vel bar du havde lavet en go morgenprut:th2:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha....... Stod i badet og undrede mig over lyden.....Lav buldren. Da jeg slukkede vandet, var det væk og jeg tænkte ikke videre over det.....:D Skal i ikke til at slappe af med de julefrokost branderter i henter hjem, de ser da ud til at gå udover jeres syn og hørelse (læs: Så var det altså heller ikke værre.....)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites