Jump to content
Eg Egemarke

!OBS! Kort-skimming (aflæst/afluret) hos toys´r´us & Plantagen, Malmö

Recommended Posts

Der er opdaget skimming udstyr hos toys ´r us i Malmö Så har du handlet julegaver etc i butikken og betalt med kort så få det spærret i en fart, de aner ikke hvor længe udstyret har siddet der :scared:http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2193085.svd ring til PBS på 0045 44892929 så er du ikke får en grim julegave fra italien...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er opdaget skimming udstyr hos toys ´r us i Malmö Så har du handlet julegaver etc i butikken og betalt med kort så få det spærret i en fart, de aner ikke hvor længe udstyret har siddet der :scared:http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2193085.svd ring til PBS på 0045 44892929 så er du ikke får en grim julegave fra italien...
Hvis der ikke havde været et link, så ville jeg måske mistænke dig for at være lidt mere end almindeligt paranoid :D Først bilkøberen, og nu det her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan så fortælle, det skete for mig i september mdr. Ved ikke lige, om det er sket i pågældende butik, men jeg havde handlet der x antal dage forinden med mit svenske Visa kort. Opdagede det, da banken havde spærret mit kort, hvilket jeg undrede mig over, da der var penge på kontoen. Det valgte de så at gøre en søndag :thumbdown Jeg tjekkede netbanken, da jeg kom hjem og så til min store skræk, at der var trukket et stort beløb fra et sted, jeg ikke kunne nikke genkendende til. Så der var ikke andet end at gå i banken om mandagen. De havde valgt at spærre mit kort, da de havde bemærket en 'usædvanlig transaktion' til Rumænien. Vi blev ret hurtigt enige om, mit kort nok var blevet skimmet - og jeg skulle så udfylde et par formularer og bank damen klarede resten. Vi valgte også at lukke kærestens kort til samme konto - bare for en sikkerheds skyld. Der gik 2 hverdage, så stod pengene på vores konto igen - indsat af banken. Jeg må sige, jeg tager hatten af for banken i dette her tilfælde, for jeg skulle INTET bevise overfor dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg må sige, jeg tager hatten af for banken i dette her tilfælde, for jeg skulle INTET bevise overfor dem.
Normalt skal man ikke bevise sin uskyld. Man underskriver en tro og love erklæring som er nok.... Heldigvis. Har selv handlet i butikken i omtalte periode men har ikke haft problemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
er det ikke bare hvis man har handlet inden 3. dec? handlede selv der 12 dec' date=' og det var den dato artiklen kom ud, så mon ikke den var pillet ned der? andet giver da ikke mening.[/quote'] Jo, udstyret blev opdaget og pillet ned den 3 dec. De fleste banker har lukket kort og sendt nye for de kunder der har handler der i den pågældende periode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites