dkrunaway 10 Anmeld indhold Skrevet December 12, 2008 Siden der er så mange bilkyndige folk her på siden vil jeg da lige spørge... Jeg har mulighed for at købe mig en bil nu hvor jeg er flyttet til DK igen. Vi snakker en Mercedes ML55 AMG som Kleemann har leget med. Den er fra 2001 og har kørt ca. 120.000 km. Nogen ide om hvad prisen skal være på sådan en sag? Kan ikke finde så mange tilsvarende til salg i Danmark at sammenligne med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2008 Spidsen af en jetjæger ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2008 Spidsen af en jetjæger ;-) Ganget med en 30 - 40 stykker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2008 Det er den absolut billigste bil jeg har haft til dato. Har intet kostet mig i rep. overhovedet! Kører 10 km på literen på motorvejen med fartpiloten på 110. Men jeg turde ikke købe en der har været en tur forbi Kleemann... Jeg ville kende hele historikken på den først ihvertfald. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2008 Vi skal af med vores godt nok "kun" ML 500 fra 02 hvis det skulle være kørt 150000 km aso Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrunaway 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2008 Ikke nogen der har en ide om hvad sådan en skal koste? Snakker vi 200K eller 600K ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2008 http://www.salgsbiler.dk/salgsbiler/car/showcar.php?carid=19&filename=1 http://www.bilzonen.dk/find-din-bil?body_type_id=-100&zipcode=&altTemplate=bilzonen.dk+-+search+detail&ad_car_id=580404&ad_number=2&dt=201&tab= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2008 Der var ingen af de to biler jeg ville røre med en ildtang. Det SKAL være den faceliftede der kom i starten af 2002. Ellers bliver der supermeget bøvl med den. Kend den på små sidespejle og fuldautomatisk klimaanlæg(2 zoner). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret December 13, 2008 Det er den absolut billigste bil jeg har haft til dato. Har intet kostet mig i rep. overhovedet! Nu vurderes en given bils samlede driftomkostninger jo ikke alene ud fra antal reparationer og pris på samme - afskrivningen er heftig på sådan en æske... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2008 Næææ faktisk ikke. Jeg købte den for 370.000sek da den havde kørt 21637km. Fik 325.000 for den, da jeg solgte den til Prestige Auto. Der havde den kørt lige knapt 90.000.... Så nej. Det er ikke slemt. Jeg kan finde biler der er langt værre..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2008 synes sq oz at mercedes amg modeller holder prisen fint..... Ville dog også være yderst forsigtig med noget kleeman har pillet ved... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites