dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet December 11, 2008 Nogen der har lån hos Ikanobanken? Vi overvejer et billån (blot SEK 200k) hos dem pga. deres gode rente. Er det eksempelvis mere end almindeligt besværligt at låne hos dem, fordi de ikke umiddelbart kan trække interessante økonomiske oplysninger på os (ingen indkomst i SE), og ligger der skjulte udgifter gemt bag deres lån, osv, osv? Gode/dårligere erfaringer efterlyses. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2008 Jeg har haft lånt hos dem - de vil gerne se et "arbetsgivarintyg" - men det var vist også det hele. Ellers ingen problemer. Og ingen skjulte ekstra omkostninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2008 Sweeet :th2: Kontakter dem i næste uge. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2008 Sweeet :th2: Kontakter dem i næste uge. :) Har haft kredit hos dem via Audi kort. Hvis man betaler til tiden var der ingen problemer med dem. Dog kunne jeg ikke få ret stor kredit pga manglende indkomst i sverige. Lidt men god erfaring med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2008 Har haft kredit hos dem via Audi kort. Hvis man betaler til tiden var der ingen problemer med dem. Dog kunne jeg ikke få ret stor kredit pga manglende indkomst i sverige. Lidt men god erfaring med dem. Ja, jeg er allerede godt i gang med at tage kopier af vores seneste lønsedler, kontrakter/ansættelsesforhold, årsopgørelser, forskudopgørelser, budget for 2009 samt nuværende værdier og gæld i hus og eksisterende biler. Vi har en sund økonomi, så hvis sølle 200k til en bil er et problem hos Ikano, bare fordi vi ikke har indkomst i SE, bliver jeg arrig - men jeg er forberedt på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2008 Hvis man betaler til tiden var der ingen problemer med dem. Haha... Nej det er nok rigtigt - men hvilke pengeudlånere reagerer ikke hvis man betaler for sent? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2008 Haha... Nej det er nok rigtigt - men hvilke pengeudlånere reagerer ikke hvis man betaler for sent? :) Det er rigtig nok. Men det er nemlig rentefrit når man bruger de kort. Men til gengæld koster det KASSEN i renter hvis det glipper en enkelt gang :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2008 200k er ikke møj... Har i nogle forslag til hvordan (om overhovedet muligt) en dansker i en bostadsrets lejlighed rykker et dansk lån til sverige. Jeg har vist noget i retning af knap -600k tilbage i det danske lån, så det bliver jo lidt mere i SEK. Men burde det ikke kunne betale sig at finde en bank i det svenske? Jeg mener - jeg lider under 9% i DK lige nu, og skulle jo mene det kunne gøres billigere herovre?!... hints? /Party Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gtot 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2009 Fik du prøvet IKANO banken ?? Jeg har lige talt med dem i tlf. De siger at de slet ikke låner ud til folk der ikke betaler skat i DK, uanset om man har hus og god løn. GTOT Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2009 Fik du prøvet IKANO banken ?? Jeg har lige talt med dem i tlf. De siger at de slet ikke låner ud til folk der ikke betaler skat i DK, uanset om man har hus og god løn. GTOT Du mener vel sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2009 Fik du prøvet IKANO banken ?? Nej, jeg sad i telefonkø hos dem i 10 minutter og smækkede på igen. Hader at sidde i kø - i trafikken såvel som i telefonen. :D Ringede til MyMoney i stedet og kom igennem næsten med det samme. Se mere her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites