Jump to content
dannemare

Ikanobanken

Recommended Posts

Nogen der har lån hos Ikanobanken? Vi overvejer et billån (blot SEK 200k) hos dem pga. deres gode rente. Er det eksempelvis mere end almindeligt besværligt at låne hos dem, fordi de ikke umiddelbart kan trække interessante økonomiske oplysninger på os (ingen indkomst i SE), og ligger der skjulte udgifter gemt bag deres lån, osv, osv? Gode/dårligere erfaringer efterlyses. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sweeet :th2: Kontakter dem i næste uge. :)
Har haft kredit hos dem via Audi kort. Hvis man betaler til tiden var der ingen problemer med dem. Dog kunne jeg ikke få ret stor kredit pga manglende indkomst i sverige. Lidt men god erfaring med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har haft kredit hos dem via Audi kort. Hvis man betaler til tiden var der ingen problemer med dem. Dog kunne jeg ikke få ret stor kredit pga manglende indkomst i sverige. Lidt men god erfaring med dem.
Ja, jeg er allerede godt i gang med at tage kopier af vores seneste lønsedler, kontrakter/ansættelsesforhold, årsopgørelser, forskudopgørelser, budget for 2009 samt nuværende værdier og gæld i hus og eksisterende biler. Vi har en sund økonomi, så hvis sølle 200k til en bil er et problem hos Ikano, bare fordi vi ikke har indkomst i SE, bliver jeg arrig - men jeg er forberedt på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haha... Nej det er nok rigtigt - men hvilke pengeudlånere reagerer ikke hvis man betaler for sent? :)
Det er rigtig nok. Men det er nemlig rentefrit når man bruger de kort. Men til gengæld koster det KASSEN i renter hvis det glipper en enkelt gang :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

200k er ikke møj... Har i nogle forslag til hvordan (om overhovedet muligt) en dansker i en bostadsrets lejlighed rykker et dansk lån til sverige. Jeg har vist noget i retning af knap -600k tilbage i det danske lån, så det bliver jo lidt mere i SEK. Men burde det ikke kunne betale sig at finde en bank i det svenske? Jeg mener - jeg lider under 9% i DK lige nu, og skulle jo mene det kunne gøres billigere herovre?!... hints? /Party

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites