Jump to content
Ricky316

Beregning af forsikring.

Recommended Posts

Hej Nogen der kender svenske sider, hvor man kan beregne hvad det vil koste i forsikring, ligesom man kan herhjemme i DK. De svenske sider jeg har været på, skal man oplyse reg nr og sit svenske personnummer, som jeg ikke har fået endnu. Jeg har en BMW, jeg skal have forsikret i Sverige, og jeg er 29 år. Nogen der kan fortælle ca pris på forsikring af denne bil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror du har overset denne sticky tråd: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3271 Især pkt. 2 er relevant i dette tilfælde:

2) Som nævnt er er forsikringen forskellig fra person til person, og derfor kan person A med kørekort i 10 år og en alder på 28 betale 7500,- i forsikring for sin Audi TT, mens person B, som også er 28 og har haft kortet i 10 år, betaler 12000,- for sin Audi TT! Derfor er det kun ved at ringe til forsikringsselskaberne at du kan få en pris-idé da alt andet vil være rent gætværk!
Men svaret på dit spørgsmål er sådan set nej. Du finder ingen steder der kan udregne en pris uden registreringsnummer og personnummer. Derfor må du fatte knoglen og ringe til selskaberne sålænge du ikke har de to numre... (men selvom du ringer skal du stadig ikke forvente at de kan/vil give en pris, men nogle steder kan du være heldig at de giver en vejledende).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...