DoJo 10 Anmeld indhold Skrevet December 6, 2008 nogen der ved om der er en hjemmeside hvor man kan slå hele personnumeret op. Lidt som ratsit.se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 Må man spørge hvad du skal bruge andres person nummer til? For du kan vel dit eget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 Ja det må du da :) det er eon der vil have det i forbindelse med flytning, men ham der købte min lejlighed havde jo ikke et personnummer da han skrev under, så jeg mangler det lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 De offentligt tilgængelige tjenester er blevet lukket ned for private. Det koster penge og du skal registrere dig for at finde de oplysninger. Og det er ikke skidt at det skete.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 Ja det må du da :) det er eon der vil have det i forbindelse med flytning' date=' men ham der købte min lejlighed havde jo ikke et personnummer da han skrev under, så jeg mangler det lidt.[/quote']Er det ikke ham der skal overtage din el? Så er det vel op til ham at fixe det selv... Sådan har det ihvertfald været de gange jeg har købt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 Er det ikke ham der skal overtage din el? Så er det vel op til ham at fixe det selv... Sådan har det ihvertfald været de gange jeg har købt:) Jo, men indtil han gør er det vel mig der skal betale . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 Har fundet ud af det nu :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DoJo 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 De offentligt tilgængelige tjenester er blevet lukket ned for private. Det koster penge og du skal registrere dig for at finde de oplysninger. Og det er ikke skidt at det skete.....:) NÆ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 Jo' date=' men indtil han gør er det vel mig der skal betale .[/quote']Nej, du skal selvføgelig opsige dit abonnement -men okay, nu har du jo fundet ud af det:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites