poppelvig 10 Anmeld indhold Skrevet December 5, 2008 Vi har været på et ferieophold i Danmark og da vi kommer hjem ligger et brev om at vores datter har fået plads hos en dagplejemor, desværre kan vi se i brevet at vi skulle have haft givet svar 20 nov og at det derfor nu er forsent at få pladsen. endvidere står der også at hvis de ikke hører fra os vil de se det som at vi ikke vil have pladsen og dermed også bliver fjernet fra ventelisten. Nogen der selv har været ude for noget ligende og mon man kan snakke med dem og evt. få pladsen på trods af at tidsfristen er overskredet? Skal ringe til dem på mandag, men ku være rart hvis der var nogen der havde erfaring med ovenstående problemstilling, og vidste at det nok evt. skulle ordne sig så vi ikke skal gå og bekymre os hele weekenden... På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2008 Kan i godtgøre at i har været på ferie, så er det vel nemt nok..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2008 Umeldbart vil jeg da tro at de har tilbudt pladsen til nogle andre. Men du kan da håbe på at der er andre der springer fra, så du kan få en plads igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poppelvig 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2008 Kan i godtgøre at i har været på ferie' date=' så er det vel nemt nok.....[/quote'] Ja det ville være nemt hvis man havde været ude og flyve og havde flybilletter eller andet. Men når vi bare har været i Danmark så er det lidt sværere at bevise. Ellers må man håbe at de kan se vi har et problem da vi jo så ikke har nogen til at passe hende efter den 1. januar. Og at de så derfor kan trylle en plads hurtigt frem til os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2008 Ja det ville være nemt hvis man havde været ude og flyve og havde flybilletter eller andet. Men når vi bare har været i Danmark så er det lidt sværere at bevise.Du har jo kvitteringer for overfart på broen - medmindre du har betalt kontant, og efterfølgende kylet billetter/kvittering ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 Vi har været på et ferieophold i Danmark og da vi kommer hjem ligger et brev om at vores datter har fået plads hos en dagplejemor, desværre kan vi se i brevet at vi skulle have haft givet svar 20 nov og at det derfor nu er forsent at få pladsen. endvidere står der også at hvis de ikke hører fra os vil de se det som at vi ikke vil have pladsen og dermed også bliver fjernet fra ventelisten. Nogen der selv har været ude for noget ligende og mon man kan snakke med dem og evt. få pladsen på trods af at tidsfristen er overskredet? Skal ringe til dem på mandag, men ku være rart hvis der var nogen der havde erfaring med ovenstående problemstilling, og vidste at det nok evt. skulle ordne sig så vi ikke skal gå og bekymre os hele weekenden... På forhånd tak. Undskyld men hvor længe har i været på ferie, og hvornår er brevet dateret? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2008 De breve, jeg har fået, har väret med en svarfrist på 7 dage fra brevet er dateret. Det sidste brev jeg fik, havde jeg 4 dage til at svare i, fra jeg fik brevet. Så ikke en udpräget god service fra kommunen Jeg håber det löser sig for jer. Du må godt skrive, hvad I finder ud af med kommunen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2008 ked af det men...... De breve, jeg har fået, har väret med en svarfrist på 7 dage fra brevet er dateret. Det sidste brev jeg fik, havde jeg 4 dage til at svare i, fra jeg fik brevet. Så ikke en udpräget god service fra kommunen Jeg håber det löser sig for jer. Du må godt skrive, hvad I finder ud af med kommunen. jeg er ked af at sige det... de er så emsige..!!! tilbage i oktober 07 skulle min dreng starte i dagis... jeg fødte min datter lige omkring da vi fik brevet, og da vi kom hjem fra hospital mm, ja så var fristen udløbet... vi havde en frist der hed 3-4 dage eller deromkring... jeg ringede ind og fortalte dem situationen. men der var intet at gøre.. vi havde mistet pladsen og smidt ud af køen.. vi måtte pænt stille os om bag i køen igen, og vente 4 md på at vi fik tilbudt en plads... (vi fik heldigvis en meget bedre dagis inst end den vi havde valgt...) ved ikke om jeres tilfælde er anderledes, men der var ikke noget at gøre i vores... jeg gik dog igennem bvc og deres børne psykolog, og hun tryllede en plads hurtigere frem end den tid vi skulle havet ventet... men dette var pga begyndende fødselsdeprission, og at jeg havde 2 små børn hjemme under 1 år... derfor gik det lidt hurtigere så jeg kunne få lidt luft i hverdagen og få det hele til at køre igen... så min erfaring af deres forståelse mm er ikke god, selvom du har en god grund til hvorfor du ik havde set brevet før forsent :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
poppelvig 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 De breve, jeg har fået, har väret med en svarfrist på 7 dage fra brevet er dateret. Det sidste brev jeg fik, havde jeg 4 dage til at svare i, fra jeg fik brevet. Så ikke en udpräget god service fra kommunen Jeg håber det löser sig for jer. Du må godt skrive, hvad I finder ud af med kommunen. Vi har fået pladsen igen, den var ikke tilbudt nogen andre. Så ingen problemer :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2008 det var da dejligt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites