Jump to content
malou

projekt bmw e30 skal have den store tur ;@)

Recommended Posts

okay... en 325.. bare en billig en her i sverige og så smide den til schmiedmann i dk eller hvad...bliver sku lidt frustreret nu... nu skal jeg jo heller ikke inponere nogen vil bare have mig min gamle fede e30 tilbage de der m3 i englang og tyskland det har jeg jo slet ikke råd til.. ved mindre i kender nogen som vil købe min mercedes e 200 sport kombi fra 2005:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
...de der m3 i englang og tyskland det har jeg jo slet ikke råd til..
Du læser vist ik' særligt meget på de link, der er smidt - surf lidt omkring og søg på andet end M3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg læser jeg læser og flyver rundt på nettet havede måske bare håbet på i sage det bare var at købe en billig bil og starte fra bunden af.. det der med at finde en bil i tyskland er jeg lidt bange for... jeg ved jo ikke om der er rust ovs jeg vil føle jeg står på egen hånd.. er mere tryg ved at finde en her i sverige og så køre den til dk og overlade det væreste til dem så får jeg også mit udsende på bilen med det samme... men jeg kigger videre på jeres ling;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg læser jeg læser og flyver rundt på nettet havede måske bare håbet på i sage det bare var at købe en billig bil og starte fra bunden af.. det der med at finde en bil i tyskland er jeg lidt bange for... jeg ved jo ikke om der er rust ovs jeg vil føle jeg står på egen hånd.. er mere tryg ved at finde en her i sverige og så køre den til dk og overlade det væreste til dem så får jeg også mit udsende på bilen med det samme... men jeg kigger videre på jeres ling;)
Det kan du jo også snildt gøre.. Vi råder dig blot til at finde en i allerede renoveret stand :th2: Tror bedst du klarer den selv her fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du får en færdig /klar bil til de penge !!
hvis manden vil ha en "vmax" bil så får han ikke meget for 60k isär ik hvis schmiedmann skal bygge det .. hvis det skal väre en vmax värdig(hvad det så end er) e30 skal den nok väre ret speciel eftersom der satme har väret mange e30 byggerier i vmax så for at väre på nogenlunde lige fod med dem kommer han ikke langt for 60k.. og på et godt turbobygge vil motoren alene koste mere end 60k

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan sq sagtens følge det der projekt, har selv haft en bmw M535i e34. Gammel kasse, men fuck den kørte godt. Jeg har selv gået i de tanker om at hente en gammel bimmer og lave lidt finish på den. Som andre siger, lad være med at finde et vrag, du kan sagtens finde en fed slæde for 60 kilo. Jeg ville personligt gå efter en 325 cab eller 325 stationscar i e30. Gå efter en som er så tæt på original som det er muligt, det er ikke noget ved at købe en bil som har været ejet af bian fra tanken der har proppet den med t-hansen gejl. Schmiedmann har masser af fede ting til en ok pris, men du skal nok ikke sende hele slæden der ned og bare bede dem om at gå i gang. Find en uautoriseret mekanikker evt. gennem bmw klubben i dk, der vil du få meget mere for pengene samt rent faktisk få lavet noget der holder. Prøv evt at søge lidt på schmiedmann, mener bestemt at kunne huske at de har haft en hel del utilfredse kunder.... Husk at tage billeder!!! Fandt sq lige en hel original en...... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=88426873&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1990-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=〈=en&pageNumber=2 Denne her er sq da næsten for fed.... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=81622675&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxFirstRegistrationDate=1990-12-31&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=〈=en&pageNumber=3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan sq sagtens følge det der projekt, har selv haft en bmw M535i e34. Gammel kasse, men fuck den kørte godt. Jeg har selv gået i de tanker om at hente en gammel bimmer og lave lidt finish på den. Som andre siger, lad være med at finde et vrag, du kan sagtens finde en fed slæde for 60 kilo. Jeg ville personligt gå efter en 325 cab eller 325 stationscar i e30. Gå efter en som er så tæt på original som det er muligt, det er ikke noget ved at købe en bil som har været ejet af bian fra tanken der har proppet den med t-hansen gejl. Schmiedmann har masser af fede ting til en ok pris, men du skal nok ikke sende hele slæden der ned og bare bede dem om at gå i gang. Find en uautoriseret mekanikker evt. gennem bmw klubben i dk, der vil du få meget mere for pengene samt rent faktisk få lavet noget der holder. Prøv evt at søge lidt på schmiedmann, mener bestemt at kunne huske at de har haft en hel del utilfredse kunder.... Husk at tage billeder!!!
schmiedmann er nogle hustlere der smider uoriginale dele på folks biler og påstår de er originale!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

X´et betyder nemlig at der er træk på alle 4. Det er faktisk meget sjovt som der stadig er mange der ikke ved at hvordan det fungerer med bmw´s M-modeller. Så oz en på blocket der skrev at en 318is var en M-model fra Italien.......:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
X´et betyder nemlig at der er træk på alle 4. Det er faktisk meget sjovt som der stadig er mange der ikke ved at hvordan det fungerer med bmw´s M-modeller. Så oz en på blocket der skrev at en 318is var en M-model fra Italien.......:rolleye:
mange skriver m-model når der er m-paket på bilen ... hvilket er rigtigt men at kalde den m3 tex er helt latterligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja i har nok ret det der med schmiedmann har godt hørt de laver lidt ballade her og der..men i hænger jer nok for meget i det der vmax bilen er til for mig og ikke andre vil bare have min første gamle bmw igen og så i fed stand som vist på billedet det er det der er mit mål med visse ændringer det skal være en cupe er ikke meget for en cab... jeg må se hvad jeg finder af bil.. ved godt at jeg ikke kommer lang for 60 kilo men en fin undervogn og karosse kan det vel blive til... jeg må lede videre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ja i har nok ret det der med schmiedmann har godt hørt de laver lidt ballade her og der..men i hænger jer nok for meget i det der vmax bilen er til for mig og ikke andre vil bare have min første gamle bmw igen og så i fed stand som vist på billedet det er det der er mit mål med visse ændringer det skal være en cupe er ikke meget for en cab... jeg må se hvad jeg finder af bil.. ved godt at jeg ikke kommer lang for 60 kilo men en fin undervogn og karosse kan det vel blive til... jeg må lede videre ;)
der er feks mange racepreppede e30´er til salg feks uden motor men så får du en rullende kaross som er rigtig fin med rigtig fine dele for små penge .. en motor er nem at finde billigt så der var en 600hk m20 turbo motor til salg for 25000SEK som var proppet med nye dele for over 100k så det ville da klart väre at foreträkke... men en god side for dig som vil ha bmw er autopower.se hvis du kan lide touring er denne et godt bud at starte ud med http://autopower.se/?oppna=/powerborsen/bmw.asp?id=76940 eller http://autopower.se/?oppna=/powerborsen/bmw.asp?id=76790

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øhhhhhh' date=' det er bare en 325 med træk på alle 4. Det har intet med en M3 at gøre.[/quote'] Hmmm... Jeg prøvede en 325Xi (eller Is ?) da jeg boede i Holland. Under hjelmen lå en 4cyl., 200hk motor hvor der stod "M-Power". Men, det er da bestemt ikke usandsynligt at jeg tager fejl. Dog er den betydelig bedre udstyret end en alm. e30

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm... Jeg prøvede en 325Xi (eller Is ?) da jeg boede i Holland. Under hjelmen lå en 4cyl., 200hk motor hvor der stod "M-Power". Men, det er da bestemt ikke usandsynligt at jeg tager fejl. Dog er den betydelig bedre udstyret end en alm. e30
Den har sku nok bare fået skiftet motor så :) 325ix er en 4. cyl 2,5 liters motor med 170 hyppere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv nu at høre her folk..;) jeg er ret ny i det her og usikker på hele forløbet men få min bil klar så den ligner delvist den på billedet skal jeg nok få. hvis i virkelig vil hjælpe mig... så sig til når i finder en god e30 uden rust som man kan bygge på så den bliver som ny en gang.. hæng ikke i det der vmax som jeg sage..denne bil jeg vil have skal stadig være min pendler så 600 hk er nok lige i overkanten, hvis jeg også skal have smør på brødet *G* jeg vil have en cupe og tænker på som i siger 325 i motor den skal have baghjuls træk ikke 4 hjuls og igen cab eller kombi den skal ligne den på billedet og jeg har stadig kun max 60 kilo til at købe bil for og få lavet de grundliggende ting på den som styretøj og undervogn...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror vi er flere der har anbefalet dig at købe en fin 325i eller 325e at bygge på, så ja - den er sikkert fin den du har fundet der. Man ser det bedst når man tager ud og kigger på den. Kig efter rust over alt... alle steder. Ellers er det en meget fin vogn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites