Jump to content
malou

projekt bmw e30 skal have den store tur ;@)

Recommended Posts

öhm alle 3 er med man. gear!! det var sådan du skrev så troede du mente at de kun fandtes med manuel... sig min en gang vil du gerne diskutere med mig eller hvad jeg vil have lidt hjælp og har fået den hjælp jeg behøver og har sagt jeh klare den her fra så drop dit ord kløverig over for mig
jeg linker til 3 biler, og lige efter mit indläg svarer du "for det förste er den ene med automatgear og de 2 andre er for dyre" (dermed svarer du på mit indläg), så svarer jeg "alle 3 er med manuelt gear" hvordan kan du få det til at jeg siger at alle e30 er med manuelt gear? herefter siger du at det slet ikke var mine 3 links du svared epå men et 35 indläg gammelt indläg, hvilket absolut ingen mening giver eftersom han i det indläg kun linkede til 2 biler at du ikke kan läse, misforstår tingene og derefter kommer med fjollede kommentarer som "så tror jeg du skal pudse leverpostejen af de briller" betyder ikke at jeg vil diskutere med dig, det betyder bare at du måske skulle bruge 2 sekunder mere på at läse indläggene og fatte at folk inklusive mig, nok bare prövede at hjälpe dig!! men ja jeg vil altid gerne diskutere .. det er jo en af grundende til at der findes debatfora som dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Hvis du vi have en E30 skal du købe en E30, no more no less. En mand med en passion der ikke ikke bliver opfyld bliver frustreret og ender måske med at gøre (mere) åndsvage og tåbelige ting end at købe en gammel bil.
Det ændrer blot ikke det faktum, at man kan få en række nyere "fine" biler, for de midler, han har til rådighed - f.eks. en Porsche Boxster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ændrer blot ikke det faktum' date=' at man kan få en række nyere "fine" biler, for de midler, han har til rådighed - f.eks. en Porsche Boxster.[/quote'] Har hun ikke kun 60.000? I så fald mangler der 100.000 op til en Porsche Boxster.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har hun ikke kun 60.000? I så fald mangler der 100.000 op til en Porsche Boxster.
hvilken verden lever du i? han har 60000 danske den billigeste boxter på mobile koster 8000 euro og det kan helt sikkert göres billigere .. så en til 6400 euro det er under 50000 danske selv i sverige kan de fås helt ned omkring 110000 svenske og det er ikke en hun der skriver :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvilken verden lever du i? han har 60000 danske den billigeste boxter på mobile koster 8000 euro og det kan helt sikkert göres billigere .. så en til 6400 euro det er under 50000 danske selv i sverige kan de fås helt ned omkring 110000 svenske og det er ikke en hun der skriver :)
Jeg lever i en verden hvor, hvis man køber en superbil, så køber man den af producenten da man gerne vil være sikker på man får et produkt der er i topklasse. Desuden ved enhver at en Boxster 2.5 ikke er værd at købe hvorfor du skal som minimum over årgang 2000, da 2.7'eren og S'eren først kommer i 2001. Men jeg melder mig ud af denne tråd nu :) Undskyld - troede Malou var et kvindenavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg lever i en verden hvor, hvis man køber en superbil, så køber man den af producenten da man gerne vil være sikker på man får et produkt der er i topklasse. Desuden ved enhver at en Boxster 2.5 ikke er værd at købe hvorfor du skal som minimum over årgang 2000, da 2.7'eren og S'eren først kommer i 2001. Men jeg melder mig ud af denne tråd nu :) Undskyld - troede Malou var et kvindenavn.
nu er der jo ingen der på noget tidspunkt har snakket om en helt ny bil... trådens forfatter snakker selv om biler der er fra slut 80´erne max 91... og en boxter har ALDRIG väret en superbil hehe det er malou også!! men det er ikke denne "malou" der skriver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nu er der jo ingen der på noget tidspunkt har snakket om en helt ny bil... trådens forfatter snakker selv om biler der er fra slut 80´erne max 91... og en boxter har ALDRIG väret en superbil hehe det er malou også!! men det er ikke denne "malou" der skriver
Nej, inkl. mig - 2001 er ikke en helt ny bil! Porsche laver kun superbiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

BMW styrer

Porsche laver kun superbiler.
Uanset model nemli' ;) Nuvel - fred være med det. Jeg havde købt den fine BMW 320iS, der er på det engelske link og så håbe på, at den tilnærmelsesvis blot er 75% så nice som den udgave, jeg går og kigger på hvér dag (og kører lidt i he he). Shit mand - den ser ud og ikke mindst kører som en ny bil. Utroligt :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En Porsche må være en superbil, hvis en Megane Copué med 180 HK er en sportsvogn, som Ekstra Bladet antyder: http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1094467.ece :laugh: Jeg holder med Mogens her. Prøv at finde en super pæn 320 iS.
Jeg er enig! Dog kommer vi over 60.000 kr., i hvert fald hvis den skal have samme stand som min... men en 320iS er en total glemt bil og man får enormt meget for pengene. Den er også skide sjov fordi der ikke er nogen der kender modellen og blot tror det er en 320i :)! Det er sjovt på Autobahn skal jeg hilse og sige :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej, inkl. mig - 2001 er ikke en helt ny bil! Porsche laver kun superbiler.
porsche som producent sälger KUN nye biler .. at en porsche forhandler sälger brugte gör ikke at producenten gör!! så köber man en bil direkte fra producenten(som du skrev) så er der tale om en helt ny bil!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

???

Porsche som producent sälger KUN nye biler .. at en Porsche forhandler sälger brugte gör ikke, at producenten gör!! Så köber man en bil direkte fra producenten (som du skrev), så er der tale om en helt ny bil!!
Hvad står der her? - jeg forstår det ikke umiddelbart. Når man køber en brugt Porsche hos et PZ, har man omtrent samme dækning som et køb af en ny Porsche. Forskellen er åremålet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad står der her? - jeg forstår det ikke umiddelbart. Når man køber en brugt Porsche hos et PZ, har man omtrent samme dækning som et køb af en ny Porsche. Forskellen er åremålet...
men den er stadig ikke köbt hos producenten.. men en forhandler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
men den er stadig ikke köbt hos producenten.. men en forhandler
HVAD?? - det er sgu da ikke forhandleren, der dækker en evt. reparation :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HVAD?? - det er sgu da ikke forhandleren' date=' der dækker en evt. reparation :rolleye:[/quote'] hvordan er skader osv kommet ind i diskussionen? det har jo intet med sagen at göre ... jeg skrev at hvis man köber en bil fra PRODUCENTEN så er det en sprit ny bil .. der er ikke en eneste bilPRODUCENT der sälger brugte biler!! så skriver du at hvis man köber en brugt hos et PZ så har man samme däkning... hvad har det med nogetsomhelst at göre? har jeg sagt andet? det eneste jeg har sagt er at "köber man en bil fra producenten så er det en ny bil , porsche som producent, sälger ikke brugte biler.. det gör derimod en porscheFORHANDLER det er 2 vidt forskellige ting!!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

du har ret königsegg gör også de har nemlig en klausul der hedder at köber du en bil og vil sälge den skal de ha muligheden for at köbe den igen ... men ok så er der måske 2-3 stykker i meget specielle tilfälde ... men porsche gör ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Gosh

hvordan er skader osv kommet ind i diskussionen?
Jeg står af her - du tillægger mit indlæg facetter, de ikke indeholder :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan sgu da ikke købe en bil direkte fra producenten ? :confused: Det er vel netop årsagen til at man har forhandelere ? Er det ikke en fuldstændig ligegyldig diskussion ?
Jeg er fuldstændig enig! michael k er dybt godnat at høre på. Malou> Held & lykke med din jagt. E30 er en fed vogn hvorfor jeg også selv har en! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites