Jump to content
Toft

Volvo service?

Recommended Posts

Synes at jeg en gang for nogle år siden læste her på debatten, at der var et sted i Ystad hvor det er godt at få udført service på Volvo, men jeg kan intet finde via søgefunktionen :confused: Er der nogen som evt kan komme med lidt info, eller husker jeg bare forkert..? Alternativt komme med et forslag, som ikke er Bilia i Malmö. Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Volvo service Jeg ville gerne kunne sige Bilia i Trelleborg hvor jeg bor, men jeg tror selv jeg vil prøve Sjøby. Havde et sidespejl der var kommet i klammeri mellem min kones udbakning fra garagen og en betonpille. Hos Bilia i Trelleborg så 5 mekanikere på det, samtidigt, hvilket i sig selv var et syn...de konkluderede at det ville koste kr. 6.000,00...det faldt mig lidt underligt da det kun så ud som om det var skjoldet der var flækket, det kunne i øvrigt stadig sidde på og alle mekaniske dele i det virkede...men de påstod at 12 ulika dela var smadret i det...så jeg valgte at hoppe over i første omgang for at få en andens vurdering, har selvrisiko på Volvo forsikring på præcis kr. 6.000,00. Til service valgte jeg Bilia i Jägersro, hvor jeg har købt, og spurgte om ikke de gad at se på spejlet...rep. kr. 500,-....så fyldte de til gengæld sprinklervæske på for kr. 150,- Jeg skal da lige nævne at jeg selv havde fyldt på til randen dagen i forvejen. Jeg er sikker på at mekanikere ryger i helvede sammen med advokater. Nå - på med vanten - det er jul :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, det kan være jeg måske skal prøve det der Bil-Bengtsson (hvor originalt svensk, men lyder fanme som en joke). Nu er det her jo godt nok et Audi-forum på 6. år, men hvis nogle så kender nogen som har gode erfaringer med service på en Volvo, så er man stadig velkommen til at komme med et input ;) Tak til jer to der har kommet med info i tråden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun hørt godt om volvo i Landskrona, de skulle også være billigere end bla. Helsingborg. Jeg har lidt erfaringer med ängelholm og de virker både gode og service minded. Lidt langt at køre måske, men sådan er det jo. Hvis det skal være et ikke volvo værksted er mekonomen værksted et udemærket valg. Mvh Leon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites