Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet November 30, 2008 NU har de fandme spærret vores telefoner...... Jeg kan ikke komme på deres ADMIN side når jeg skal hente regninger over samtlige tlfnumre og bliver skudt videre til deres svenske side. Så har jeg ringet til deres kundeservice og sagt således og jeg skulle bare afmelde min betalingsservice aftale og derved ville jeg få tilsendt regningerne mod et ekspeditionsgebyr hver måned. Det gjorde jeg så og så sker dette......"#¤%& kraft helvede nogle kæmpe idioter!! Er du gal de er satme en flok hjernedøde hestepulere og guderne må vide, hvorfor de kan få lov at gå rundt på åben gade. Nu skal jeg ud til 3 mandag morgen kl 8 og så ryger der bare hoveder for sindssygt.:mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Jeg kan ikke komme på deres ADMIN side når jeg skal hente regninger over samtlige tlfnumre og bliver skudt videre til deres svenske side. Jeg kan nu heller ikke komme på regningssiden på Mit 3, så de har vist problemer lige pt. (men min tlf. virker) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Samon 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Jeg har også haft problemer med 3. Jeg havde opsagt alle mine abonnementer, og fik svaret at på grund af afmeldingsdatoen skulle jeg nok forvente en regning for den kommende måned også, hvilket jeg var indforstået med. Men nu sidder jeg 6 måneder, 15 opkald til deres umulige servicecenter, og 5000 kroner efter min afmeldings dato og modtager stadig regninger. Lotta love til 3 og deres sindsyge metoder at håndtere tingene på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Nå men sådan er der så meget.. Jeg har de sidste 8 mdr forgæves forsøgt at blive tilmeldt betalingsservice hos 3 ;) De er dog stadig eneste selskab der tilbyder samme pris i DK og SE, det tæller jo så også lidt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Nå men sådan er der så meget.. Jeg har de sidste 8 mdr forgæves forsøgt at blive tilmeldt betalingsservice hos 3 ;) De er dog stadig eneste selskab der tilbyder samme pris i DK og SE, det tæller jo så også lidt.... Nu ved jeg godt det sikkert lyder total smart og overlegent...men er det ikke bare noget du kan gør selv via netbank? Af alle de problemer jeg har haft med 3 så er betalingsservice ikke et af dem;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2008 Nu ved jeg godt det sikkert lyder total smart og overlegent...men er det ikke bare noget du kan gør selv via netbank? Af alle de problemer jeg har haft med 3 så er betalingsservice ikke et af dem;) Eh.. Tro mig.. Det er prøvet.. Og afmeldt og tilmeldt.. Og ringet til netbank og tilmeldt.. Og ringet til Nordea og afmeldt og tilmeldt... Tilmeldt via "3"'s webside... Meget er prøvet... "3" siger det er min banks problem - og banken siger det er "3"'s problem. Selv bliver jeg opkrævet et dejligt gebyr hver måned for girobetaling. Grrrr.... Nu har søde Nordea så ringet til PBS der står for det hele.. Og snakket frem og tilbage.. Og fundet ud af at det "vist nok" var fordi den oprindelige tilmelding gik i vasken. Og når jeg så har prøvet afmelding+tilmelding har det været samme dag - der skal man vente nogen dage mellem for at PBS registrerer det. Så nu HÅBER jeg meget det lykkes denne gang... Det latterlige er også, at min kærestes mobil (som også er hos 3) kører fint på min konto via betalingsservice... Meget, meget underligt. Edit: Grunden til at det tager evigheder er så også et det åbenbart tager 30-40 dage for hver "tilmelding" før den kan ses hos betalingsmodtager... Alt imens man bliver opkrævet det her latterlige giro-gebyr... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites