Jump to content
thn

Amerikansk fodbold

Recommended Posts

Hej Ja så fik jeg mig endelig taget sammen til at begynde med denne dejlige sport igen, efter 5 års pause. Er der ikke nogle friske gutter der vil med til Lund og prøve denne sport? Store som små kan være med. Lund spiller i 2 div, altså på et niveau hvor nybegyndere også kan være med. se mere på www.lugivikings.se Jeg kører hver gang til træning og kan give lift fra Malmø /Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fortæl lidt mere. Hvor mange gange træner i om ugen? Hvad koster det? Kan man leje udstyr eller hvad koster det at købe udstyr? Har spillet australsk fodbold men fik problemer med benene når der skulle sparkes. Ellers fedt spil! Hvad med den klub i malmö? Ved der ligger nogen baner ude ved Ribersborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i vinterperioden hedder den indendørstræning tirsdag og teorilektion torsdag. Når vi kommer på græs igen er det 2 gange træning pr uge. Ja hvad det koster.. jeg er faktisk svar skyldig. Det plejer at ligge på ca. 1500-1800 kr i DK for et helt års kontigent. Mon ikke det er noget i samme stil herovre. Der kan lånes udstyr i klubben den første tid indtil man har fundet ud af om det er noget. Jeg købte helt sæt komplet udstyr (hjelm lettere brugt) til 2500.- da jeg startede. Det er absolut muligt at finde godt brugt udstyr rundt omkring. Ja Limhamn Griffens træner ude på Limhamnsfältet og spiller kamp på Hästhagen IP. De spiller dog i Superserien (og der slår de hårdt!!) Jeg vil hellere være sikker på en startplads end at risikere at sidde på bænken. Derfor er jeg startet i Lund. Lund har en super træner, Phil, som har mange spændende ideer i forhold til hvad jeg har været vant til i hvert fald. Han er amerikaner, men har boet i SE i mange år, og taler perfekt svensk. De har alle været rigtig søde om imødekommende da jeg mødte op /Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
årsafgift er 1500sek incl spillerlicens(700) Skal du ikke med op og prøve en enkelt gang?
Kunne godt komme med op og træne en enkelt gang men med mine skiftende arbejde tider vil det desværre ikke holde i længden. Også færdig kl 22 i Lund. Så er der langt hjem til Trelleborg og hvis jeg så skal op igen kl 0430. Den går ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunne godt komme med op og træne en enkelt gang men med mine skiftende arbejde tider vil det desværre ikke holde i længden. Også færdig kl 22 i Lund. Så er der langt hjem til Trelleborg og hvis jeg så skal op igen kl 0430. Den går ikke.
Ja jeg ved det. Jeg skal selv op kl 5. Dog tror jeg heldigvis at træningen bliver lidt tidligere når vi kommer på græs og ikke er afhængig af hallen længere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites